ah je hebt er wel leuk 5000 euro mee verdiend, niet gek. Kan je leuke dingen mee doen.quote:Op zondag 16 december 2007 18:32 schreef lean3 het volgende:
Goed zo! Ik was dat hele domme vervelende typje van de laatste aflevering waar iedereen het over had...die zogenaamd de hele tijd haar medespeler aan het efzeiken was. Sorry hoor, maar je krijgt maar 40 min te zien van de hele dag stressen en rennen (want we hebben wel veeeel moeten rennen!). En dan weet je het gewoon allemaal ff niet meer.
Hoeveel contact is er op zo'n dag met de programma makers, lijkt me dat ze toch wel wat dingen uitleggen enzo? Zie je duidelijk camera mensen lopen, komt het voor dat je iets over hebt moeten doen zodat het mooier lijkt?quote:Op zondag 16 december 2007 18:32 schreef lean3 het volgende:
Goed zo! Ik was dat hele domme vervelende typje van de laatste aflevering waar iedereen het over had...die zogenaamd de hele tijd haar medespeler aan het efzeiken was. Sorry hoor, maar je krijgt maar 40 min te zien van de hele dag stressen en rennen (want we hebben wel veeeel moeten rennen!). En dan weet je het gewoon allemaal ff niet meer.
Op de website van the phone toch?quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:57 schreef Longmen het volgende:
Is die beltoon ergens te krijgen btw?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:13 schreef wolfrolf het volgende:
ZE FEUNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!11111111
Ik heb toen een SMS gestuurd "R THEPHONE" naar 2580, maar geen idee of dat nummer nog actief is. Waarbij R stond voor realtone. Je kon ook een polyfone krijgen. Geen idee wat daar de code voor was, ik vermoed dus P.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:57 schreef Longmen het volgende:
Dankquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:33 schreef Veerboot het volgende:
Ik heb destijds http://rapidshare.com/files/48971774/ringtone.mp3.html gedownload en die mp3 als beltoon ingesteld. Misschien heb je daar wat aan?
Den Boschquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:27 schreef Veerboot het volgende:
http://reinonline.blogspot.com/2008/01/phone-ii.html
quote:The Phone maakt kans op Gouden Roos
Uitgegeven: 27 februari 2008 20:55
Laatst gewijzigd: 27 februari 2008 20:56
AMSTERDAM - Het Avro-programma The Phone is genomineerd voor een Gouden Roos. Dat heeft producent Beau van Erven Dorens woensdag bekendgemaakt in showbizzprogramma RTL Boulevard.
Dinsdag werd al bekend dat vier programma's van het Nederlandse productiebedrijf Eyeworks zijn genomineerd voor de Europese televisieprijzen.
Mobiele telefoon
In The Phone vinden twee toevallige passanten een mobiele telefoon, waarmee ze aanwijzingen krijgen om een pot van 25 duizend euro te vinden.
De show werd vorig jaar wereldwijd verkocht. In Nederland wist de show niet de kijkcijfers te behalen die werden voorspeld.
Tweede seizoen
Met het tweede seizoen van de actieshow wil Van Erven Dorens het nogmaals proberen. De eerste nieuwe aflevering is op 13 april te zien.
(c) Novum
Ik kan je de mp3 sturen als je wil.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:57 schreef Longmen het volgende:
Wij willen hem graag van je ontvangen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |