Het is JolinG.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:28 schreef ELdudeness het volgende:
Het moet niet gekker worden, het tros muziekfeest in 3 steden tegelijk?
en niet zomaar wat mensen nee duizenden tokkie's bij elkaar.
Waar gaat het naar toe in dit land. Jolink staat zelfs weer op 1!
Maikuuul's stad (Goh !quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:41 schreef Tism het volgende:
Welke steden moeten we mijden?
Leeuwarden, Haarlem, en Maastricht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:41 schreef Tism het volgende:
Welke steden moeten we mijden?
Is dit live dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:46 schreef Jelief het volgende:
En dan denk je niks aan de hand, tv uit, niet naar de stad. Jammer dan zelfs met de ramen dicht kan ik het horen, en ik woon echt niet in het centrum van Haarlem.![]()
helaas wel jaquote:
Cultuur kan ik het niet noemen, ik zie het meer als vermaak voor het dome arbeiders volk die niet beter weten En in nederland moet dan alles gelijk zo overdreven, iedereen overdreven lachen als de camera op hun staat. Van dat overdreven neppe klapvee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:48 schreef BasEnAad het volgende:
Het Tros muziekfeest is cultuur, maar in Nederland is alles wat in de verste verte ook maar iets met nationalisme verband zou kunnen hebben fout. Daarom staat er elke week een topic in de klaagbaak over Nederlandse muziek. Sneu!
Het is cultuur, want het hoort bij Nederland. En aan de verkoop- en kijkcijfers is duidelijk te zien dat miljoenen Nederlanders zich hier wel mee bezighouden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:52 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Cultuur kan ik het niet noemen, ik zie het meer als vermaak voor het dome arbeiders volk die niet beter weten En in nederland moet dan alles gelijk zo overdreven, iedereen overdreven lachen als de camera op hun staat. Van dat overdreven neppe klapvee.
Ik bedoel eigenlijk meer het publiek dat zo overdreven is, maar goed je moet toegeven dat het nou eenmaal de wat lagere klassen van de bevolking zijn in Nederland die naar dit soort muziek luisteren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:00 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het is cultuur, want het hoort bij Nederland. En aan de verkoop- en kijkcijfers is duidelijk te zien dat miljoenen Nederlanders zich hier wel mee bezighouden.
Dat jij een groot deel van Nederlanders dom arbeidersvolk dat niet beter weet noemt, komt erg snobbistisch over. En leg mij maar eens uit wat dat "beter" precies inhoudt.
En bij overdreven denk ik eerder aan Amerikaanse bekendheden in plaats van Jannes en Frans Bauer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |