* Eilanden met paultjuhh meedoetquote:Op zondag 23 september 2007 16:55 schreef paultjuhhh het volgende:
ff nagenieten met SCH
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat hij van de wedstrijd vond..quote:Op zondag 23 september 2007 16:55 schreef paultjuhhh het volgende:
ff nagenieten met SCH
quote:Op zondag 23 september 2007 18:13 schreef SCH het volgende:
Wat doen al die paupers hier? Ksssssssssst....
SCH met mij kan je wel praten hoor ik ben wel zo eerlijk om te zeggen dat Heerenveen verdiende te winnenquote:Op zondag 23 september 2007 18:13 schreef SCH het volgende:
Wat doen al die paupers hier? Ksssssssssst....
* SCH trekt paultjuhh op SCHooit en aait hem over zijn .............. [edit] bolletjequote:Op zondag 23 september 2007 18:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
SCH met mij kan je wel praten hoor ik ben wel zo eerlijk om te zeggen dat Heerenveen verdiende te winnen![]()
Waar is het meereizende Utrechtpubliek eigenlijk gebleven? Vorige week een lege Euroborg en nu een uitvakje voor 1/3e gevuld, nauwelijks geluid. Nog geen 5 seizoenen geleden werden we in Heerenveen altijd weggezongen door 600 Utrechters... saai publiek geworden!quote:
Ja inderdaad. Voor 2 wedstrijden uiteindelijk (en nog 1 voorwaardelijk). Tegen ARGON dus ook nog op de bank en daarna is hij er weer bij.quote:Op zondag 23 september 2007 20:12 schreef SCH het volgende:
Is Verbeek nu definitief geschorst?
Belachelijk toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |