ja ik zal er even bijzetten dat ik het idd heb afgezegd, maar het ging mij om het feit dat ze dom isquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:31 schreef Dagonet het volgende:
Anders zeg je haar gewoon even af en ga je naar je tweede afspraak.
Dat jij nou zo'n boer bent die om half zes de piepers naar binnen schrokt.
zo kan je het ook zien, en zo voe ik me ook...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:34 schreef SubTOP het volgende:
Haha je laat je in de maling nemen door een wijffie...
Waarom is ze dom? Omdat ze je maar een uurtje wil zien?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:34 schreef oorsnot het volgende:
[..]
ja ik zal er even bijzetten dat ik het idd heb afgezegd, maar het ging mij om het feit dat ze dom is
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:40 schreef Patries86 het volgende:
waarom moet je schelden met een ziekte?
Verder; tja pech gehad, ga je andere keer naar haar toe
ikga met de tijd mee. als je vroeger zei: ''krijg nou de pest'' dan was dat shokkend...als je dat nu zegt boeit het niemand iets, nu is kanker aan de beurt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:40 schreef Patries86 het volgende:
waarom moet je schelden met een ziekte?
Verder; tja pech gehad, ga je andere keer naar haar toe
nee omdat ze niet kan plannen...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom is ze dom? Omdat ze je maar een uurtje wil zien?
Over 50 jaar met aids schelden..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:45 schreef oorsnot het volgende:
[..]
ikga met de tijd mee. als je vroeger zei: ''krijg nou de pest'' dan was dat shokkend...als je dat nu zegt boeit het niemand iets, nu is kanker aan de beurt.
en waarschijnlijk over 50 jaar dan scheld iedereen met aids.
uhuhuh, maar ik zal het voor je weghalen...laten we zeggen: leiden door emotie's![]()
uhuhu dat was mijn theorie en ik vond hem verdomd goedquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:47 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Over 50 jaar met aids schelden..
![]()
Wehehe, dat kan helemaal niet want in 2012 gaan we allemaal dood!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:45 schreef oorsnot het volgende:
Haha ik heb dat zo vaak als argument gebruiktquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:45 schreef oorsnot het volgende:
[..]
ikga met de tijd mee. als je vroeger zei: ''krijg nou de pest'' dan was dat shokkend...als je dat nu zegt boeit het niemand iets, nu is kanker aan de beurt.
uhuhuh, maar ik zal het voor je weghalen...laten we zeggen: leiden door emotie's![]()
noem het maar normaalquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:44 schreef Syheriat het volgende:
[..]Moraalridder alert!
"HEUJ WEET JY DATT KANKUHR EEN SIEKTE ISSS?"
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:46 schreef oorsnot het volgende:
[..]
nee omdat ze ik niet kan plannen...![]()
Ze heeft het prima gepland anders: eerst lekker eten, dan kom jij een uurtje langs en kan ze je de deur uitschoppen vóór je irritant wordt en mag je een ander wijf vervelen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |