ja en die noemen zichzelf gelijk wetenschapperquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:26 schreef Apfel. het volgende:
Mensen die zeggen dat je overal kanker vna krijgt
Vreemd als er in 250ml cola maar 27g suiker zit, misschien moet die wijsneus een herhaling wiskunde krijgen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:18 schreef invine het volgende:
nou je drinkt een glas cola en dan komt er zon wijsneus en die zegt: "weet je dat daar 40% suiker inzit" .. NEE en boeit me geen fuck.. (is een voorbeeld he)
ik ga toch ook niet naar die idioot toe als hij een wijf ligt te neuken en dan zeg ik toch ook niet: WEET JE DAT ZIJ UIT 70% WATER BESTAAT HE? HM? NIET?
klacht: mensen.. die dat doen enzo![]()
Yepz... de OP komt recht uit een show van Theo Maassen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:20 schreef Agiath het volgende:
Net theo maassen gekeken zeker
als ik een wijf lig te neuken zeg ik altijd tegen haar: WIST JE DAT IK NU 15 CENTIMETER IN JE ZIT!!!1quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:18 schreef invine het volgende:
nou je drinkt een glas cola en dan komt er zon wijsneus en die zegt: "weet je dat daar 40% suiker inzit" .. NEE en boeit me geen fuck.. (is een voorbeeld he)
ik ga toch ook niet naar die idioot toe als hij een wijf ligt te neuken en dan zeg ik toch ook niet: WEET JE DAT ZIJ UIT 70% WATER BESTAAT HE? HM? NIET?
klacht: mensen.. die dat doen enzo![]()
vul jij je opblaaspoppen altijd met waterquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:17 schreef patty het volgende:
Onee, ik lig dus meestal met een zak water in bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:33 schreef DemonRage het volgende:
Weet je trouwens hoe je een opblaaspop hard to get kan laten spelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |