Dan zit je hier wel goed ja. Vooral Lord Vicar is gaaf en natuurlijk Count Raven. Ik ben benieuwd hoe Spiritus Mortis het live doet, ik ken alleen dat laatste album eigenlijk.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:21 schreef lifeblind het volgende:
Yup. Ik twijfelde eerst of ik niet beter naar Aurora Infernalis kon gaan in Arnhem, maar ik ben momenteel in een nogal trad. doom stemming, dus ik ben komend weekend in de Baroeg te vinden.
Gaat er hier nog iemand morgen naar The Gates Of Slumber en Lord Vicar in de Little Devil in Tilburg morgen?
Count Raven is sowieso gaaf, had het vanochtend ook weer keihard opstaan in de treinquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:53 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
[..]
Dan zit je hier wel goed ja. Vooral Lord Vicar is gaaf en natuurlijk Count Raven. Ik ben benieuwd hoe Spiritus Mortis het live doet, ik ken alleen dat laatste album eigenlijk.
Ah, die heb ik gisteren na hun optreden in de Little Devil gekochtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:58 schreef trebremmit het volgende:
Dit is trouwens ook een heerlijk nieuw doom album.
The Gates of Slumber - Hymns of Blood and Thunder
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:59 schreef lifeblind het volgende:
Overigens een Akelei update: Vanaf volgende week beginnen we met de opnames voor de debuut-cd! (6 nummers, in totaal 65 minuten aan muziek).
Nice, is nu aan het downloaden. Met een beetje geluk morgenochtend op mn iPod en dan heb ik weer wat te luisteren in de bus. Thanks!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:07 schreef trebremmit het volgende:
Voor de liefhebbers van funeral doom, deze band heeft zijn album gratis op het web gezet. Klinkt bijzonder goed!
http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=515690897&blogId=528413833
Beetje ouwe koeien, maar Centurion's Ghost vond ik klote.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:40 schreef trebremmit het volgende:
Saint Vitus 7 Februari in de Baroeg te Rotterdam.
[ afbeelding ]
Deze zal ik kopen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:59 schreef lifeblind het volgende:
Overigens een Akelei update: Vanaf volgende week beginnen we met de opnames voor de debuut-cd! (6 nummers, in totaal 65 minuten aan muziek).
Net 3 van de 4 nummers in de bus geluisterd, en ik vond het helemaal niet zo boeiend. Een boel noise er doorheen, maar het kwam er naar mijn mening niet echt lekker uit.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:07 schreef trebremmit het volgende:
Voor de liefhebbers van funeral doom, deze band heeft zijn album gratis op het web gezet. Klinkt bijzonder goed!
http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=515690897&blogId=528413833
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |