Muzikaal een tof album, tekstueel/vocaal vond ik het een stuk minder eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:28 schreef trebremmit het volgende:
Dit album is dit jaar uitgekomen en klinkt erg goed, traditional doom en hedendaagse doom gaan hier goed samen.
[ afbeelding ]
Death metal. Lijkt in de verste verte niet op doom metal.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:04 schreef LangeJan het volgende:
Vader?
Zo niet.. onder welk verzonnen kopje hoort het dan
...quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:04 schreef LangeJan het volgende:
Vader?
Zo niet.. onder welk verzonnen kopje hoort het dan
Van mij mag je maar je vroeg zelf om het subgenrequote:Op woensdag 13 mei 2009 19:15 schreef LangeJan het volgende:
Tja, metal is metal imho. Als er hard op gitaren geragt word en ik er op los kan is het goed!
Vroeg mij af en welke cat. mijn favoriete metalband viel hehehe. Maar goed.
Ik ben van plan om te gaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:37 schreef Luiaerdt het volgende:
Gaan er nog mensen naar My Dying Bride 4 Juli in Eindhoven?
spelen met stream of passion dacht ik
Hehe, ik heb ze vorig jaar op Graspop voor het eerst gezien en vond het erg vet dus ga ik ze nog maar een keer bezoekenquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:33 schreef Trashcanman het volgende:
Nope, als er dan toch een doom band is waar ik even genoeg van heb gehoord (voor zover mogelijk) is het MDB wel.
Live is het altijd weer dik in orde idd, maar die laatste paar albums ga ik toch niet zo snel opzetten. Terwijl er eigenlijk niet zo veel aan die platen mankeert.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:55 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Hehe, ik heb ze vorig jaar op Graspop voor het eerst gezien en vond het erg vet dus ga ik ze nog maar een keer bezoeken
Dat was een erg goed optreden inderdaad.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:55 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Hehe, ik heb ze vorig jaar op Graspop voor het eerst gezien en vond het erg vet dus ga ik ze nog maar een keer bezoeken
Toch geen dronequote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:56 schreef trebremmit het volgende:
Deze band heeft hun nieuwe ep gratis ter beschikking gesteld. Originele doom uit Griekenland.
http://www.myspace.com/universe217
Ik keek op metal archive en zag mannen met zo doek om dacht gelijk aan Sun0quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |