Eind maart spelen we in de Kade in Zaandam, verders is er nog niks bekend.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:25 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wel als je net aan de andere kant van NL zit. Doen jullie Utrecht en Zuid-Oost Drenthe nog aan de komende tijd?
Skepticism <3quote:Op zondag 30 november 2008 00:44 schreef Darkestrah het volgende:
In mijn eerste kennismakingen met doom (althans, ik kwam via via terecht op een topic op last.fm, als ik me niet vergis. Daar werd de naam genoemd) is me vooral de band Skepticism bijgebleven. Tering, wat goed, doom of niet.
* Darkestrah leest "Funeral Doom band"
Funeral Doom, dus.
Vette clip. Jammer dat ik er niet bij kon zijn in de Baroeg.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:31 schreef lifeblind het volgende:
Mja, dan post ik 'm hier ook maar even
Met Faal hebben we even een videoclip gemaakt. De livebeelden zijn van ons optreden op Dutch Doom Day in Baroeg. afgelopen oktober
O ja, sheiße. Die band moet ik nog steeds eens gaan beluisteren.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:06 schreef lifeblind het volgende:
Zo, vandaag de demo van Thergothon (Fhtagn nagh Yog-Sothoth) ontvangen op vinyl. Was de 30 euro meer dan waard!
Waar vieren ze dat? OT gaat er altijd wel in.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:14 schreef tijnbrein het volgende:
Wie gaat er nog meer naar het 15 jarige bestaan van Officium Triste?
Dat kan ongeveer maar op een plaats.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:16 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Waar vieren ze dat? OT gaat er altijd wel in.
Jammer dat Faal niet speelt dan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:33 schreef lifeblind het volgende:
Zo, kaartjes besteld, kosten 15 euro per stuk.
Longing For Dawn!quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:28 schreef lifeblind het volgende:
Volgens mij heb ik The River op Dutch Doom Day gezien, geen idee of dat afgelopen jaar of 't jaar ervoor was.
Ik ben uiteraard ook aanwezig op 11 april. Die line-up is echt briljant:
Officium Triste (NL Rotterdoom, vijftienjarig bestaan)
Evoken (US doom/death)
Mourning Beloveth (IE doom / death)
Mournful Congregation (AU funeral doom)
Isole (SE epic doom)
Longing For Dawn (CA funeral doom/death)
En ik zie dat vanaf nu kaarten te koop zijn! Meteen maar even doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |