Bij doom metal denk ik meer aan trouble, my dying bride, solitude aeturnus, saturnus en dat soort dingen.quote:Op zondag 2 september 2007 22:12 schreef -td6d- het volgende:
[..]
![]()
Je hebt er maar weinig verstand van he..![]()
Officum Triste is niet saai, ook al luister je het de hele dag, meer aan smaak denk ik.quote:Op zondag 2 september 2007 10:42 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ik vind wel dat sommige bands zoals Officium Triste en Mourning Beloveth snel saai gaan worden, begrijp me aub niet verkeerd vooral Mourning Beloveth heeft wel gave nummers maar een heel album word gewoon saai, al helemaal met OT.
Hoewel ik Messiah beter vind, moet ik zeggen dat de nieuwe zanger het niet slecht doet. En het nieuwe album is ook gewoon lekker, ondanks de wat mindere vocals.quote:Op maandag 3 september 2007 13:59 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Officum Triste is niet saai, ook al luister je het de hele dag, meer aan smaak denk ik.
Ben ik trouwens de enige die de nieuwe Candlemass zanger best vind zuigen, ook al bij Solitude Aeturnus? Geef m'n maar Messiah weer terug. *Heersch*
Gaat heerschen. *Heersch*quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:59 schreef mr_cucumber het volgende:
De Dutch Doom Day!
http://www.baroeg.nl/ddd/nl/index_nl.htm
Aarni, dat is opzich ook wel apart, ken je die al?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:25 schreef nipeng het volgende:
Ahab is wel tof. De laatste Worship kon me ook niet bekoren (ik heb 'm wel net als de unearthly trance).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |