abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 november 2010 @ 10:21:30 #298
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_88810976
Er is gisteren een nieuwe wereld voor me open gegaan! Het sub-genre dat blijkbaar 'Funeral Doom' heet!

In de jaren '90 van de vorige eeuw zat ik aan de extreme randjes van de housemuziek, met name in stijlen (ik heb een hekel aan hokjesgeesterij, maar ik geef het beestje even een naam) als 'dark ambient', 'industrial' en 'minimal techno'. Van die muziek waarvan de recensent van de Volkskrant ooit schreef "Luister dit niet bij regenachtig weer want dan krijg je zelfmoordneigingen'.

Funeral Doom heeft hetzelfde vreemde kalmerende effect op mijn gemoed... Doodrustig zal ik maar zeggen...
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  woensdag 17 november 2010 @ 16:00:34 #299
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_88823156
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:21 schreef Beelzebufo het volgende:
Er is gisteren een nieuwe wereld voor me open gegaan! Het sub-genre dat blijkbaar 'Funeral Doom' heet!

In de jaren '90 van de vorige eeuw zat ik aan de extreme randjes van de housemuziek, met name in stijlen (ik heb een hekel aan hokjesgeesterij, maar ik geef het beestje even een naam) als 'dark ambient', 'industrial' en 'minimal techno'. Van die muziek waarvan de recensent van de Volkskrant ooit schreef "Luister dit niet bij regenachtig weer want dan krijg je zelfmoordneigingen'.

Funeral Doom heeft hetzelfde vreemde kalmerende effect op mijn gemoed... Doodrustig zal ik maar zeggen...
Veel plezier ermee deze winter. Het ideale seizoen ervoor.

En doe maar eens iets van Skepticism luisteren.
  † In Memoriam † woensdag 17 november 2010 @ 16:06:36 #300
159966 lifeblind
pi_88823428
En Thergothon!
En Mournful Congregtion!

En.. ja zo kan ik uren doorgaan :')
pi_88828429
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:06 schreef lifeblind het volgende:
En Thergothon!
En Mournful Congregtion!

En.. ja zo kan ik uren doorgaan :')
Lekker makkelijk want doombands hebben over het algemeeen vrij lange nummers :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')