Nee, er worden zoveel losse Topics geopend, kan deze er ook nog wel bij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:49 schreef Syb-rund. het volgende:
Kan dat niet in het centrale topic van metal dan?
Was Katatonia vergeten: Viva Emptiness.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:28 schreef Cascade het volgende:
* meldt
Hoop dat het topic niet in een genre-afbakeningsdiscussie verzandt... Ik ben zelf via My Dying Bride bij muziek als Katatonia, Opeth, Novembers Doom, Isis, Agalloch, Saturnus en Esoteric beland. Niet allemaal 'true' Doom
Nu op de playlist: October Tide - Rain Without End
Maar vertel, wat is een beetje leuk om te beluisteren?
quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:35 schreef Gojira het volgende:
Swallow the Sun, aanrader!
Anathema noem ik nu eerder dromerige alternative.quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:59 schreef tijnbrein het volgende:
Anathema was vroeger ook doom nu is het prog.
November´s doom(heeft zelfs doom in de bandnaam) overigens is dit niet echt doom meer zeker niet het laatste album.
Ik luister vooral naar: My dying bride, Anathema, November's doom, Katatonia, Officium triste, Opeth, Type O negative, Celtic frost en Images and sandness. Ik weet niet of al die bands wel onder de noemer doom vallen maar goed. Een band moet toch in hokje worden gestopt om het voor een platenlabel makkelijker te maken om de band te promoten.
Goede band, onlangs gezien, echt genoten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:33 schreef Faxie het volgende:
Tonerlow?
Binnekort in Tivoli met Amorphis en nog een band.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:35 schreef Gojira het volgende:
Swallow the Sun, aanrader!
Nope, lastig te plaatsen, geloof dat mensen Opeth omschrijven als "Extreme Progressive Metal".quote:Op zaterdag 1 september 2007 09:22 schreef Slappy het volgende:
Eh is Opeth doom dan :S
Insomnium? Hetzelfde package speelt ook in Bibelot hier in Dordrecht. Ik weet nog niet of ik ga, want ik ben niet wild van Amorphis.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:58 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Binnekort in Tivoli met Amorphis en nog een band.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |