quote:
Kaartje verscheuren Duwen tegen Huub en de 6 tegen 2 ( kaartje was in het kantor met Jaap er bij)quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:59 schreef blomst het volgende:
Heeft Dennix al 3x een boete gahad?
dankquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:03 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Kaatje verscheuren Duwen tegen Huub en de 6 tegen 2
YW dearquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik lig helemaal in een deuk.
Ook om de commentaren, met name van Leandra.
Dank!
![]()
En maar roepen dat 'ie alleen maar met zijn handen in zijn zakken staat !quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:03 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Kaartje verscheuren Duwen tegen Huub en de 6 tegen 2 ( kaartje was in het kantor met Jaap er bij)
Ik heb mijn miljonairsjurk aan (incl make-up en haren tangen) en fototoestel bij de hand, ik zal verslag doen als ik terug ben.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Ja, ééntje wilde wel gaan.
Ik had dus 4 kaartjes. Er zijn gewoon geen echte fans hier op Fok
sterktequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:12 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik heb mijn miljonairsjurk aan (incl make-up en haren tangen) en fototoestel bij de hand, ik zal verslag doen als ik terug ben.![]()
![]()
Laat dit maar aan Amanda en Naad over.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:10 schreef Copycat het volgende:
En natuurlijk duidt een voorliefde voor stimulatie niet direct op homoseksualiteit. De prostaat is immers een belangrijke erogene subzone voor mannen. Maar desalnietemin is het ontzettend grappig dat Dennis nu binnen het huis het 100% homo-label krijgt opgeplakt.
Denk niet dat hij deze 'typecasting' kan waarderen.
Top!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:12 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik heb mijn miljonairsjurk aan (incl make-up en haren tangen) en fototoestel bij de hand, ik zal verslag doen als ik terug ben.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |