Ik heb er nog 2.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:27 schreef afcajos het volgende:
ik heb nog nooit een bifi gehad
Hier in de kroegquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:17 schreef neo2000 het volgende:
Hmm.. Zie je niet vaak meer, alleen bij tankstation..?
Ik tref wel regelmatiger een Odol aan, al dan niet bij tankstations. Dat dan weer wel.
die liggen hier volgens mij bij het tankstationquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:43 schreef DemonRage het volgende:
In Duitsland heb je de Bifi roll nog... zo'n worst in een broodje. Geen gefrunnik met zo'n 'condoom' en geen vette klauwen.
[afbeelding]
Maar in Nederland is de Bifi roll nergens meer te vinden.
beter dan doping dus,en goedkoper...ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Stikt van de kcal![]()
Op 1 bifi kun je uren fietsen.![]()
![]()
mannen die denken aan calorieën.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Stikt van de kcal![]()
Op 1 bifi kun je uren fietsen.![]()
![]()
Dikke mensenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:38 schreef LegerNeger het volgende:
[..]
mannen die denken aan calorieën.![]()
Die broodjes zijn altijd zó gort droog. Gewoon smerigquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:43 schreef DemonRage het volgende:
In Duitsland heb je de Bifi roll nog... zo'n worst in een broodje. Geen gefrunnik met zo'n 'condoom' en geen vette klauwen.
[afbeelding]
Maar in Nederland is de Bifi roll nergens meer te vinden.
Dikke mensen moeten zeker niet aan bifi's beginnen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:39 schreef LegerNeger het volgende:
[..]
Dikke mensen denken aan calorieën ja..![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |