'k heb z'n telefoonnr. nietquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je hem niet bellen om naar de status te vragen, of wellicht beter nog hem opzoeken onder de smoes van ik moest toch even op school zijn gewoon direct vragen of het zijn goedkeuring heeft ?
arme jijquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k heb z'n telefoonnr. niet
morgenvroeg ga ik naar school, dan vraag ik het wel.
maarja, ik voel me al niet zo lekker in m'n vel, en dat maakt 't er niet beter op, zeg maar.
Jah schop me hier maar weg als ik na elven hier nog ben.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
arme jij![]()
dan vandaag maar vroeg onder wol/in de veren![]()
en dan komt het vast wel goed zoals ook eerder dit jaar met dat "groepsproject"
ja, je moet heel goed opletten wat je koopt tegenwoordig.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:05 schreef Stroekie het volgende:
"ook mopper"
koop je bij de V en D een nieuwe koffer, wil je hem open maken om er de rest van de booschappen in te stoppen, werkt het slot niet dus zit er op de nieuwe koffer alweer een nieuw slot
ik zal een vriendelijk bericht achter laten waarin ik u vriendelijk verzoek om fok te verlatenquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jah schop me hier maar weg als ik na elven hier nog ben.
ja ik was in elk geval wel blij dat ik de tegenwoordigheid van geest had om dat recht voor de kassa te proberen. Dus toen ik het niet voor elkaar kreeg naar de kassajuffrouw, en die lukte het ook nietquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
ja, je moet heel goed opletten wat je koopt tegenwoordig.
Van 't zomer was m'n riem versleten (na meer dan 'n tiental jaren in gebruik.
Later twee riemen achter elkaar gekocht die beiden niet deugden. Nu heb ik 'n goede. Wel voor 2x zoveel (vorige riemen waren elk iets van 6 euro.)
Hoe weet jij da'k nogal wat lichaamsbeharing heb?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:17 schreef Stroekie het volgende:
ik mag toch geen dieren mishandelen door ze te schoppen![]()
In plaats van dat je gewoon een nieuwe koffer meekrijgt en ze daarna maar eens kijken hoe ze het probleem verder gaan verhelpen...quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik was in elk geval wel blij dat ik de tegenwoordigheid van geest had om dat recht voor de kassa te proberen. Dus toen ik het niet voor elkaar kreeg naar de kassajuffrouw, en die lukte het ook niet
Toen heeft ze de koffer meneer gebeld en die nam de koffer mee naar achteren voor maar 2 minuten
Maar na 20 minuten kwam hij pas weer terug en was het slot vervangen
Achteraf had ik naar hem natuurlijk een bijdehande opmerking moeten maken, iets over de koffer induiken![]()
want de koffermeneer was zeer aangenaam om te zien
oh oh oh oh stoute Stroekie tochquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:22 schreef Stroekie het volgende:
Achteraf had ik naar hem natuurlijk een bijdehande opmerking moeten maken, iets over de koffer induiken![]()
want de koffermeneer was zeer aangenaam om te zien
sorry maar daar doelde ik helemaal niet opquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hoe weet jij da'k nogal wat lichaamsbeharing heb?![]()
ja ik mocht niet mee naar achteren dus weet niet precies wat ze uitgespookt hebbenquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
In plaats van dat je gewoon een nieuwe koffer meekrijgt en ze daarna maar eens kijken hoe ze het probleem verder gaan verhelpen...
nee brave burgelijke stroekie, want hij dacht het wel, maar sprak het niet uit, hij wist zich weer te beheersenquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
oh oh oh oh stoute Stroekie toch
ja, dat hoor ik wel vakerquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sorry maar daar doelde ik helemaal niet op![]()
meer op het feit dat jij een beer van een kerel bent![]()
die in je overall met die pruik laat wel een reus Vanitas zienquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
ja, dat hoor ik wel vaker
maar kon je dat zien op de foto's die ik in m'n fotoboek had?
Ik ga al!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:57 schreef Stroekie het volgende:
"ding dong"
dienstmededeling
wij maken u erop attent dat Dhr Vanitas nog 5 minuten de tijd heeft om dit topic te verlaten en zich richting de veren te begeven
slaap lekkerquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik ga al!
Welterusten allen![]()
Dat houd ik niet vol , bovendien hebben we kinderen, dat is niet uit te leggen..quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
@JB
Is een LAT-relatie niet een idee?
Dan hebben jullie beiden wat meer ruimte, maar er is dan ook meer ruimte voor jullie liefde
Gister nog wel een fijne dag gehad?quote:Op woensdag 5 september 2007 10:21 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat houd ik niet vol , bovendien hebben we kinderen, dat is niet uit te leggen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |