ben jij ook pas vandaag begonnen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:33 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik kwam vandaag ook een meiske van de middelbare school tegen die dezelfde studie gaat doen.
M'n mentorgroepje vond ik maar zozo, gelukkig heb ik ze niet veel gezien
Volgende week pas colleges zelfs.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ben jij ook pas vandaag begonnen?
dit is al mn 2e week!
Doe jij niet dezelfde studie als Erik dan?quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:40 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Volgende week pas colleges zelfs.
Shht!quote:
Nee, ze doet... eh... Algemene cultuurwetenschappen? Taal- en cultuurstudies? Zoiets?quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doe jij niet dezelfde studie als Erik dan?
Taal- en cultuurstudies.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, ze doet... eh... Algemene cultuurwetenschappen? Taal- en cultuurstudies? Zoiets?
Ja, nog de hele dag tot een uur of 4 ofzo. Aan het eind van de dag is er een borrel in een of ander café waarvan ik de naam vergeten ben en daarna vertrekken we met een bus naar Alphen aan de rijn om op kamp te gaanquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:46 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Taal- en cultuurstudies.
Wel allebei bij Letteren.
Ik heb je niet gespot vandaag. Huppel je morgenochtend nog rond in utrecht?
Ik denk dat de oudste bij mijn studie zo rond de 40 isquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:49 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik voelde me wel oud tussen al die blije uitgelaten kinderen
Preciesquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:57 schreef TwistedDarling het volgende:
Als ik iemand met een van die namen tegenkom zal ik vragen of ze je kennen.
Of niet, straks moet ik uitleggen waar ik je van ken.
kan je hem niet bellen om naar de status te vragen, of wellicht beter nog hem opzoeken onder de smoes van ik moest toch even op school zijn gewoon direct vragen of het zijn goedkeuring heeft ?quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik moet goedkeuring krijgen van een leraar voor een zelf bedacht project.
Heb ik van het weekeinde het e.e.a. op papier gezet (omschrijving, functionaliteitseisen, plan van aanpak e.d.)
'k Heb het zondag opgestuurd, de leraar zou het lezen, maar totnogtoe weet ik alleen dat hij 't ontvangen heeft, voor de rest is het afwachten.
En ik hou niet zo van afwachten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |