Ik vond Ares altijd wel interessant, de god van de oorlogquote:Op maandag 3 september 2007 18:23 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond er helemaal niks aan.
Dat soort series sowieso niet.
Is het misschien een idee voor hem om alleen met iemand te gaan praten?quote:Op maandag 3 september 2007 17:29 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dan voelt ie zich weer aangevallen.
Ik kan bv zeggen: Goh lieverd, als je de vaatwasser inruimt, zou je dan het bestek wat rechter willen leggen, dat is gemakkelijker met opruimen.
Soms is dat geen probleem, maar als ie niet lekker in zijn vel zit krijg ik meteen te horen wat ik allemaal wel niet verkeerd doe volgens hem...En dat gaat dan alleen nog maar over iets stoms als de vaatwasser.
Dat was een coole scenequote:Op maandag 3 september 2007 17:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond dat ook een leuke serie. Hercules was wat minder, mede omdat ik die knaap zo lelijk vind. Iolaus vond ik leuker.
En terwijl ik plaatjes zoek kom ik dit stukje tegen:
[..]
http://www.liberator.net/ulc/HercandXena.html
Ik weet het...quote:Op maandag 3 september 2007 20:39 schreef liefie_ het volgende:
maar JB als jij het niet meer trekt kun jij ook met iemand gaan praten!
vaak kun je door zelf iets in je gedrag te veranderen ook de reactie van de ander veranderen
(en no offence, maar als het mis gaat binnen een relatie zijn daar altijd 2 mensen voor nodig)
Volgende maand even niet.quote:Op maandag 3 september 2007 20:43 schreef liefie_ het volgende:
huh ben jij niet in amerika?
Platspuiten helpt ook niet?quote:Op maandag 3 september 2007 20:52 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet het...
Ik kan ook niet meer normaal op hem reageren als ie chagrijnig is, dan voel ik me vrijwel meteen ongemakkelijk en ik word er ook chagrijnig van.
Het ligt voornamelijk aa zijn depressies elke keer, ik kan daar niet (meer) mee omgaan, ik WIL daar ook niet meer mee omgaan als hij er zelf niets aan probeert te veranderen.
Hij is gewoon niet voor rede vatbaar als ie depri is, dan zitten zijn gedachtes ZO vast in een bepaald patroon, dat ie het niet uit zijn kop krijgt en dan is alles teveel.
je kunt ook leren om er niet door beinvloed te raken en hem daarin niet te bevestigen want blijkbaar levert het hem wel wat op...quote:Op maandag 3 september 2007 20:52 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet het...
Ik kan ook niet meer normaal op hem reageren als ie chagrijnig is, dan voel ik me vrijwel meteen ongemakkelijk en ik word er ook chagrijnig van.
Het ligt voornamelijk aa zijn depressies elke keer, ik kan daar niet (meer) mee omgaan, ik WIL daar ook niet meer mee omgaan als hij er zelf niets aan probeert te veranderen.
Hij is gewoon niet voor rede vatbaar als ie depri is, dan zitten zijn gedachtes ZO vast in een bepaald patroon, dat ie het niet uit zijn kop krijgt en dan is alles teveel.
Hoezo?quote:
nou dat er dan net een meet isquote:
TMM heeft die meet juist gepland in oktober omdat ik er dan zou zijnquote:
Daarom. En het lijkt me best wel leuk hoor, zo'n groot feest, maar het is niet de reden dat ik naar Nederland kom.quote:Op maandag 3 september 2007 22:34 schreef Stroekie het volgende:
een Pann feest is inderdaad niet de gelegenheid om wat diepere gesprekken met mensen te gaan voeren
ik heb het dus wel op de planning staan, maar is in mijn ogen te massaal als meetquote:Op maandag 3 september 2007 22:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daarom. En het lijkt me best wel leuk hoor, zo'n groot feest, maar het is niet de reden dat ik naar Nederland kom.
jij hangt wel echt aan die kruikenstad heb ik het gevoelquote:Op maandag 3 september 2007 23:28 schreef liefie_ het volgende:
ik ga denk ik als er een pann feest in tilburg is... novermber of zo geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |