werkt t bij jou motiverend? als t motiverend is moet ik m misschien maar kopenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb ook een broek gekocht die eigenlijk te strak isDie moet ik over een paar maanden aankunnen
TerugVindPost. Door een post te doen in een topic komt het in je MyAT, en als men niks echt zinnigs te melden heeft zetten ze tvp neer. Maar je kan bijvoorbeeld ook "Alfabet" of "Geneesheer" posten, komt op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:12 schreef Dijamante het volgende:
*ff dom vraagje tussendoor*
maar wat betekent tvp nu eigenlijk ?????
Maar dat staat niet door elkaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar (als ik me goed herinner) hebben ze daar toch alles! van blenders tot fietsen?
ik vind het zo gek om daar mn kleren tussen te kopen
Neequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
werkt t bij jou motiverend? als t motiverend is moet ik m misschien maar kopen
of ik word depri omdat ik niet snel genoeg afval
Jullie zijn gewoon allebei een beetje vreemd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:22 schreef wonderer het volgende:
Ja, of de totale desinteresse van mij als het om kleren gaat.
Wheheh.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:24 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon allebei een beetje vreemd.
Maar wel lekker.
/corny
danku dankuquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:24 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon allebei een beetje vreemd.
Maar wel lekker.
/corny
Vraag toegang tot het KPD forum.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:32 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
snatver nog geen link gezien van een vibo collectie van iemand pffff enige leuke iets voor een hetro man in dit topic en is er niks te vinden
aah, dank u.. ben ik ook weer helemaal up-2-datequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
TerugVindPost. Door een post te doen in een topic komt het in je MyAT, en als men niks echt zinnigs te melden heeft zetten ze tvp neer. Maar je kan bijvoorbeeld ook "Alfabet" of "Geneesheer" posten, komt op hetzelfde neer.
doe's liefquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:22 schreef Dijamante het volgende:
[..]
aah, dank u.. ben ik ook weer helemaal up-2-date![]()
je gaat er lekker voor zitten?quote:
Uh-huhquote:
waar zullen we eens gaan rellen dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Uh-huh
't Is een druilerige dag, ik kan wel wat opgevrolijk gebruiken
Geen idee, jij bent de expertquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:23 schreef maedel het volgende:
[..]
waar zullen we eens gaan rellen dan?![]()
ja het punt is, het is bedtijd voor mijquote:
Ow.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:33 schreef maedel het volgende:
[..]
ja het punt is, het is bedtijd voor mij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |