Dat zou wel eens heel handig kunnen zijn ja. Even kijken hoe ik eind van de maand uit ga komen, moet denk ik wel oppassen met waar ik ons geld nu aan uit geef. Aan de andere kant, ik mocht mijn pc niet meenemen bij het verhuizen, ondanks zijn eigen laptop... Nou ja, dat zien we allemaal wel weer bij de definitieve scheiding.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:52 schreef wonderer het volgende:
Je kunt trouwens misschien een USB stickje kopen, daar kun je dan bestanden op opslaan en je kunt er ook programma's vanaf draaien, als je niks wil installeren (firefox, een IM programma enzo).
Die dingen zijn een paar tientjes (de kleintjes, tot 1 GB). Aan 256mb heb je meer dan genoeg waarschijnlijk en daar moet je niet meer dan 15 euro aan uitgeven.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat zou wel eens heel handig kunnen zijn ja. Even kijken hoe ik eind van de maand uit ga komen, moet denk ik wel oppassen met waar ik ons geld nu aan uit geef. Aan de andere kant, ik mocht mijn pc niet meenemen bij het verhuizen, ondanks zijn eigen laptop... Nou ja, dat zien we allemaal wel weer bij de definitieve scheiding.
Truste!![]()
Maar dat is ook op JB van toepassing hoorquote:Op donderdag 6 september 2007 07:57 schreef JamesBrownie het volgende:
Moggu.
Wat zijn jullie toch altijd lief!
Hoi Wondererquote:Op donderdag 6 september 2007 16:00 schreef wonderer het volgende:
Ook mogguh.
Dat heb ik al heeeeel lang niet gegeten.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:17 schreef JamesBrownie het volgende:
Wij hebben shoarma gegeten omdat ik geen tijd had om naar de winkel te gaan en dat wel moest en toen dus nogal laat was en dus iets wilde hebben wat snel was en waar ik verder niets voor hoefde te doen enzo.
Morgen lekker quiche!
Allebei eigenlijkquote:Op donderdag 6 september 2007 18:42 schreef JamesBrownie het volgende:
Wat niet, quiche of shoarma, dat laatste was voor ons ook alweer minstens een jaar geleden ofzo.
wie ???quote:Op woensdag 5 september 2007 20:18 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, nou heb ik je natuurlijk allang vergeven
-ik weet niet eens meer waar het over ging-
oooooh ja, jij deed lelijk tegen Erik hè![]()
![]()
Hoi!quote:Op donderdag 6 september 2007 22:16 schreef DR34M3R het volgende:
heeeeej, als ik even blijf hangen maak ik de geboorte van een nieuw topic ook nog mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |