Ja, nou heb ik je natuurlijk allang vergevenquote:Op woensdag 5 september 2007 18:45 schreef Dijamante het volgende:
[..]
late reactie.. maar ik doe lief![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 20:18 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, nou heb ik je natuurlijk allang vergeven
-ik weet niet eens meer waar het over ging-
oooooh ja, jij deed lelijk tegen Erik hè![]()
![]()
Heel goed eigenlijk. Het gaat geweldig met de kids, beter nog dan ik had durven hopen. Ik kom zelf weer tot rust.quote:
Daar is de rechter toch ook wel gevoelig voor? Zeker na wat H allemaal heeft uitgespookt de afgelopen weken.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heel goed eigenlijk. Het gaat geweldig met de kids, beter nog dan ik had durven hopen. Ik kom zelf weer tot rust.
Wel een spannende week, de 12e is de zitting voor de voorlopige voorzieningen.... Ik hoop zo dat ze bij mij mogen blijven wonen! Je moest zien hoe ze opleven hier...
Ik hoop het. Dit is alleen de aanvraag voor de voorlopige voorzieningen, dus totdat de scheiding definitief is. Er worden geen getuigen gehoord, het is alleen H en ik, en onze advocaten. En de rechter natuurlijk. H is, zoals ie het zelf ook ooit gezegd heeft, "heel goed in het manipuleren van mensen." Ik hoop dat de rechter ervaren genoeg is om daar doorheen te kijken.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar is de rechter toch ook wel gevoelig voor? Zeker na wat H allemaal heeft uitgespookt de afgelopen weken.
Morgen drie huizen bekijken om te vergelijken, ben begonnen aan een nieuw verhaal (Arthur is uit de kast tegenover wel een (1!) persoonquote:Op woensdag 5 september 2007 20:33 schreef DR34M3R het volgende:
Tnx
Hoe is het aan jouw kant? Huis, boek...?
edit: voorbereidingen voor vrijdag?Jawel, ik ben het niet vergeten
![]()
Fok is al dagen bagger.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:42 schreef liefie_ het volgende:
is fok trouwens traag of is t mijn verbinding?
Dan zal ik ook voor jou duimenquote:Op woensdag 5 september 2007 20:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Morgen drie huizen bekijken om te vergelijken, ben begonnen aan een nieuw verhaal (Arthur is uit de kast tegenover wel een (1!) persoon), en we gaan uit eten vrijdag.
Mail het me maar, dan hoef ik het ook niet per sé op de pc van mijn ouders te laten staan. Ik weet sowieso niet of windows messenger die optie wel heeft.... hier staat geen msn messenger op de pc en ik ga niet alles overhoop gooienquote:Op woensdag 5 september 2007 20:45 schreef wonderer het volgende:
Ik wil je trouwens iets laten lezen, Dromer, zal ik je mailen of kom je op MSN?
ja dat heeft die optie volgens mij welquote:Op woensdag 5 september 2007 20:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mail het me maar, dan hoef ik het ook niet per sé op de pc van mijn ouders te laten staan. Ik weet sowieso niet of windows messenger die optie wel heeft.... hier staat geen msn messenger op de pc en ik ga niet alles overhoop gooien
Verstuurdquote:Op woensdag 5 september 2007 20:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mail het me maar, dan hoef ik het ook niet per sé op de pc van mijn ouders te laten staan. Ik weet sowieso niet of windows messenger die optie wel heeft.... hier staat geen msn messenger op de pc en ik ga niet alles overhoop gooien
Tnx.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |