Een scheiding al helemaal niet.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:21 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat houd ik niet vol , bovendien hebben we kinderen, dat is niet uit te leggen..
Natuurlijk is dat zonde!quote:Op woensdag 5 september 2007 12:36 schreef liefie_ het volgende:
ik denk dat ik vandaag op dieet ga
zal ik alles weg gooien wat niet dieetproof is hier in huis? of is dat zonde?
Ik denk niet dat dat wat uitleggen betreft veel uit zal maken...quote:Op woensdag 5 september 2007 15:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Een scheiding al helemaal niet.
jij biedt jezelf aan om de restjes daar te gaan opmaken ?quote:Op woensdag 5 september 2007 15:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat zonde!
![]()
Naja, ik mag ook wel eens aan de slanke lijn...quote:Op woensdag 5 september 2007 15:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij biedt jezelf aan om de restjes daar te gaan opmaken ?
Hoe oud zijn je kids trouwens?quote:Op woensdag 5 september 2007 15:36 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat wat uitleggen betreft veel uit zal maken...
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:36 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat wat uitleggen betreft veel uit zal maken...
heb je geen magere vrienden die wel een speklaagje kunnen gebruiken?quote:
jij draagt toch vaker ruime tunieken, dus dan valt dat toch wel mee ?quote:Op woensdag 5 september 2007 15:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Naja, ik mag ook wel eens aan de slanke lijn...
Jamaar, ik houd van dun.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij draagt toch vaker ruime tunieken, dus dan valt dat toch wel mee ?
jawel maar die stomme mensen worden niet dikquote:Op woensdag 5 september 2007 15:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
heb je geen magere vrienden die wel een speklaagje kunnen gebruiken?
Ga meer bewegen. Dan kun je best af en toe iets lekkers eten.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jawel maar die stomme mensen worden niet dik
dus ik vind ze niet meer aardig
jullie moeten me wel helpen hoor
liefie_ + elke vorm van voedsel of dieet of wat dan ook = drama
maar gewoon iets minder eten, alcohol beperken boter en suiker achterwege laten en niet te veel snoepen/koekjes/chips geven al vaak het gewenste resultaatquote:Op woensdag 5 september 2007 16:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nouja, ik ben nog nooit begonnen aan een dieet...
ja dat is een beetje een deel van het probleemquote:Op woensdag 5 september 2007 16:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ga meer bewegen. Dan kun je best af en toe iets lekkers eten.
Ja 'k weet 't, de enige zonden die ik doe zijn koekjes en boter op de boterham.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar gewoon iets minder eten, alcohol beperken boter en suiker achterwege laten en niet te veel snoepen/koekjes/chips geven al vaak het gewenste resultaat
Gewoon fietsen kan ook niet, of wandelen?quote:Op woensdag 5 september 2007 16:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat is een beetje een deel van het probleem
ik sprorte vroeger best veel maar daarmee heb ik nogal wat spieren verkloot
dus ik mag niets van de fysio
maar volgende week begin ik met zwemmen dat is niet zo belastend voor mn spieren
fietsen mag dus dat doe ik ook vaak maar dat is alleen niet genoegquote:Op woensdag 5 september 2007 16:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon fietsen kan ook niet, of wandelen?
Ahh, okee.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
fietsen mag dus dat doe ik ook vaak maar dat is alleen niet genoeg
en wandelen is al helemaal uit den boze! wandelen, rennen dat soort dingen
het zijn namelijk de spieren van mn scheen en enkel dus zelfs staan is al een belasting
maar zwemmen moet helpen omdat er dan geen gewicht op zit maar je ze wel gebruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |