abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:35:07 #1
151176 Alberto_Vermicelli
Ook wel: Meneer Spaghetti
pi_52841871
De vuilste soort van de maatschappij. Werkslaven die maar al te lief de kont kussen van hun manager, opdat zij een uurtje eerder weg mogen van werk. En dat terwijl ze diezelfde manager vroeger een peer op hun gezicht zouden hebben gegeven in de lokale discotheek teneinde een laveloos Mavo-chickie te imponeren. Vuile koffiezetters en vooral -drinkers! Storm bij de commando's, lache man, kantoorhumor van de bovenste plank. Even die buitendienstwerker voor de gein houden door zijn hark te demonteren. Seks willen hebben met de lekkerste secretaresse van kantoor, die buiten werktijd toch een van de lelijkste wijven van de dansvloer blijkt te zijn...

Help, nog even en ik ben er ook zoeentje :'(
"Ik heb begrepen dat mijn DNA voor 99 procent overeenkomt met dat van Bokito. Maar voor die ene procent ben ik wel heel erg dankbaar" - Frans Timmermans, Staatssecretaris van Europese Zaken, 2007
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:43:52 #2
pi_52842178
"Ik heb begrepen dat mijn DNA voor 99 procent overeenkomt met dat van Bokito. Maar voor die ene procent ben ik wel heel erg dankbaar" - Frans Timmermans, Staatssecretaris van Europese Zaken, 2007
pi_52842190
Stormlooptopic ja
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:44:27 #4
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52842192
sterker nog. je bent het al met je gejengel.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:48:13 #5
pi_52842317
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:44 schreef zoalshetis het volgende:
sterker nog. je bent het al met je gejengel.
Mens, ga toch koken!
pi_52842410
De arbeidersklasse bestaat uit Untermenschen en ze weten het. De enige laagopgeleide figuren waar ik respect voor kan opbrengen zijn de zelfstandig ondernemers die hun onderneming van de grond af aan hebben opgebouwd.

Verder een boodschap aan alle vertegenwoordigers/inkopers/boekhouders/personeelschefs: eet mijn poep! Ga iets doen met je leven, arbeiders.

Dan wil ik nu nog van de gelegenheid gebruik maken om de groetjes aan mijn moeder en zusje te doen.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:52:09 #7
pi_52842462
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:50 schreef Beauregard het volgende:
De arbeidersklasse bestaat uit Untermenschen en ze weten het. De enige laagopgeleide figuren waar ik respect voor kan opbrengen zijn de zelfstandig ondernemers die hun onderneming van de grond af aan hebben opgebouwd.

Verder een boodschap aan alle vertegenwoordigers/inkopers/boekhouders/personeelschefs: eet mijn poep! Ga iets doen met je leven, arbeiders.

Dan wil ik nu nog van de gelegenheid gebruik maken om de groetjes aan mijn moeder en zusje te doen.
Waarvan akte en een welgemeend chapeau voor deze kwaliteitspost.
pi_52842524
Niks mis mee, ik ga toch niet zelf mijn huis metselen.
pi_52842527
Ik pink trouwens ook altijd even een traantje weg als ik van die mannen van middelbare leeftijd van hun werk af, of naar hun werk toe zie fietsen met zo'n megageile aktetas-houder op hun ijzeren ros.

Offtopic, maar wat zit er eigenlijk in zo'n aktetas? Zit dat vol met beschrijvingen van uitspraken of situaties waarvan de betreffende arbeider akte heeft genomen?
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:56:49 #10
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_52842605
quote:

Je zusje kan even niets terug zeggen, ze heeft d'r mond vol
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:58:23 #11
pi_52842653
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:54 schreef Beauregard het volgende:
Ik pink trouwens ook altijd even een traantje weg als ik van die mannen van middelbare leeftijd van hun werk af, of naar hun werk toe zie fietsen met zo'n megageile aktetas-houder op hun ijzeren ros.

Offtopic, maar wat zit er eigenlijk in zo'n aktetas? Zit dat vol met beschrijvingen van uitspraken of situaties waarvan de betreffende arbeider akte heeft genomen?
Nee, natuurlijk de door moeder de vrouw gesmeerde boterhammen die over zijn na het bezoekje aan de lokale restauratie waar ze wél kroketten serveren en het krantje om de eerste uren door te komen. Verder een aantal nietszeggende documenten voor thuis en natuurlijk een rits gejatte pennen 'van de zaak'.
pi_52842693
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:56 schreef t-8one het volgende:

[..]

Je zusje kan even niets terug zeggen, ze heeft d'r mond vol
HAHAHA OMFG MAG IK JOU VOORDRAGEN VOOR HET CAMARETTENFESTIVAL!1/1/!??!/1/ :D ;d:

En jou vervolgens met een klauwhamer op je achterhoofd slaan als straf voor het bezitten van een kinderlijk slecht gevoel voor humor?
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:00:31 #13
pi_52842710
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:59 schreef Beauregard het volgende:

[..]

HAHAHA OMFG MAG IK JOU VOORDRAGEN VOOR HET CAMARETTENFESTIVAL!1/1/!??!/1/ :D ;d:

En jou vervolgens met een klauwhamer op je achterhoofd slaan als straf voor het bezitten van een kinderlijk slecht gevoel voor humor?
pi_52842712
Eén woord: parkeerpasjes.

.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:00:57 #15
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_52842723
quote:

Hallo domme zak, die mensen werken gewoon. Wat maakt het jou uit wat er in die koffertjes zit? Brood, documenten, of de Playboy. Gaat jou toch geen zak aan stuk stront.
opgezegd@fok.nl
pi_52842728
Arbeiders. Wat een vergane glorie .
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:01:46 #17
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_52842745
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:59 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Je bent timmerman?

LOLLEREINZZWEIDREIARBEIDMAGFREI!!!!!!
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_52842819
quote:

Dat is inderdaad een verdomd treurig gezicht. Dat moeten haast wel ambtenaren of leraren zijn.
pi_52842962
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:00 schreef FoXje het volgende:

[..]

Hallo domme zak, die mensen werken gewoon. Wat maakt het jou uit wat er in die koffertjes zit? Brood, documenten, of de Playboy. Gaat jou toch geen zak aan stuk stront.
Oh, helder licht, ze werken gewoon!? Verdomme, dat was nooit in me opgekomen. Schandknaap.

En het maakt me ook niks uit wat er in die koffertjes zit en inderdaad, het gaat me geen zak aan. Maar ik vraag het gewoon op een lieve en - voor types als jij - begrijpbare manier. Hou je dan eens in en reageer niet als een neonazi-on-crack.

Of heb ik je soms op je iets te lange lower-level managers teentjes getrapt? Beschreef ik het koffertje van jou, of erger nog, van je vader? Indien ja, bij deze mijn excuses.
pi_52842992
OMG DA FORUM TROLLZ
pi_52843013
Ho wacht, nu begrijp ik de situatie.
quote:
Opleiding: Kleuterschool
Beroep: CEO
Humorist en fantast! Niets dan respect voor jou, waarde klootviool.
pi_52843042
Vrinden,

Dit topic gaat helemaal de verkeerde kant uit. Het moet toch niet zo zijn dat er in Nederland ooit een sfeer ontstaat waarin ouders uit de gegoede klasse zich als het ware zouden moeten excuseren dat hun kind handenarbeid verricht omdat er niemand anders is die dat kan doen.

Daarom: de arbeider dient een groot goed, namelijk het zelf schone handen kunnen houden.
pi_52843195
quote:

Laat me raden jij bent een
Scholier of studentje..
- Levenservaring 0
- Werkervaring 0
Maar wel een mening. Verwacht ooit nog directeur te worden van een of ander bedrijf..
Nou misschien directeur van de vlakspoel afdeling.
pi_52843253
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:18 schreef HarryP het volgende:

[..]

Laat me raden jij bent een
Scholier of studentje..
- Levenservaring 0
- Werkervaring 0
Maar wel een mening. Verwacht ooit nog directeur te worden van een of ander bedrijf..
Nou misschien directeur van de vlakspoel afdeling.
Wauw, wat een mensenkennis! Hulde!

Tuurlijk ben ik een studentje, mafkees. Zie je een CEO al dergelijke taal uitslaan op een forum?

Er moet olie op het vuur gegooid worden en wie ben ik om dat niet te doen? Je zou mijn inzet juist moeten waarderen, grijze zeiksnol.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:20:34 #25
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_52843265
Laptoptasjes. Die aktentas van de jaren 0
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')