Mens, ga toch koken!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:44 schreef zoalshetis het volgende:
sterker nog. je bent het al met je gejengel.
Waarvan akte en een welgemeend chapeau voor deze kwaliteitspost.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:50 schreef Beauregard het volgende:
De arbeidersklasse bestaat uit Untermenschen en ze weten het. De enige laagopgeleide figuren waar ik respect voor kan opbrengen zijn de zelfstandig ondernemers die hun onderneming van de grond af aan hebben opgebouwd.
Verder een boodschap aan alle vertegenwoordigers/inkopers/boekhouders/personeelschefs: eet mijn poep! Ga iets doen met je leven, arbeiders.
Dan wil ik nu nog van de gelegenheid gebruik maken om de groetjes aan mijn moeder en zusje te doen.
Je zusje kan even niets terug zeggen, ze heeft d'r mond volquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:50 schreef Beauregard het volgende:
De arbeidersklasse bestaat uit Untermenschen en ze weten het. De enige laagopgeleide figuren waar ik respect voor kan opbrengen zijn de zelfstandig ondernemers die hun onderneming van de grond af aan hebben opgebouwd.
Verder een boodschap aan alle vertegenwoordigers/inkopers/boekhouders/personeelschefs: eet mijn poep! Ga iets doen met je leven, arbeiders.
Dan wil ik nu nog van de gelegenheid gebruik maken om de groetjes aan mijn moeder en zusje te doen.
Nee, natuurlijk de door moeder de vrouw gesmeerde boterhammen die over zijn na het bezoekje aan de lokale restauratie waar ze wél kroketten serveren en het krantje om de eerste uren door te komen. Verder een aantal nietszeggende documenten voor thuis en natuurlijk een rits gejatte pennen 'van de zaak'.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:54 schreef Beauregard het volgende:
Ik pink trouwens ook altijd even een traantje weg als ik van die mannen van middelbare leeftijd van hun werk af, of naar hun werk toe zie fietsen met zo'n megageile aktetas-houder op hun ijzeren ros.
Offtopic, maar wat zit er eigenlijk in zo'n aktetas? Zit dat vol met beschrijvingen van uitspraken of situaties waarvan de betreffende arbeider akte heeft genomen?
HAHAHA OMFG MAG IK JOU VOORDRAGEN VOOR HET CAMARETTENFESTIVAL!1/1/!??!/1/quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:56 schreef t-8one het volgende:
[..]
Je zusje kan even niets terug zeggen, ze heeft d'r mond vol![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:59 schreef Beauregard het volgende:
[..]
HAHAHA OMFG MAG IK JOU VOORDRAGEN VOOR HET CAMARETTENFESTIVAL!1/1/!??!/1/:D ;d:
En jou vervolgens met een klauwhamer op je achterhoofd slaan als straf voor het bezitten van een kinderlijk slecht gevoel voor humor?
Hallo domme zak, die mensen werken gewoon. Wat maakt het jou uit wat er in die koffertjes zit? Brood, documenten, of de Playboy. Gaat jou toch geen zak aan stuk stront.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:54 schreef Beauregard het volgende:
Ik pink trouwens ook altijd even een traantje weg als ik van die mannen van middelbare leeftijd van hun werk af, of naar hun werk toe zie fietsen met zo'n megageile aktetas-houder op hun ijzeren ros.
Offtopic, maar wat zit er eigenlijk in zo'n aktetas? Zit dat vol met beschrijvingen van uitspraken of situaties waarvan de betreffende arbeider akte heeft genomen?
Je bent timmerman?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:59 schreef Beauregard het volgende:
[..]
HAHAHA OMFG MAG IK JOU VOORDRAGEN VOOR HET CAMARETTENFESTIVAL!1/1/!??!/1/:D ;d:
En jou vervolgens met een klauwhamer op je achterhoofd slaan als straf voor het bezitten van een kinderlijk slecht gevoel voor humor?
Dat is inderdaad een verdomd treurig gezicht. Dat moeten haast wel ambtenaren of leraren zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:54 schreef Beauregard het volgende:
Oh, helder licht, ze werken gewoon!? Verdomme, dat was nooit in me opgekomen. Schandknaap.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:00 schreef FoXje het volgende:
[..]
Hallo domme zak, die mensen werken gewoon. Wat maakt het jou uit wat er in die koffertjes zit? Brood, documenten, of de Playboy. Gaat jou toch geen zak aan stuk stront.
Humorist en fantast! Niets dan respect voor jou, waarde klootviool.quote:Opleiding: Kleuterschool
Beroep: CEO
Laat me raden jij bent eenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:50 schreef Beauregard het volgende:
Wauw, wat een mensenkennis! Hulde!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:18 schreef HarryP het volgende:
[..]
Laat me raden jij bent een
Scholier of studentje..
- Levenservaring 0
- Werkervaring 0
Maar wel een mening. Verwacht ooit nog directeur te worden van een of ander bedrijf..
Nou misschien directeur van de vlakspoel afdeling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |