Dit is echt geweldig geformuleerd van hem. Daar ben ik het zó mee eens.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"Een belediging is voor sommige mensen een waarheid die ze niet willen horen"
"Macht corrumpeert ALTIJD en MOET geridiculiseerd kunnen worden.Want als dat niet meer kan, krijg je enge toestanden zoals dictaturen enzo."
Dat zijn opmerkingen van wereldklasse. Hans Teeuwen heeft die meiden echt ALLE hoeken van die studio laten zien. Best treurig dat die dames het zelf niet doorhaddenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"Een belediging is voor sommige mensen een waarheid die ze niet willen horen"
"Macht corrumpeert ALTIJD en MOET geridiculiseerd kunnen worden.Want als dat niet meer kan, krijg je enge toestanden zoals dictaturen enzo."
zoals hans zelf al zei: "IK MOET HELEMAAL NIETS!!!!!"quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:35 schreef Mugger het volgende:
Ik vind het ergens vrij triest dat een Nederlandse cabaretier vandaag de dag, op de publieke omroep nota bene, verantwoording moet afleggen aan een stel gesubsidieerde Gestapo moslima's. Volgens mij is er dan iets heel erg krom.
precies maar zo denken die doekjes niet..quote:Op zaterdag 1 september 2007 07:55 schreef marcel-o het volgende:
haha echt mooi dit
die man met die baard die steeds in beeld komt vind k wel t mooistdie ergert zich rot
gewoon omdat ie zich wilt ergeren..
man met ergeren bereik je niks, heb je alleen jezelf maar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |