abonnement Unibet Coolblue
pi_53297535
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:49 schreef Puckzzz het volgende:


[afbeelding]

ik weet niet eens waar ik moet beginnen
dat haar van hem
dat haar van haar
die prodentsmile
zij komt zo uit een jaren zeventig soapserie wandelen, zeg ... big hair!!!!

die gasten doen me denken aan de Hans Kazan zonen, die hebben ook zo'n irri permanente smile , dat wekt agressie op, verbale dan, hè, slaan is suf, maar ooooooooh wat zou je stiekem graag
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 19 september 2007 @ 12:56:28 #227
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53297663
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:52 schreef milagro het volgende:

[..]

zij komt zo uit een jaren zeventig soapserie wandelen, zeg ... big hair!!!!

die gasten doen me denken aan de Hans Kazan zonen, die hebben ook zo'n irri permanente smile , dat wekt agressie op, verbale dan, hè, slaan is suf, maar ooooooooh wat zou je stiekem graag
ze doet me denken aan die griet uit Seinfeld
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_53297946
Ik moét gewoon een tvp plaatsen voor later vermaak. Wat is het vreselijk herkenbaar, al die mafketels die er stellig van overtuigd zijn dat ze er 'stoer' bijlopen, alleen maar omdat al hun OLO-vriendjes er net zo bij lopen. De kleding is allemaal niet zo heel schokkend, maar de petjes, nektasjes, (nep)papiergeld en pseudo-evilness zijn gewoon lachwekkend.
Petjes hebben niet voor niks een verstelbandje; handtasjes zijn voor vrouwen, mannen nemen maar gewoon een rugtas mee.
Als ik werkgever zou zijn zou ik toch ernstig mijn wenkbrauwen fronsen als er zo'n pipo bij mij op sollicitatiegesprek kwam.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  FOK!fotograaf woensdag 19 september 2007 @ 14:01:44 #229
18921 freud
Who's John Galt?
pi_53299474
Die vingertjes en handjes he, dat is ook puur omdat ze zich geen houding weten te geven. Zie het ook op feesten erg vaak (ik fotografeer ook wel eens op dancefeesten). Erg veel mensen moeten even iets met hun handen doen, omdat ze anders echt geen idee hebben waar ze ze moeten laten.

Maar my god, wat een barbies zeg! Ben blij met 21+ feesten, dat scheelt weer een beetje .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  woensdag 19 september 2007 @ 14:04:38 #230
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53299547
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:08 schreef WheeleE het volgende:
Ik moét gewoon een tvp plaatsen voor later vermaak. Wat is het vreselijk herkenbaar, al die mafketels die er stellig van overtuigd zijn dat ze er 'stoer' bijlopen, alleen maar omdat al hun OLO-vriendjes er net zo bij lopen. De kleding is allemaal niet zo heel schokkend, maar de petjes, nektasjes, (nep)papiergeld en pseudo-evilness zijn gewoon lachwekkend.
Petjes hebben niet voor niks een verstelbandje; handtasjes zijn voor vrouwen, mannen nemen maar gewoon een rugtas mee.
Als ik werkgever zou zijn zou ik toch ernstig mijn wenkbrauwen fronsen als er zo'n pipo bij mij op sollicitatiegesprek kwam.
Maak je geen zorgen, dit soort mensen krijgen nooit een fatsoenlijke sollicitatiebrief de deur uit.

Elke brief met spelfouten erin gaat meteen het ronde archief in.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 19 september 2007 @ 14:20:12 #231
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_53299895
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen, dit soort mensen krijgen nooit een fatsoenlijke sollicitatiebrief de deur uit.

Elke brief met spelfouten erin gaat meteen het ronde archief in.
Nu zijn spel fouten nog niet het grootste probleem voor ze gok ik zo. Eerder de manier waarop zon brief geschreven word. Maar goed je hebt wel gelijk als een brief veel spelfouten of kut geschreven is gaat hij zonder verder na te denken de prullenbak in. (En kom op ben zelf niet al te goed in spelling maar spellingscontrole helpt je toch een behoorlijk eind op weg .)
phluphy for president!
  FOK!fotograaf woensdag 19 september 2007 @ 14:24:09 #232
18921 freud
Who's John Galt?
pi_53299989
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:20 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Nu zijn spel fouten nog niet het grootste probleem voor ze gok ik zo. Eerder de manier waarop zon brief geschreven word. Maar goed je hebt wel gelijk als een brief veel spelfouten of kut geschreven is gaat hij zonder verder na te denken de prullenbak in. (En kom op ben zelf niet al te goed in spelling maar spellingscontrole helpt je toch een behoorlijk eind op weg .)
Of een keurig nette brief en dan "emailadres: Tha_ShizzLe_GanSTA_020@cu2.nl"
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_53301151
heerlijk een sollicitatiebrief in breezah taal, meteen aannemen die hap!

maar idd als dit de toekomst is ?!?! paar jaar geleden was het toch nog wat normaler, maar ook geen lieverdjes...maar merk wel dat vele leeftijdsgenoten flink veranderd zijn nu ze op de hbo zitten, hopelijk veranderen deze mensen ook in de loop der jaren
pi_53301290
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_53301412
AFC AJAX
  woensdag 19 september 2007 @ 15:27:15 #236
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_53301549
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:24 schreef freud het volgende:

[..]

Of een keurig nette brief en dan "emailadres: Tha_ShizzLe_GanSTA_020@cu2.nl"
denk niet dat die er door komt .
quote:
Op woensdag 19 september 2007 15:11 schreef mitman het volgende:
heerlijk een sollicitatiebrief in breezah taal, meteen aannemen die hap!

maar idd als dit de toekomst is ?!?! paar jaar geleden was het toch nog wat normaler, maar ook geen lieverdjes...maar merk wel dat vele leeftijdsgenoten flink veranderd zijn nu ze op de hbo zitten, hopelijk veranderen deze mensen ook in de loop der jaren
Ze zullen wel veranderen. Merkte het ook bij mezelf, veel kloten op school niks serieus nemen en de laatste paar jaar worden dingen toch steeds serieuzer (ook omdat je vaste vriendin hebt, eigen plekje wat je moeet betalen en onder houden, vaste baan hebt (of probeert te krijgen) etc etc allemaal dat soort dingen) te worden.
phluphy for president!
  woensdag 19 september 2007 @ 15:35:10 #237
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53301776
quote:
Op woensdag 19 september 2007 15:22 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]



*naar de keuken loopt om doekje te pakken om beeldscherm schoon te maken*
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 19 september 2007 @ 15:37:50 #238
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_53301870
quote:
Op woensdag 19 september 2007 15:22 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]
En dan love papa in je haar hebben . No fucking offense maar wat is daar nou stoer aan .
phluphy for president!
pi_53303529
Ik hoorde gisteren op RTL (dacht ik) dat er veel rate-my-... sites waren en dat veel jonge adolescenten hier depressief van kregen...
pi_53304429
Oh, als je nu letterlijk aan het citeren bent toont dat maar weer eens het niveau van RTL aan.
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
pi_53304605
Ik krijg hier depressief van !
pi_53304624
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:06 schreef Rutgerr het volgende:
Oh, als je nu letterlijk aan het citeren bent toont dat maar weer eens het niveau van RTL aan.
Ik vond hem ook al niet zo lekker lopen.....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_53304995
Nee ik heb de zin zelf krom geschreven zie ik nu...
pi_53305014
quote:
Op woensdag 19 september 2007 15:22 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]
Het wordt steeds zieliger hier.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_53305027
Maar ik ben zwanger en mag het voorlopig nog als excuus gebruiken.
pi_53305052
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:29 schreef amaranta het volgende:
Maar ik ben zwanger en mag het voorlopig nog als excuus gebruiken.
Van zwangerschap word je debiel?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_53305356
De weg van de minste weerstand. Ja, je word er debiel van.
pi_53327171
waarom zie ik dit topic nu pas

tvp



en nu even wat petjesboys zoeken

[ Bericht 60% gewijzigd door afcajos op 20-09-2007 14:33:47 ]
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')