abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 september 2007 @ 20:08:02 #101
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_53154012
gebogen staafje in tepel? nog nooit van gehoord
ik heb ook een staafje en ben wel eens met een armband eraan blijven haken in mn slaap
werd gillend wakker en dacht ehct even dat ie er af zou liggen. viel natuurlijk uiteindelijk heel erg mee
an urge to help mankind overcomes me
pi_53156175
Ohh dat heb ik ook ooit gehad, had topje onder me borst geklemt, maar die schoot opeens omhoog, was ie klein beetje gescheurd, maarja, week er na toch eruit laten halen.
Maar bedacht me dat ooit (dat gebogen staafje) omdat het ergens over het wisselen van ring naar staafje ging. Want je wondje word van krom naar recht, lijkt me niet echt goed, mijn conclusie was toen gebogen staafje, kan ik ook nog ringetje in Maar veel mensen vonden het niet zo'n strak plan
  donderdag 13 september 2007 @ 23:29:46 #103
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_53160091
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:46 schreef Empathologica het volgende:
Ik heb ook wel is gedacht aan een gebogen staafje in me tepel, maar hoorde veel tegens etc. Dus laat ze over een tijdje gewoon weer piercen met een staafje. Heb eerst ringetje gehad maar die is uitgegroeid
Ben wel blij dat ik geen partner of huisdieren heb die het leuk vinden om er mee te spelen haha
Wat zouden de nadelen zijn dan?
quote:
Op donderdag 13 september 2007 20:08 schreef saaw het volgende:
gebogen staafje in tepel? nog nooit van gehoord
ik heb ook een staafje en ben wel eens met een armband eraan blijven haken in mn slaap
werd gillend wakker en dacht ehct even dat ie er af zou liggen. viel natuurlijk uiteindelijk heel erg mee
Lijk mij wel handig i.v.m. blijven haken. Alleen blijft het haar van me vriendin er soms een beetje hangen .
phluphy for president!
  donderdag 13 september 2007 @ 23:31:29 #104
74276 saaw
pi_53160137
ik heb nooit een ringetje erin en wil dat ok niet dus gewoon een rechte voor mij
heb een zwarte met redelijk grote balletjes, heel leuk
  donderdag 13 september 2007 @ 23:36:18 #105
84926 WyriHaximus
pi_53160253
* WyriHaximus heeft blauwe ballen
en zwarte en groene, misschien maar eens rooie halen
phluphy for president!
pi_53163786
Euh ja de nadelen.. Weet ik dus niet meer
Kan die discussie ook zo gauw niet vinden maar zal het is een keer aan een piercer vragen
  vrijdag 14 september 2007 @ 09:02:20 #107
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_53164194
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 08:26 schreef Empathologica het volgende:
Euh ja de nadelen.. Weet ik dus niet meer
Kan die discussie ook zo gauw niet vinden maar zal het is een keer aan een piercer vragen

Dan kun je beter niets zeggen he?
quote:
Op donderdag 13 september 2007 23:29 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Wat zouden de nadelen zijn dan?
[..]
Het kan wel maar er komt druk op te staan wat de genezing kan belemmeren en/of het gaatje kan laten scheuren.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_53165669
Maar een gebogen staafje heeft toch zo;n beetje de vorm van een ringetje? Dus dan zou een ringetje in feite ook problemen moeten geven
  vrijdag 14 september 2007 @ 10:39:45 #109
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_53166106
Ook leuk, kleine klauwende handjes van je kinders :S
"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
  vrijdag 14 september 2007 @ 10:53:23 #110
84926 WyriHaximus
pi_53166428
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 09:02 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Dan kun je beter niets zeggen he?
[..]

Het kan wel maar er komt druk op te staan wat de genezing kan belemmeren en/of het gaatje kan laten scheuren.
Voel al 3 en half jaar niks er van . Komt misschien omdat de naald bij mij ook gebogen was daardoor het kanaal in je vlees de zelfde vorm heeft en daar geen druk komt. Bedoelde je dat? Of bedoelde je dat de bolletjes op de huid drukken van de boven kant af? Geen last van, zit net boven me huid de bolletjes .
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 10:20 schreef Empathologica het volgende:
Maar een gebogen staafje heeft toch zo;n beetje de vorm van een ringetje? Dus dan zou een ringetje in feite ook problemen moeten geven
Ja idd klopt .
phluphy for president!
pi_53167709
Zit eraan te denken twee dermal Anchors te nemen in m'n handen.

ff een willekeurige foto van een hand gepakt en een stip gezet waar hij dan moet komen:

En dat dan op beide handen
His masters voice...
  vrijdag 14 september 2007 @ 12:28:19 #112
74276 saaw
pi_53168888
wel mooi, maar ik denk dat het heel onhandig is
denk aan fietsen, iets tillen, etc
pi_53171842
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:28 schreef saaw het volgende:
Mja qua werk zit ik veel achter de computer, heb al eerder een piercing op m'n pols gehad, daar ben ik nooit mee blijven hangen. Dus denk dat het wel meevalt
His masters voice...
pi_53181761
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:28 schreef saaw het volgende:
Of denk aan iets als -nu de "winter" er weer aankomt: handschoenen. Of voor de motorrijders onder ons, de handschoenen.
En bij je hand beweeg je zo ontieglijk veel.. genezing zal mijns inziens echt belemmerd worden door al dat bewegen en schuren en dergelijke..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_53182179
Lijkt me inderdaad erg onhandig,
Vriend van mij had ook een piercing laten zetten onderaan bij zijn pols.
En dat ging in de winter ook irriteren doordat zijn trui of jas te vaak bleef hangen.
Die heeft hij er toen toch maar uit laten halen.
The world doesn't just disappear when you close your eyes, does it?
pi_53182231
zelf heb ik trouwens net 2 week geleden een navelpiercing laten zetten
Me very happy with it!!
The world doesn't just disappear when you close your eyes, does it?
pi_53201732
hmmm k heb vorige week mn tepel laten piercen maar er zit een ringetje in want hij had geen steriele staafjes meer maar naar een recht staafje gaan is toch geen probleem? of nou ja k laat em eerst wat genezen en dan doe k er over een week of 2 een steriel staafje in
pi_53203174
Zou hem laten veriwsselen bij je piercer. 3 weken en dan al verwisselen is best vroeg.
En zolang je geen last hebt van je ringetje en hij geneest goed, zou ik er niet aan prutsen.
pi_53203458
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 20:00 schreef Empathologica het volgende:
Zou hem laten veriwsselen bij je piercer. 3 weken en dan al verwisselen is best vroeg.
En zolang je geen last hebt van je ringetje en hij geneest goed, zou ik er niet aan prutsen.
mja idd maar omdat k hier ook al lees dat t lastig gaat worden met een staafje enzo heb k er liever een staafje in maar mn piercer zei dat k na 3 maanden makkelijk een staafje erin kan doen... hij geneest nu heel goed en heb er weinig last van maar vind een staafje toch mooier
pi_53203496
Zou dan nog ff wachten. Als je nu gaat verwisselen (wondje is krom) en je duwt er een recht staafje in kan het geirriteerd raken. Maar dat is mijn redenatie.
pi_53203497
Mijn eerste tepelpiercing is ook -op mijn speciaal verzoek- met een ringetje gezet. Enig nadeel is dat er iets meer spanning op het uiteinde van de wond komt te staan dan wanneer je een recht staafje zou gebruikten. Voor de rest geen problemen met genezing gehad. Sprekend voor mezelf uiteraard
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_53209673
k wacht sowieso en laat het anders door mn piercer doen maar k vind het zo vaag, mn piercer zei dat er na 3 maanden makkelijk een staafje in kan... en k zit ook niet zo te wachten op een geirriteerde tepel omdat een staafje aan t uiteinde trekt maar ja k bel hem dan wel even
pi_53245232
ik ben zo bang datr ik hem voor mijn verjaardag ga krijgen......
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_53248019
ik wil dus een microdermal tussen de boobies. en dat zei ik gisteravond tegen m'n vriendje en hij ging nog net niet over z'n nek. .
  maandag 17 september 2007 @ 17:47:33 #125
74276 saaw
pi_53248569
quote:
Op maandag 17 september 2007 17:22 schreef BloodyLotte het volgende:
ik wil dus een microdermal tussen de boobies. en dat zei ik gisteravond tegen m'n vriendje en hij ging nog net niet over z'n nek. .
oei, lastig punt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')