Wat zouden de nadelen zijn dan?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:46 schreef Empathologica het volgende:
Ik heb ook wel is gedacht aan een gebogen staafje in me tepel, maar hoorde veel tegens etc. Dus laat ze over een tijdje gewoon weer piercen met een staafje. Heb eerst ringetje gehad maar die is uitgegroeid
Ben wel blij dat ik geen partner of huisdieren heb die het leuk vinden om er mee te spelen haha
Lijk mij wel handig i.v.m. blijven haken. Alleen blijft het haar van me vriendin er soms een beetje hangenquote:Op donderdag 13 september 2007 20:08 schreef saaw het volgende:
gebogen staafje in tepel? nog nooit van gehoord
ik heb ook een staafje en ben wel eens met een armband eraan blijven haken in mn slaap
werd gillend wakker en dacht ehct even dat ie er af zou liggen. viel natuurlijk uiteindelijk heel erg mee
quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:26 schreef Empathologica het volgende:
Euh ja de nadelen.. Weet ik dus niet meer
Kan die discussie ook zo gauw niet vinden maar zal het is een keer aan een piercer vragen
Het kan wel maar er komt druk op te staan wat de genezing kan belemmeren en/of het gaatje kan laten scheuren.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:29 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wat zouden de nadelen zijn dan?
[..]
Voel al 3 en half jaar niks er vanquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:02 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dan kun je beter niets zeggen he?
[..]
Het kan wel maar er komt druk op te staan wat de genezing kan belemmeren en/of het gaatje kan laten scheuren.
Ja idd kloptquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:20 schreef Empathologica het volgende:
Maar een gebogen staafje heeft toch zo;n beetje de vorm van een ringetje? Dus dan zou een ringetje in feite ook problemen moeten geven
Mja qua werk zit ik veel achter de computer, heb al eerder een piercing op m'n pols gehad, daar ben ik nooit mee blijven hangen. Dus denk dat het wel meevaltquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:28 schreef saaw het volgende:
wel mooi, maar ik denk dat het heel onhandig is
denk aan fietsen, iets tillen, etc
Of denk aan iets als -nu de "winter" er weer aankomt: handschoenen. Of voor de motorrijders onder ons, de handschoenen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:28 schreef saaw het volgende:
wel mooi, maar ik denk dat het heel onhandig is
denk aan fietsen, iets tillen, etc
mja idd maar omdat k hier ook al lees dat t lastig gaat worden met een staafje enzo heb k er liever een staafje in maar mn piercer zei dat k na 3 maanden makkelijk een staafje erin kan doen... hij geneest nu heel goed en heb er weinig last van maar vind een staafje toch mooierquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:00 schreef Empathologica het volgende:
Zou hem laten veriwsselen bij je piercer. 3 weken en dan al verwisselen is best vroeg.
En zolang je geen last hebt van je ringetje en hij geneest goed, zou ik er niet aan prutsen.
oei, lastig puntquote:Op maandag 17 september 2007 17:22 schreef BloodyLotte het volgende:
ik wil dus een microdermal tussen de boobies. en dat zei ik gisteravond tegen m'n vriendje en hij ging nog net niet over z'n nek..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |