quote:Op woensdag 26 september 2007 16:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeezout nog niet, heb nog wel ergens een pot keukenzeezout staan, voldoet dat ook?
nee, er komt nog bijna dagelijks 'verse' troep uit.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:15 schreef theKiD het volgende:
@MissyMirjaM..
Zou het niet zo kunnen zijn dat het een ophoping van korstjes/ wondvocht is in je tepel?
*had ik last van* en in mijn geval was elke dag onder de douche ff de straal water net tegen staafje aan houden voldoende. Idd het weken. Nog beetje de piercing heen en weer bewegen, en klaar
Hoort erbij.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:16 schreef Scandalous het volgende:
[..]Als je er maar niet teveel in doet, dat droogt je piercing uit.
Over microdermals gesproken, mijn vriendin had er eentje tussen haar borsten en heeft er een behoorlijk lelijk litteken aan overgehoudenLittekens zijn niet erg maar op die plek ziet het er niet zo fraai uit
![]()
Hey dat is wel een goede tip! Ik zat altijd met wattenstaafjes te klooien in mijn oor omdat met een kopje zeezout gelijk mijn hele trui nat wasquote:Op donderdag 27 september 2007 13:30 schreef Dudette1985 het volgende:
Handige tip om niet een zwembad te maken van de plaats waar je staat tijdens het zeezouten: wasbol! Je weet wel, zo'n bol die je eigenlijk vult met wasmiddel en in de wasmachine mee laat draaien. Is perfect voor piercings in je oor, althans bij mij.
Mja, als ik er een kleiner staafje in heb laten zetten.quote:
Beetje late reactie van mij, maar ik heb er ook 1. Het is ook mijn eerste piercing. Heb hem nu bijna 4 maanden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:35 schreef Proda het volgende:
Hoi,
Ik wil me graag aanmelden in dit topic als dat mogelijk is
Ik heb dan wel maar 1 piercing. Ik heb sinds een maand de verticale clithood.
Ik zal proberen om zo snel mogelijk alles bij te lezen van dit topic en van de voorgaande.
Nog meer mensen met deze piercing hier dan?
je mag best, iets minder, komma's gebruiken, hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:24 schreef ymme het volgende:
Vanavond ga ik naar mijn piercer, om mijn tongpiercing los te laten schroeven, dit is mij nog steeds niet gelukt
Iemand een idee, waar ik online doorzichtige piercings kan bestellen.
Ik ga namelijk solliciteren, en dan wil ik 'm er niet uit halen, maar gewoon verbergen
ik ook niet, dat vergeet is steeds, het best kun je dat even navragen bij je (een) piercer.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:53 schreef ymme het volgende:
Dank je
Wat is de standaard maat van een tongpiercing, dat weet ik niet eens?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:08 schreef hydraulix het volgende:
neem aan dat je 1,6 bedoeltEen tongpiercing met een dikte van 16mm als standaard is wel héél erg gewaagd
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:55 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
![]()
I... en dat is vrij kort maar dat vind ik fijner dan zo'n enorme staaf in mijn mond.
En ik vind het zonde om niks te doen met een helemaal gaaf lichaamquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:00 schreef Cosmeet het volgende:
Vind het zonde van een gaaf lichaam. Veel mensen hebben daar heel veel voor over.
Een leeg canvas, zo zie ik het.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:00 schreef Cosmeet het volgende:
Vind het zonde van een gaaf lichaam. Veel mensen hebben daar heel veel voor over.
Vieze ransaap zeg, phoequote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:05 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Vieze ransaap zeg, phoe![]()
En ja, het is maar net hoe je ertegenaan kijkt. Ik heb totaal geen problemen met lichaamsversieringen zolang het de gezondheid maar niet schaadt.
Heb dus ook een segmentring gekocht en kreeg hem met geen mogelijkheid openquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:42 schreef saaw het volgende:
heb er een gekocht gister
1.2 mm dik, 9 mm diameter
ik krijg hem er alleen met geen mogelijkheid inmorgen ff langs mn piercer, misschien dat het hem lukt
Mooiquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:11 schreef Dudette1985 het volgende:
Gister een microdermal laten zetten door Sharon van Dare 2 Wear
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 dollar voor gewone post en ik meen iets van 13 dollar voor priority. Gewone post werkt ook primaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:54 schreef Debsterr het volgende:
Nog een leuk adresje voor piercingstuff: http://www.bodyartforms.com/
Ze accepteren paypal en verschepen naar NL, heb alleen nog niet gezien wat de verzendkosten zijn.
De earskins zijn echt mooi. Snel het huis uit en dan met 2,4 mm beginnen
. Ze hebben ook hiders daar trouwens, vind ik ook wel een handig iets.
Ahum.... Niet ALLES was voor mij mij, maar het meeste welquote:You have made $502.16 in purchases (less shipping & discounts)
You're getting 10% off every order you place
22 items are currently in your wishlist
Total wishlist value $525.48
Jazeker!quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:22 schreef Empathologica het volgende:
Prijs varieert van 85 tot 110 euro geloof ik.
Je wil hem tussen je borsten?
Ik weet hoe hij geplaatst wordt idd.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:51 schreef Empathologica het volgende:
Goed gegokt he
Een microdermal is gewoon een kruising van implantaat en een piercing, niet specifiek voor een sternum ofzo. (Sternum is dus dat stuk tussen je borsten/borsteen)
Je weet vast wel hoe die gezet word?
ik niet!quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:51 schreef Empathologica het volgende:
Je weet vast wel hoe die gezet word?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:11 schreef Stoei-poes het volgende:
Vraagje, heb zelf verschillende piercings. 2 tepelpiercings en 1 clithood. Nu zit ik te denken over een volgende piercings. Ik wil graag mijn buitenste schaamlip laten piercen. Nu was mijn eerste gedachte om 2 ringetjes te laten zetten aan 1 kant. mijn piercer rade dit af omdat het genot dan minder werd. Je zou er meer van kunnen genieten als je 1 ringetje per schaamlip zou doen. Zjn er mensen die 2 ringetjes aan 1 kant hebben laten zetten, en wat is jullie ervaring hiermee.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
I luv you!
![]()
Maar ff ontopic:
Ik zou niet snappen waarom het genot minder zou worden??? En waarom zou je meer genieten met aan beide kanten 1 ringetje? *is dan wel geen vrouw, maar toch*
Dat er nog geen foto van is, wil geen rede zijn om niet te doen tog?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:28 schreef Stoei-poes het volgende:
[..]
Hij rede het mij in ider geval af om aan 1 kant 2 ringetjes te doen. Heb ook nog geen foto gezien van een piercing die er zo uit zag.
quote:Zowel de grote als de kleine schaamlippen kunnen langs de hele rand van piercings voorzien worden. Als de lippen klein zijn kan piercing ontraden worden. Het opwindende van deze piercings ligt meer in het feit dat je een piercing hebt, dan in de stimulatie die ervan uitgaat. Piercings in de kleine schaamlippen helen binnen twee weken, in de grote schaamlippen duurt het langer, ongeveer 6 weken. Tijdens de genezingsperiode kan fietsen wel pijnlijk zijn, en strakzittende kleding is ook zeker niet aan te raden.
oh en hier een plaatje van 2 aan 1 kantquote:De outer labia piercing is een mooie piercing, maar niet voor iedere vrouw geschikt. Voor deze piercing moet de buitenste schaamlip voldoende gevormd zijn om afstoting te voorkomen. De outer labia geneest langzaam, maar is makkelijk in de nazorg. De outer labia wordt meestal per twee gezet (sommige vrouwen kiezen zelfs voor meerdere paren.
Zoiets moet je laten doen toch?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:55 schreef saaw het volgende:
lijkt me wel lastig trouwens, netjes scheren met 2 van die ringetjes
Dat scheren moet niet zo'n probleem zijn. Loop nu al de hele middag naar die foto te staren en niet alleen omdat er een poesje op staatquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:52 schreef Empathologica het volgende:
Beter pak je paracetamol, ibu en aspirine zijn niet echt bevorderend. Alcohol en drugs ook niet.
En je kan hendig je schaamlippen zelf zo scheren xD Iemand zei ooit dat ze gewoon d'r christina d'r uithaalde, dan scheerde, en weer terug in. Niet aan te raden als ie net gezet is xD
Anders ff tandjes op elkaar en met pincet raussen ^^
Meld zich.... hierquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:57 schreef theKiD het volgende:
Mooi![]()
*zoekt meisje zonder aversie van piecings iig![]()
![]()
![]()
quote:
Liever tepel of andere piercings dan navelquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:13 schreef Empathologica het volgende:
Hij heeft het makkelijk. Menig 11 jarig meisje heeft al een navelpiercing
Ben met mijn 2 repeltepels ook nog steeds heel blijquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:30 schreef Empathologica het volgende:
Hahaha tepelpiercings zijn geweldig. Zit nog steeds moed bij elkaar te schrapen om ze weer te nemen.
Als iemand nou is keer zei van 'we gaan nu en nu' dan was het makkelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |