abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52869518
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:55 schreef saaw het volgende:
teeveepee

ik moet echt STOPPEN met kauwen op het achterkantje van mn lippiercing trouwens
maar het vraagt er echt om
Herkenbaar, ik heb echt geen idee hoe ik eraf kom. Toen ik metaal had, deed ik het ook, maar met plastic inderdaad meer.

En een vraagje, als je 1.6mm gaatjes in je oren wilt(ik heb al plugs met 6mm, dus erachter zegmaar.), kan je dit gewoon laten schieten en dan oprekken, of kan je dit beter later piercen?
<a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
  zaterdag 1 september 2007 @ 17:01:57 #32
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_52869862
1,6mm kan je gelijk laten prikken, je kan zelfs makkelijk 3.2 in een keer laten doen. Zowiezo nooit laten schieten
"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
pi_52869974
Is gewoon je oorlel laten schieten ook zo slecht? Hm, dat wist ik niet.

Maandag maar even naar de piercer, dan.
<a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
  zaterdag 1 september 2007 @ 17:35:09 #34
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_52870544
"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
pi_52884209
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:55 schreef saaw het volgende:
teeveepee

ik moet echt STOPPEN met kauwen op het achterkantje van mn lippiercing trouwens
maar het vraagt er echt om
k ken t probleem k beet eerst altijd op mn labret achterkant en nu bijt k continu op mn ringetje k heb dat ook heel erg met mn tongpiercing, speel k de hele dag mee

K ga volgende week mn tepel laten piercen maar k begin wel een btje bang te worden aangezien vrienden me gek maken dus zeg allemaal even dat t geen pijn zal doen, alvast bedankt
  zondag 2 september 2007 @ 09:09:51 #36
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_52885138
Het doet ook geen pijn. Is heel zacht weefsel
pi_52886046
quote:
Op zondag 2 september 2007 03:40 schreef SickBitch het volgende:

[..]

k ken t probleem k beet eerst altijd op mn labret achterkant en nu bijt k continu op mn ringetje k heb dat ook heel erg met mn tongpiercing, speel k de hele dag mee

K ga volgende week mn tepel laten piercen maar k begin wel een btje bang te worden aangezien vrienden me gek maken dus zeg allemaal even dat t geen pijn zal doen, alvast bedankt
Ik heb er 1 gehad, en ik vond het best mee vallen. Even een hele felle prik en een brandend gevoel dat door me borst straalde maar na een minuut voelde ik er al niks meer van. Heb hem er wel uit moeten halen tijd later.. Maar ga ze binnenkort beide weer laten piercen dus het valt echt mee
pi_52886592
Ik heb een oorbel laten zetten
  zondag 2 september 2007 @ 13:53:34 #39
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_52889216
tepel valt heel erg mee inderdaad!
an urge to help mankind overcomes me
pi_52894699
Ik wil ontzettend graag een snakebite of een venombite, zoals het ook wel wordt genoemd, maar m'n ouders zijn er nogal op tegen omdat ze het lelijk vinden. Ik mag hem dus pas op m'n 18 laten zetten, maar even een vraagje, doet het veel pijn?

Ik heb er wel een in m'n wenkbrauw gehad, maar daar voelde ik er nauwelijks wat van, alleen toen hij ging ontsteken. Overigens is dat weer helemaal goed gekomen, het kwam door de stress van m'n proefwerkweek, maar er is wel altijd een bultje op blijven zitten. Weet iemand misschien waar dat door gekomen kan zijn?
pi_52896007
Venoms zijn twee piercings uit het midden van je tong, snakebites zijn twee piercings uit het midden van je lip.

En twee piercings doen meer pijn dan één.
pi_52896881
Pijn moet nooit een reden zijn om geen piercing te nemen.
En pijn hoort er ook wel een beetje bij.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_52897707
quote:
Op zondag 2 september 2007 18:19 schreef Evil-Cherry het volgende:
Venoms zijn twee piercings uit het midden van je tong, snakebites zijn twee piercings uit het midden van je lip.

En twee piercings doen meer pijn dan één.
Ohja, nja. Ik wil iig een snakebite, alleen niet 2, maar 1 zeg maar. Maar ik snap dat 2 meer pijn doen, maar ik vraag me gewoon af hoe gevoelig dat gedeelte is.
  zondag 2 september 2007 @ 19:58:09 #44
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_52898264
offset in je tong is erg pijnlijk. Vol door het dikke spierweefsel heen.

Maar dat mag idd geen belemring zijn
pi_52899932
Als je een snakebite, wil maar niet 2, dan is het geen snakebite maar een offcentre labret
Of schuine lippiercing, of offset labret, wat jij wil Zoveel namen voor het beeste.

Oh, en about the venoms.
Moet het ff laten zien:

[ Bericht 28% gewijzigd door Empathologica op 02-09-2007 21:06:46 ]
pi_52904396
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:59 schreef Empathologica het volgende:
Als je een snakebite, wil maar niet 2, dan is het geen snakebite maar een offcentre labret
Of schuine lippiercing, of offset labret, wat jij wil Zoveel namen voor het beeste.

Oh, en about the venoms.
Moet het ff laten zien:
[afbeelding]
omg dat ziet er wel heel ranzig uit en k vind het ook niet mooi
pi_52904974
quote:

Oh, en about the venoms.
Moet het ff laten zien:
[afbeelding]
Holy shit, das niet mis zeg. Wat een hel moet dat zijn. Ben ik toch blij dat de mijne prima in het midden zit. M'n tongpiercing deed het minste pijn van al mijn piercings, had niet eens door dat hij er al in zat toen het klaar was
pi_52905440
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 17:10 schreef Cahir het volgende:
Mijn ma en pa zeggen dak nooit werk ken vinden als ik een piercing neem, klopt dit Hebben jullie moeite met werk vinden? (en ik bedoel dan vakkenvuller, bediening enzo)
Ik werk in de beveiliging. (visitekaartje van een bedrijf enzo ) En daar word idd heel moeilijk over gedaan. Officieel mag je geen sierraden in als man. En officieel heb ik natuurlijk ook niks..
Als je beetje goed overweg kunt met je baas en een beetje goed kunt lullen, dan kun je nog veel maken. Zorg wel dat je als je gaat solliciteren wel een beetje net eruit ziet en evt je piercings uitdoet, of een retainer erin.

*Heeft zelf stretch van 10mm en een "redelijk zichtbare"tongpiercing. 2 tepelpiercings zijn gelukkig onzichtbaar
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  maandag 3 september 2007 @ 07:40:21 #49
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_52909196
Mijn tongpiercing zien ze vaak meestal niet eens. En dat terwijl het toch geen klein ding is. Ook in de beveiliging nu. Alleen in de zomer mag je offcieel niet met korte mouwen lopen. Maar ook dat is vaak wel wat over te lullen (bv als het pand leeg is is het fgeen probleem)
pi_52917149
TVP
Weet iemand hoelang het ongeveer duurt om je spullen van crazy factory te krijgen , ik kreeg een week geleden een berichtje dat het verscheept was...
all - over piercings had me trouwens de verkeerde dingen gestuurd ipv een curved barbell kreeg ik een rechte en ipv 4 balletjes van 3 mm voor 1.6 kreeg ik er 3 en q van 1.2
Maarja nog even wachten en dan heb ik een mini twister voor mijn tragus
[=[_]=]
[+[_]::]
pi_52917505
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:21 schreef Forau_Diavolina het volgende:

[..]

Lijkt me lastig te vinden in de vitrine.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_52919741
quote:

Oh, en about the venoms.
Moet het ff laten zien:
[afbeelding]
Aaah. Ja oke, ik vraag me gewoon af of je er erg veel last van hebt . Maar die venombite is ook wel cool, maar dat lijkt me wel héél pijnlijk.
pi_52919851
quote:
Op maandag 3 september 2007 07:40 schreef Conekiller het volgende:
Mijn tongpiercing zien ze vaak meestal niet eens. En dat terwijl het toch geen klein ding is. Ook in de beveiliging nu. Alleen in de zomer mag je offcieel niet met korte mouwen lopen. Maar ook dat is vaak wel wat over te lullen (bv als het pand leeg is is het fgeen probleem)
Ik ken geen panden die leeg zijn 2 bedrijven werken continu door (vaste post) en de 3e is een slachthuis, dat volk is nie zo moeilijk ..
*** Nul Dertien ***
pi_52919910
quote:
Op zondag 2 september 2007 03:40 schreef SickBitch het volgende:

[..]

Mijn eerste tepelpiercing deed f*cking Hell zeer!!!! Niet normaal. Mijn 2e was heel wa minder.. Ik denk dat dat komt dat ik bij de eerste, rechtop zat, en bij de 2e op me gemak op die tafel lag. En liggen is iets meer ontspannen en de huid wat minder gespannen. Dus als jou piercing even veen pijn doen als mijn 2e repeltepel.. dan is t nie erg..
*** Nul Dertien ***
pi_52928955
*tvp*
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_52936608
quote:
Op maandag 3 september 2007 14:44 schreef Schubbekut het volgende:
TVP
Weet iemand hoelang het ongeveer duurt om je spullen van crazy factory te krijgen , ik kreeg een week geleden een berichtje dat het verscheept was...
all - over piercings had me trouwens de verkeerde dingen gestuurd ipv een curved barbell kreeg ik een rechte en ipv 4 balletjes van 3 mm voor 1.6 kreeg ik er 3 en q van 1.2
Maarja nog even wachten en dan heb ik een mini twister voor mijn tragus
Bij mij twee weken, viel me nog reuze mee Maar je hoort ook wel eens dat het langer dan een maand duurt, dus nog even geduld
pi_53013681
quote:
Op maandag 3 september 2007 16:54 schreef theKiD het volgende:

[..]

Mijn eerste tepelpiercing deed f*cking Hell zeer!!!! Niet normaal. Mijn 2e was heel wa minder.. Ik denk dat dat komt dat ik bij de eerste, rechtop zat, en bij de 2e op me gemak op die tafel lag. En liggen is iets meer ontspannen en de huid wat minder gespannen. Dus als jou piercing even veen pijn doen als mijn 2e repeltepel.. dan is t nie erg..
mannen zijn kleinzerig
maar ach k zie wel, als t veel pijn doet, tsja jammer dan maar k zal ontspannen!
  zaterdag 8 september 2007 @ 09:03:50 #58
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_53024023

De OP mag ook wel eens herschreven worden
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_53032067
yaaay k heb net mn tepel laten piercen
en t viel reuze mee qua pijn de klem was pijnlijker dan de naald ghehehe
pi_53032112
*sabbelt*
† The 3 Kings †