Herkenbaar, ik heb echt geen idee hoe ik eraf kom. Toen ik metaal had, deed ik het ook, maar met plastic inderdaad meer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:55 schreef saaw het volgende:
teeveepee
ik moet echt STOPPEN met kauwen op het achterkantje van mn lippiercing trouwens
maar het vraagt er echt om
k ken t probleemquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:55 schreef saaw het volgende:
teeveepee
ik moet echt STOPPEN met kauwen op het achterkantje van mn lippiercing trouwens
maar het vraagt er echt om
Ik heb er 1 gehad, en ik vond het best mee vallen. Even een hele felle prik en een brandend gevoel dat door me borst straalde maar na een minuut voelde ik er al niks meer van. Heb hem er wel uit moeten halen tijd later.. Maar ga ze binnenkort beide weer laten piercen dus het valt echt meequote:Op zondag 2 september 2007 03:40 schreef SickBitch het volgende:
[..]
k ken t probleemk beet eerst altijd op mn labret achterkant en nu bijt k continu op mn ringetje
k heb dat ook heel erg met mn tongpiercing, speel k de hele dag mee
K ga volgende week mn tepel laten piercenmaar k begin wel een btje bang te worden aangezien vrienden me gek maken dus zeg allemaal even dat t geen pijn zal doen, alvast bedankt
![]()
Ohja, nja. Ik wil iig een snakebite, alleen niet 2, maar 1 zeg maar. Maar ik snap dat 2 meer pijn doen, maar ik vraag me gewoon af hoe gevoelig dat gedeelte is.quote:Op zondag 2 september 2007 18:19 schreef Evil-Cherry het volgende:
Venoms zijn twee piercings uit het midden van je tong, snakebites zijn twee piercings uit het midden van je lip.
En twee piercings doen meer pijn dan één.
omg dat ziet er wel heel ranzig uitquote:Op zondag 2 september 2007 20:59 schreef Empathologica het volgende:
Als je een snakebite, wil maar niet 2, dan is het geen snakebite maar een offcentre labret
Of schuine lippiercing, of offset labret, wat jij wilZoveel namen voor het beeste.
Oh, en about the venoms.
Moet het ff laten zien:
[afbeelding]
Holy shit, das niet mis zeg. Wat een hel moet dat zijn. Ben ik toch blij dat de mijne prima in het midden zit. M'n tongpiercing deed het minste pijn van al mijn piercings, had niet eens door dat hij er al in zat toen het klaar wasquote:Op zondag 2 september 2007 20:59 schreef Empathologica het volgende:
Als je een snakebite, wil maar niet 2, dan is het geen snakebite maar een offcentre labret
Of schuine lippiercing, of offset labret, wat jij wilZoveel namen voor het beeste.
Oh, en about the venoms.
Moet het ff laten zien:
[afbeelding]
Ik werk in de beveiliging. (visitekaartje van een bedrijf enzoquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:10 schreef Cahir het volgende:
Mijn ma en pa zeggen dak nooit werk ken vinden als ik een piercing neem, klopt ditHebben jullie moeite met werk vinden? (en ik bedoel dan vakkenvuller, bediening enzo)
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:21 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Lijkt me lastig te vinden in de vitrine.
Aaah. Ja oke, ik vraag me gewoon af of je er erg veel last van hebtquote:Op zondag 2 september 2007 20:59 schreef Empathologica het volgende:
Oh, en about the venoms.
Moet het ff laten zien:
[afbeelding]
Ik ken geen panden die leeg zijnquote:Op maandag 3 september 2007 07:40 schreef Conekiller het volgende:
Mijn tongpiercing zien ze vaak meestal niet eens. En dat terwijl het toch geen klein ding is. Ook in de beveiliging nu. Alleen in de zomer mag je offcieel niet met korte mouwen lopen. Maar ook dat is vaak wel wat over te lullen (bv als het pand leeg is is het fgeen probleem)
Mijn eerste tepelpiercing deed f*cking Hell zeer!!!! Niet normaal. Mijn 2e was heel wa minder.. Ik denk dat dat komt dat ik bij de eerste, rechtop zat, en bij de 2e op me gemak op die tafel lag. En liggen is iets meer ontspannen en de huid wat minder gespannen. Dus als jou piercing even veen pijn doen als mijn 2e repeltepel.. dan is t nie erg..quote:Op zondag 2 september 2007 03:40 schreef SickBitch het volgende:
[..]
k ken t probleemk beet eerst altijd op mn labret achterkant en nu bijt k continu op mn ringetje
k heb dat ook heel erg met mn tongpiercing, speel k de hele dag mee
K ga volgende week mn tepel laten piercenmaar k begin wel een btje bang te worden aangezien vrienden me gek maken dus zeg allemaal even dat t geen pijn zal doen, alvast bedankt
![]()
Bij mij twee weken, viel me nog reuze meequote:Op maandag 3 september 2007 14:44 schreef Schubbekut het volgende:
TVP![]()
Weet iemand hoelang het ongeveer duurt om je spullen van crazy factory te krijgen , ik kreeg een week geleden een berichtje dat het verscheept was...
all - over piercings had me trouwens de verkeerde dingen gestuurdipv een curved barbell kreeg ik een rechte en ipv 4 balletjes van 3 mm voor 1.6 kreeg ik er 3 en q van 1.2
Maarja nog even wachten en dan heb ik een mini twister voor mijn tragus
mannen zijn kleinzerigquote:Op maandag 3 september 2007 16:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
Mijn eerste tepelpiercing deed f*cking Hell zeer!!!! Niet normaal. Mijn 2e was heel wa minder.. Ik denk dat dat komt dat ik bij de eerste, rechtop zat, en bij de 2e op me gemak op die tafel lag. En liggen is iets meer ontspannen en de huid wat minder gespannen. Dus als jou piercing even veen pijn doen als mijn 2e repeltepel.. dan is t nie erg..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |