Heb dus ook een segmentring gekocht en kreeg hem met geen mogelijkheid openquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:42 schreef saaw het volgende:
heb er een gekocht gister
1.2 mm dik, 9 mm diameter
ik krijg hem er alleen met geen mogelijkheid inmorgen ff langs mn piercer, misschien dat het hem lukt
Mooiquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:11 schreef Dudette1985 het volgende:
Gister een microdermal laten zetten door Sharon van Dare 2 Wear
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 dollar voor gewone post en ik meen iets van 13 dollar voor priority. Gewone post werkt ook primaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:54 schreef Debsterr het volgende:
Nog een leuk adresje voor piercingstuff: http://www.bodyartforms.com/
Ze accepteren paypal en verschepen naar NL, heb alleen nog niet gezien wat de verzendkosten zijn.
De earskins zijn echt mooi. Snel het huis uit en dan met 2,4 mm beginnen
. Ze hebben ook hiders daar trouwens, vind ik ook wel een handig iets.
Ahum.... Niet ALLES was voor mij mij, maar het meeste welquote:You have made $502.16 in purchases (less shipping & discounts)
You're getting 10% off every order you place
22 items are currently in your wishlist
Total wishlist value $525.48
Jazeker!quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:22 schreef Empathologica het volgende:
Prijs varieert van 85 tot 110 euro geloof ik.
Je wil hem tussen je borsten?
Ik weet hoe hij geplaatst wordt idd.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:51 schreef Empathologica het volgende:
Goed gegokt he
Een microdermal is gewoon een kruising van implantaat en een piercing, niet specifiek voor een sternum ofzo. (Sternum is dus dat stuk tussen je borsten/borsteen)
Je weet vast wel hoe die gezet word?
ik niet!quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:51 schreef Empathologica het volgende:
Je weet vast wel hoe die gezet word?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |