abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52918080
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 09:55 schreef DrXLTrouble het volgende:
Die hogere BTW is weer goed nieuws voor de cd/dvd boeren en alle andere handelaren in Duitsland want dan worden ze in verhouding nog goedkoper.
De detailhandel is niet verplicht om BTW verhogingen door te voeren in hun consumentenprijzen. Toen kappers en fietsenmakers van het hoge naar het lage tarief gingen, hebben ze die verlaging ook niet doorgevoerd.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_52920256
1% btw verhoging kost 150 euro per jaar per persoon.
In ons geval 300 euro per jaar.

Afschaffing WW vanaf 2009 scheelt 40 a 50 euro per maand per persoon.
  maandag 3 september 2007 @ 17:42:00 #123
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_52920739
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:45 schreef BobbyB het volgende:
Ik hoop toch echt dat je sarcastisch bent. Goede gezondheidsvoorziening? Opa en oma worden nog maar 1 keer in de week gewassen omdat er bezuinigd moet worden. Goed onderwijs? Mensen worden op stage gestuurd of krijgen amper les omdat er geen leraren zijn. Goed openbaar vervoer? Zelden rijdt er wat op tijd en als er bladeren, sneeuw of regen uit de lucht valt is het helemaal een bende. Goede infrastructuur? Die infrastructuur die iedere ochtend en avond weer vast staat, ja. Laat me niet lachen.
Nee, ik ben niet sarcastisch. Er mogen best problemen zijn, maar Nederland staat in de top 20 van landen wat betrefd bovenstaande zaken, en alhoewel het gras nog best ergens groener mag zijn, is het gras in 250 ander landen een heel stuk dorrer.

En wat betreft je opa en oma: In de meeste andere landen is het de gewoonte dat de kinderen de verzorging betalen voor de ouders. Waarom zou de staat moeten betalen voor het wassen van je grootouders? Die grootouders hebben 20 jaar van hun leven gegeven om je ouders op te voeden (zoniet meer), en dan laten je ouders oma en opa maar door de staat wassen? Respectloos. Je ouders dienen zelf in de buidel te tasten daarvoor.
quote:
Het wordt eens tijd dat de burger aan het eind van het jaar mag inzien wat er allemaal met ons geld is gedaan, gespecificeerd tot op de laatste cent.
Iedereen heeft het recht om de rijksbegroting tot zeer groot detail in te zien. Naast de rijksbegroting kun je ook van elk ministerie de begroting opvragen, en je kunt tot een vrij groot detail inzien wat er waar naar toe gaat. Alleen hebben weinig mensen het er voor over om 14 boekwerken van elk 300 pagina's te gaan doornemen om precies uit te vinden dat de regering op 11 maart 2007 een bedrag van 934 euro uitgaf aan 2 nieuwe PC's voor een rijksoverheidsinstantie in Arnhem.

Moeite doen, dat is teveel moeite voor de gemiddelde burger. Nee, die download niet eens de beknopte rijksbegroting van http://rijksbegroting.minfin.nl om eens te zien hoe e.e.a. wordt uitgegeven. De online versie is niet zo uitgebreid als de papieren versie, maar het geeft je toch een goed idee waar precies je belasting centen naar toe gaan. Al die informatie is publiek, en kan allemaal worden ingezien.

Veel leesplezier.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_52920957
quote:
Op maandag 3 september 2007 17:42 schreef maartena het volgende:
En wat betreft je opa en oma: In de meeste andere landen is het de gewoonte dat de kinderen de verzorging betalen voor de ouders. Waarom zou de staat moeten betalen voor het wassen van je grootouders? Die grootouders hebben 20 jaar van hun leven gegeven om je ouders op te voeden (zoniet meer), en dan laten je ouders oma en opa maar door de staat wassen? Respectloos. Je ouders dienen zelf in de buidel te tasten daarvoor.
Klopt.

Wat niet klopt is dat de huidige AOW-ers een forse AOW premie hebben betaald tijdens hun arbeidsverleden wat even voor het gemak wordt vergeten. Men heeft gewoon RECHT op een AOW uitkering.
Niet voor de poes
pi_53238889
Yoehoe we hebben volgend jaar nog minder te besteden.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_53239013
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 10:45 schreef Remzz het volgende:
Wat een drukte om 1% .
het is niet de eerste keer dat het omhoog gaat hoor. van 14 naar 20 is wel een verschil
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
  maandag 17 september 2007 @ 12:14:51 #127
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_53240612
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:53 schreef MrSleep het volgende:

[..]

Dat geld kan dan wel ergens anders vandaan worden gehaald. Accijns invoeren voor vet voedsel ofzo. Dan is het probleem in ieder geval meer beperkt bij die doelgroep.

Het het voetbalprobleem is misschien straks opgelost door die voetbalwet. In Engeland heeft zo'n soort aanpak succes. Of we moeten helemaal geen ME meer inzetten maar dan kansloze volk elkaar laten afmaken
Als jij denk dat het voetbalprobleem is opgelost door die voetbalwet, not. Het probleem is juist groter geworden, omdat het nu veel minder om wedstrijden zelf gebeurt, maar er gewoon ergens afgesproken wordt...
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')