abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 02:25:33 #1
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_52830487
Wij zijn 2 dagen lang met wat studenten weg geweest naar Rhumsiki, wat ons verteld was moest het een prachtige natuur zijn, met de apparte bergen en intressante mensen.

5 generaties terug, leefde er een man in de grotten, het was een Negeriaan genaamd Siki die verdwaald was tijdens de jacht en in de grot leefde van slangen, deze braade hij in het vuur, de net aangekomen familie die land zocht om zich te vestigen zag rook uit de berg komen, de vrouw van het gezin kwam bij hem woonden en ze leefden lang en gelukkig en kregen veel kinderen. deze kinderen werden uitgehuwlijkt aan elkaar en kregen ook weer kinderen, tot de 5de generatie, een iets ander verhaal als Urk maar het komt op hetzelfde neer. de grot bevond zich in de berg die door Siki Ruhm gedoopd was. vandaar dat de berg nu Ruhmsiki weet, deze trekpleister voor toeristen moet een erg mooie natuur bevatten, de reden voor ons om een kijkje te nemen.

Eenmaal daar leek de natuur nog behoorlijk vet, echter na een kleine tocht zaten we midden in de sorghum/maisvelden... nouja dat kan, die velden kwamen we namelijk al weken eerder op de top van een berg nog tegen. In de vallei groeiden deze planten lekker aangezien er genoeg water aanwezig was, waardoor ons zicht al gauw zeer beperkt werd. De gids liet ons wat gewoontes zien, zoals een huisje waar ze houten beeldjes maakten. We zijn ook nog naar een pottenbakkerij geweest. Daarna zijn we naar de witcthdoktor geweest, de belangrijkste/meest respecteerde kerel uit de gehele omgeving. Een kerel die tegen een krab praat . We keerden daarna huiswaarts. Na de tocht van 18 km door de bergen waren we blij weer terug te zijn, we hebben wat traditioneel eten gehad en zijn naar ons hotel gegaan om te overnachten (na fucking 3,5 maand eindelijk een warme douche gehad).

Op dag 2 zouden we vertrekken met de paarden, echter hebben we dit naar een kleine kilometer maar geannuleerd, want de paarden waren netjes opgetuigd met een paar plastic zakken in plaats van een relax zadel. De ruggegraat van mijn paard stak dus lekker uit door de plastic zakken met als gevolg dat mijn ballen er telkens tegenaan ketsten , na de route op op paard gestaakt te hebben gingen we weer lopen. Eerst liepen we naar de grens van Nigeria. natuurlijk wouden we dit origneele land dat nog volgens spam en oplichtingstradtitie's leefd zien. Alweer de hele weg sorghum en mais. We zijn naar een kerel geweest die metalen beeldjes maakt, nou leuk hoor want ze zeiden nog net niet "demonstratie mag moet je wel goed betalen, want werken doen we normaal niet " nou aangezien wij het vertikken om die kerel ook nog te sponseren voor zijn werk. Daarna kwamen we bij een katoenweverij, deze zijn sinds de slavernij afgeschaft was nauwelijks in gebruiks geweest, maar zodra er toeristen komen heeft iedereen een spinner in de hand en sprinten er mensen naar de wevers, nou hip hoor, intressant dat er negers aan het werk zijn, nog niet gezien hier. Maar zomaar omdraaien hoe eens even, je moet namelijk wel een VRIJWILLIGE gift doen van minimaal 1000 CFA, Wij uitleggen dat we geen geld meenemen als we gaan bergbeklimmen. Na een lange tijd discuseren met een boze Afrikaan en een gulle gift van 15 eurocent zijn we weggegaan.
Toen we nog een halfuur moesten lopen ging het keihard regenen, waardoor we drijfnat bij het hotel aankwamen,om over de modderstromen onderweg maar niet te spreken.

Ruhmsiki:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rhumsiki

klacht:

Wij zijn 2 dagen lang met wat studenten weg geweest naar Rhumsiki, wat ons verteld was moest het een prachtige natuur zijn, met de apparte bergen en intressante mensen.

5 generaties terug, leefde er een man in de grotten, het was een Negeriaan genaamd Siki die verdwaald was tijdens de jacht en in de grot leefde van slangen, deze braade hij in het vuur, de net aangekomen familie die land zocht om zich te vestigen zag rook uit de berg komen, de vrouw van het gezin kwam bij hem woonden en ze leefden lang en gelukkig en kregen veel kinderen. deze kinderen werden uitgehuwlijkt aan elkaar en kregen ook weer kinderen, tot de 5de generatie, een iets ander verhaal als Urk maar het komt op hetzelfde neer. de grot bevond zich in de berg die door Siki Ruhm gedoopd was. vandaar dat de berg nu Ruhmsiki weet, deze trekpleister voor toeristen moet een erg mooie natuur bevatten, de reden voor ons om een kijkje te nemen.

Eenmaal daar leek de natuur nog behoorlijk vet, echter na een kleine tocht zaten we midden in de sorghum/maisvelden... nouja dat kan, die velden kwamen we namelijk al weken eerder op de top van een berg nog tegen. In de vallei groeiden deze planten lekker aangezien er genoeg water aanwezig was, waardoor ons zicht al gauw zeer beperkt werd. De gids liet ons wat gewoontes zien, zoals een huisje waar ze houten beeldjes maakten. We zijn ook nog naar een pottenbakkerij geweest. Daarna zijn we naar de witcthdoktor geweest, de belangrijkste/meest respecteerde kerel uit de gehele omgeving. Een kerel die tegen een krab praat . We keerden daarna huiswaarts. Na de tocht van 18 km door de bergen waren we blij weer terug te zijn, we hebben wat traditioneel eten gehad en zijn naar ons hotel gegaan om te overnachten (na fucking 3,5 maand eindelijk een warme douche gehad).

Op dag 2 zouden we vertrekken met de paarden, echter hebben we dit naar een kleine kilometer maar geannuleerd, want de paarden waren netjes opgetuigd met een paar plastic zakken in plaats van een relax zadel. De ruggegraat van mijn paard stak dus lekker uit door de plastic zakken met als gevolg dat mijn ballen er telkens tegenaan ketsten , na de route op op paard gestaakt te hebben gingen we weer lopen. Eerst liepen we naar de grens van Nigeria. natuurlijk wouden we dit origneele land dat nog volgens spam en oplichtingstradtitie's leefd zien. Alweer de hele weg sorghum en mais. We zijn naar een kerel geweest die metalen beeldjes maakt, nou leuk hoor want ze zeiden nog net niet "demonstratie mag moet je wel goed betalen, want werken doen we normaal niet " nou aangezien wij het vertikken om die kerel ook nog te sponseren voor zijn werk. Daarna kwamen we bij een katoenweverij, deze zijn sinds de slavernij afgeschaft was nauwelijks in gebruiks geweest, maar zodra er toeristen komen heeft iedereen een spinner in de hand en sprinten er mensen naar de wevers, nou hip hoor, intressant dat er negers aan het werk zijn, nog niet gezien hier. Maar zomaar omdraaien hoe eens even, je moet namelijk wel een VRIJWILLIGE gift doen van minimaal 1000 CFA, Wij uitleggen dat we geen geld meenemen als we gaan bergbeklimmen. Na een lange tijd discuseren met een boze Afrikaan en een gulle gift van 15 eurocent zijn we weggegaan.
Toen we nog een halfuur moesten lopen ging het keihard regenen, waardoor we drijfnat bij het hotel aankwamen,om over de modderstromen onderweg maar niet te spreken.

Disclaimer:
moe, en moe van Afrikanen. niet in staat om spellingscontrole uit te voeren
pi_52830536
Teveel tekst.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 02:36:33 #3
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_52830616
Klinkt als een geslaagde vakantie...
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 02:38:57 #4
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_52830648
en de witchdoctor zij niet eens "ooh eeh ooh ahah, ting tang wallawallabingbang"
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 02:40:28 #5
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_52830668
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 02:36 schreef Hephaistos. het volgende:
Klinkt als een geslaagde vakantie...
hey hey,
ik ben al 3,5 maand hier, en ik ga sindskort 1x per week naar mijn veld, om Striga te tellen dus ik noem het gewoon stage
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 02:41:00 #6
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_52830675
Maarre, als je overal met een uber-cynische blik naar gaat kijken kan je net zo goed niet op dat soort excursies gaan. Dit soort dingen had ik je van tevoren ook wel kunnen vertellen. Je klinkt als een verveelde toerist die eigenlijk helemaal geen toerist wil zijn.
pi_52830680
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 02:38 schreef luciferist het volgende:
en de witchdoctor zij niet eens "ooh eeh ooh ahah, ting tang wallawallabingbang"
Je zei echt het eerste wat ik dacht toen ik dat woord las
Vivre
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 02:43:49 #8
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_52830707
aah mijn echte klacht was voor ik dit typte:
-luie Afrikanen.
-geldbedelende Afrikanen.
-de ik-achtervolg-graag-vier-blanken-want-misschien-verliezen-ze-wel-heel-veel-geld-Afrikaan.
-witchdoctor die niet eens "ooh eeh ooh ahah, ting tang wallawallabingbang" zei.
-geen natuur meer door velden aangelegd door Afrikanen.
-geen steppevaranen gezien.

dus deze punten in de OP denken aub.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 02:44:11 #9
178671 LegerNeger
Met pijl en boog!
pi_52830712
Te lange tekst...

Maar...

Alle oorlogen komen door Urk.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 02:47:35 #10
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_52830736
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 02:41 schreef Hephaistos. het volgende:
Maarre, als je overal met een uber-cynische blik naar gaat kijken kan je net zo goed niet op dat soort excursies gaan. Dit soort dingen had ik je van tevoren ook wel kunnen vertellen. Je klinkt als een verveelde toerist die eigenlijk helemaal geen toerist wil zijn.
we gingen erheen voor de natuur en dat houd in planten en dieren.
en daarmee bedoelden we niet sorghum en mais en ezels
maar gewoon die instelling het gehele dorp is ingesteld om van toeristen te leven.
ik ben op genoeg plekken gezien waar nog mooie natuur was.
af en toe kom je nomanden tegen maar dat is normaal.
deze bergen hier waren op de lavanaalden helemaal bewoond, de bossen zijn allemaal gekapt om het brandhout, en zeuren dat het water zosnel wegstroomd, en er modderstromen zijn
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 02:50:26 #11
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_52830763
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 02:44 schreef LegerNeger het volgende:
Te lange tekst...

Maar...

Alle oorlogen komen door Urk.
ik heb vandaag ook echte legernegerts gezien maar die hadden geweren
en ik heb ook gewone negerts gezien die met pijl en boog rondliepen (30 cm grote boog voor maar 3 euro )
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 03:34:46 #12
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_52831046
MIJN GIMMICK WAT DOE JE!
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_52831456
Flikker op met je klacht, je bent helemaal niet in Afrika geweest, want ELKE witchdoctor zegt ooh eeh ooh ahah, ting tang wallawallabingbang!!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_52832973
De Nederlandse naam voor sorghum is negergierst en als je nou wat langer in Nederland was gebleven -en wel bij de taalles op school- dan had je je deze klacht kunnen besparen.

Helemaal met het vliegtuig naar bokki wokki en dan klagen over een souvenir van drie euro
Farts are jazz to assholes
pi_52833158
Klacht; die iets aan je spelling
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')