JA!!11quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:56 schreef Hephaistos. het volgende:
En nu wil je ermee pimpen dat je die nummers hebt? Ik zeg: online gooien die handel!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:56 schreef Hephaistos. het volgende:
En nu wil je ermee pimpen dat je die nummers hebt? Ik zeg: online gooien die handel!
Ik ben geen journalist. Het is voor een groots congres. Ik coordineer de sprekers.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:03 schreef Hephaistos. het volgende:
Waar gaat het stuk over trouwens? Ik vind Rita Verdonk een beetje een valse noot tussen Bolkestein en Cliteur...
Dan nog. Valse noot.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:05 schreef Anaxagoras het volgende:
[..]
Ik ben geen journalist. Het is voor een groots congres. Ik coordineer de sprekers.![]()
Mensen willen ook vermaak, daarvoor nodig je Verdonk uit.quote:
Welk congres organiseer je precies? Dan stuur ik dit topic even door naar r.verdonk@tweedekamer.nlquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:25 schreef Anaxagoras het volgende:
[..]
Mensen willen ook vermaak, daarvoor nodig je Verdonk uit.Cliteur en Bolkestein willen we binnen halen voor de inhoud.
Onder de liberalen is hij vrij bekend en prominent. In mijn kring in ieder geval wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:24 schreef Friek_ het volgende:
Paul Cliteur bellen valt toch wel mee? Hij is dan wel humanist numero uno, maar verder niet zo heel bekend.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:26 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Welk congres organiseer je precies? Dan stuur ik dit topic even door naar r.verdonk@tweedekamer.nl![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |