Maar je komt toch nog wel langs?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat scheelt, hoef ik het niet te doen
Best welquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je zit dus helemaal zonder ideeën?![]()
Stagiaire he?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:33 schreef Etcetera het volgende:
ik wilde 1 chocomel mok. 1. nu word ik gepushed om meer chocomel te halen om die andere mokken ook te bestellen![]()
Nog nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:50 schreef MaJo het volgende:
Sheep, heb ik je al verteld over mijn schapenactie op Sziget
psst m'n stage begint pas 10 septemberquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Stagiaire he?
Duidelijk maken dat je er bent om wat te leren, niet om koffiejuffrouw te spelen
Of chocoladejuffrouw in dit geval.
Als je een paar chocoladerepen kocht kreeg je een gratis schapenknuffel/handpop. Dus met dat schaap hebben we een heleboel mensen keihard MEHend laten schrikkenquote:
En nu staat dit beroemde schaap bij jou thuis? Naast de pan van Nembrionic?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je een paar chocoladerepen kocht kreeg je een gratis schapenknuffel/handpop. Dus met dat schaap hebben we een heleboel mensen keihard MEHend laten schrikkenDe leukste reactie was iemand die van schrik bier over zichzelf heengooide
![]()
Ik heb mijn schaap ook laten headbangen bij het concert van !!! de zanger kon dat wel waarderen en heeft toen mijn schaap gekust. Wat wel tof was want later kwamen mensen aan me vragen of dat hét schaap was van !!!Was groot op de schermen te zien geweest door een paar 10.000 man
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je een paar chocoladerepen kocht kreeg je een gratis schapenknuffel/handpop. Dus met dat schaap hebben we een heleboel mensen keihard MEHend laten schrikkenDe leukste reactie was iemand die van schrik bier over zichzelf heengooide
![]()
Ik heb mijn schaap ook laten headbangen bij het concert van !!! de zanger kon dat wel waarderen en heeft toen mijn schaap gekust. Wat wel tof was want later kwamen mensen aan me vragen of dat hét schaap was van !!!Was groot op de schermen te zien geweest door een paar 10.000 man
picsquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
![]()
OP de pan hequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En nu staat dit beroemde schaap bij jou thuis? Naast de pan van Nembrionic?![]()
Hij zit naast mijn bedquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En nu staat dit beroemde schaap bij jou thuis? Naast de pan van Nembrionic?![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:59 schreef Supersheep het volgende:
Nu ben ik ook wel benieuwd naar hoe dat schaap eruit ziet
!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:09 schreef RoofingBurner het volgende:
Welke band was het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |