quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb ook een foto van mij met het schaap maar daar sta ik niet leuk op
Is een leuke bandquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:13 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
die ken ik niet ben ik bang.![]()
Lach je mijn schaap uit?quote:
Hehe, wij hadden het steeds over een ander lichaamsdeelquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee, jou. Jij loopt in z'n kont te porren.
Gewoon in Paint zwartkleuren, klaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:26 schreef MaJo het volgende:
Ik wil hem eigenlijk van voren laten zien maar daar sta ik dus zo stom op, misschien knip ik mezelf er later wel even af
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:42 schreef MaJo het volgende:
Acteur Roef Ragas (42) plotseling overleden![]()
Ja was ik ook van geschrokkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:42 schreef MaJo het volgende:
Acteur Roef Ragas (42) plotseling overleden![]()
Maar het is een grillpanquote:
Ziet er pijnlijk uit, niet?quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Denk je dat dat het schaap iets uitmaakt?![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:09 schreef MaJo het volgende:Ben ik daar nu eindelijk achter, hebben ze me ingepland bij een werkgroep TEGELIJK met een ander college
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:09 schreef MaJo het volgende:
Grrr ik haat de UVA nu alEerst probeer ik een week lang te achterhalen in welke werkgroep ik ben ingedeeld zodat ik in het rooster kan kijken waar en wanneer die werkgroep is. Ben ik daar nu eindelijk achter, hebben ze me ingepland bij een werkgroep TEGELIJK met een ander college
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:13 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Lang leve de geweldig (ahum) georganiseerde UvA. En welkom in Amsterdam![]()
Mijn broer vertelde al hetzelfde, dat je door alle chaos bij de UvA pas echt goed leert te researchenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:13 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Lang leve de geweldig (ahum) georganiseerde UvA. En welkom in Amsterdam![]()
Geen dankquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:17 schreef Nembrionic het volgende:
In de boekenwinkel werd ik net gek aangekeken toen ik vroeg om His Dark Materials bij de Engelse afdeling(bedankt voor de tip, dat wordt een verjaardagscadeau binnenkort). Blijkt het onder kinderboeken te staan
Is dat het nou ook echt of niet?
Ik zag overigens op Bol dat er ook een BBC radiodrama van gemaakt is.
Het is erg wennen, maar geeft veel voldoening om hem tevreden te zien liggen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn broer vertelde al hetzelfde, dat je door alle chaos bij de UvA pas echt goed leert te researchen
Hoe bevalt het om papa te zijn?
Dat is dan weer jammerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:36 schreef MaJo het volgende:
Er komt eind dit jaar ook een grote hollywood versie uit van HDM
Nee, die krengen heten gewoon zoquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zijn wadlopers niet meer wat voor de provincies aan zee, en dus niet Gelderland of Brabant?
De klok tikt door hequote:
Goed zoquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:50 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het is erg wennen, maar geeft veel voldoening om hem tevreden te zien liggen.![]()
Als ze het zo verfilmen als LOTR of HP dan ben ik tevredenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer
Die hebben er een handje van zoiets compleet te verpesten.
Ik noem een Eragon.
Ach..je kan altijd nog naar de bank hequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nouja, ik ben iig al weer 1 stap dichterbij dan een tijdje geleden
Eh ja..maar die kans acht ik dus kleinquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als ze het zo verfilmen als LOTR of HP dan ben ik tevreden
*meldt goeie bank, hierquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach..je kan altijd nog naar de bank he
Ik denk niet dat Tuniviel dat leuk zou vindenquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Tuniviel dat leuk zou vinden
Ik had het over de zaadbankquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
3,25% op je Online Spaarrekening, en als er interesse is in een deposito kan ik heel interessante tarieven bieden - vanaf 50.000 euro is eventueel zelfs 4,25% mogelijk! Maar dat is dan wel vastzetten voor minimaal 6 maanden
![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ik noem een Eragon.
Juist.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
wat een slechte film was dat
![]()
Toedelsquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:49 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens,allemaal, het is weekend en ik ga naar huis
Grapjequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:23 schreef B.ertha het volgende:
Ik kan meteen weer weg, eten en dan gaan werken
Niet lullig bedoeld hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nouja, ik ben iig al weer 1 stap dichterbij dan een tijdje geleden
I knowquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Grapje![]()
Kom ik op mn werk, had mn baas zich vergist en me een avond extra vrij gegeven. Lekker hoor, maar ik had er net op gerekend dat ik moest werken...
Achja, dan maar wat dingen regelen die nog moesten gebeuren
[..]
Niet lullig bedoeld hoor
kwartiertje fietsen, weer viel mee. Maar ach, weer een avondje vrij, had toch geen zin om te werkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
I know![]()
Lekker dan van je werk, hoop niet dat het een eind fietsen door slecht weer was?
@ Nem:![]()
![]()
Maar dan is het toch ook wel fijn dat je onverwachts vrije tijd hebt? Kun je lekker naar de bioscoop of uitgebreid gaan koken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:36 schreef B.ertha het volgende:
Wel jammer dat ik er helemaal rekening mee gehouden had..
Ik ga denk ik lekker op de bank hangen. Heb al gegeten en hier in de buurt is toch niks leuks om te doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar dan is het toch ook wel fijn dat je onverwachts vrije tijd hebt? Kun je lekker naar de bioscoop of uitgebreid gaan koken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |