Oh dat laat je dan wel weer aan me over schat?quote:Op donderdag 20 september 2007 11:07 schreef nemesis4 het volgende:
[..]
Hier alvast wat foto's, mag jij het verslag doen
Nice!quote:Op donderdag 20 september 2007 11:07 schreef nemesis4 het volgende:
[..]
Hier alvast wat foto's, mag jij het verslag doen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij ging zelfs nog even hardrocken.
Welke rij zat je dan?? Misschien waren wij het wel... lol.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:19 schreef lushfemke het volgende:
Er zat een Nederlands stel voor mij tijdens het concert, uitbundig zwaaiend naar vrienden elders in de zaal. Was wel grappig!
En het leek erop alsof de puntjes bijgeknipt waren jaquote:Op donderdag 20 september 2007 15:58 schreef Gosjke het volgende:
Leuke foto's Numb! Seriously.. dat rode pak, nee nee nee, haha.
Ff een random vraag: Had DeLa zijn haar korter ofzo?
ik zat in de stalls op rij x geloof ik. Ik had een groen t-shirt aan met een fiets erop.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:53 schreef Numbie het volgende:
[..]
Welke rij zat je dan?? Misschien waren wij het wel... lol.
Nee, dan waren wij het definitief niet; we zaten in de arena in het midden. Dus dat was zwaaaar relaxdquote:Op donderdag 20 september 2007 17:37 schreef lushfemke het volgende:
[..]
ik zat in de stalls op rij x geloof ik. Ik had een groen t-shirt aan met een fiets erop.
Met uitzondering van Chuck Norris danquote:Op donderdag 20 september 2007 17:47 schreef Numbie het volgende:
[..]
Nee, dan waren wij het definitief niet; we zaten in de arena in het midden. Dus dat was zwaaaar relaxd![]()
Ik zag ze net staan! Ziet er toch goed uit hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:16 schreef Numbie het volgende:Susi heeft m'n pics geplaatst op tryjm! Toegegeven, zijn niet de scherpste pics zo, maar de resolutie was ook vele malen hoger dan ze ze hier heeft neergezet...
OMG!quote:Op zondag 23 september 2007 18:38 schreef Tesss het volgende:
http://perezhilton.com/?p=5984
Daar gaan we weer.![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 18:38 schreef Tesss het volgende:
http://perezhilton.com/?p=5984
Daar gaan we weer.![]()
Tsja, Fitty is er niks mee vergelekenquote:Op maandag 24 september 2007 00:03 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
OMG!Wat een player is t ook he
![]()
Ik wil 'm live zien...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |