Richard Marx schrijft John's liedjes....quote:Op donderdag 6 september 2007 20:46 schreef Rijstbal het volgende:
Ik had een keer gelezen dat John zijn eigen liedjes niet schreef, Kan dit kloppen? Zou wel erg jammer zijn.
quote:Op donderdag 6 september 2007 21:17 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Richard Marx schrijft John's liedjes....
Oh Honey....
![]()
* Toad is jaloers!quote:
quote:God I can't wait to attend his concerts when he is fat, old, and bald so that I can enjoy his performance without my ears bleeding from 10 girls in heat behind me.
Hoop het ookquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:50 schreef Toad het volgende:
[..]
* Toad is jaloers!![]()
Ik hoop voor je dat hij Stop this train gaat zingen. Toch wel het mooiste nummer van hem.
Maar ik wens je wel veel plezier. En maar snel hopen dat hij nog een keertje Nederland weet te vinden.
Jezus, wat een setlist. Beter kan gewoon niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:24 schreef Tesss het volgende:
Setlist:
Belief
Slow Dancing In A Burning Room
Intro -> I Don't Need No Doctor
Dreaming With A Broken Heart
Gravity (Dreams To Remember)
Vultures
Good Love Is On The Way
Waiting For The World To Change
I Don't Trust Myself (With Loving You)
Bigger Than My Body
--encore--
Stop This Train
No Such Thing
Why Georgia
Er waren vandaag en eergisteren ook concerten. Kon je dan niet? Of anders ´ziek zijn´ als je echt zo graag wilt?quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:55 schreef Jill-RMC het volgende:
Dammit, wat een setlist. Waarom was het nou op een dinsdag! Echt als er 1 dag in de week ik niet kan wegblijven van mn werk is het dinsdag :S *gaat in een hoekje zielig lopen mokken*
Neequote:Op dinsdag 18 september 2007 17:27 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Er waren vandaag en eergisteren ook concerten. Kon je dan niet? Of anders ´ziek zijn´ als je echt zo graag wilt?
Zal vanavond wat meer m'n best doenquote:Op woensdag 19 september 2007 20:45 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik vind dit een heel summier verslag Numb...;)
Hier alvast wat foto's, mag jij het verslag doenquote:Op donderdag 20 september 2007 09:55 schreef Numbie het volgende:
[..]
Zal vanavond wat meer m'n best doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |