abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52826357
Bah.

Had dus zo'n Silicone Skin besteld voor m'n Creative Zen Vision:M (via internet), dit om mijn Vision:M player goed te beschermen. Het was alleen al een kriem om dat kutding uit de verpakking te krijgen, en wat blijkt: de Silicone Skin past mooi om de player maar er zit gewoon een fucking gat op de plaats waar het scherm zit. M.a.w.: alles van de player wordt beschermd m.u.v. het scherm. Wil je je scherm beschermen, dan moet je een speciale screen protector kopen die 11,99 euro kost.

Klachten:
1. Creative Zen Vision:M Silicone Skin
2. Teringhoge prijs van 11,99 euro voor een laagje plastic voor op 't scherm.
3. Krasjes op het scherm van je 30 GB mp3-speler.

En ga nou niet lopen zeggen: "Koop een iPod, n00b."
pi_52826427
verkapt kijk-mij-patsen-met-mijn-30GB-speler

Volgende keer 2x nadenken voordat je het besteld
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_52826433
Koop een iPod, n00b.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_52826437
Blijft leuk.

Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_52826532
Leef met je mee gast.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_52826735
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:06 schreef Marurk het volgende:
Bah.

Had dus zo'n Silicone Skin besteld voor m'n Creative Zen Vision:M (via internet), dit om mijn Vision:M player goed te beschermen. Het was alleen al een kriem om dat kutding uit de verpakking te krijgen, en wat blijkt: de Silicone Skin past mooi om de player maar er zit gewoon een fucking gat op de plaats waar het scherm zit. M.a.w.: alles van de player wordt beschermd m.u.v. het scherm. Wil je je scherm beschermen, dan moet je een speciale screen protector kopen die 11,99 euro kost.

Klachten:
1. Creative Zen Vision:M Silicone Skin
2. Teringhoge prijs van 11,99 euro voor een laagje plastic voor op 't scherm.

En ga nou niet lopen zeggen: "Koop een iPod, n00b."
Ik kreeg een screen protector er gratis bij
En die silicone skin is kut.. aan dit heb je veel meer : klik , omdat je dat ook aan je riem vast kunt maken, en de binnenkant is gewoon lekker zacht dus de kans dat je een krasje op je scherm krijgt is uiterst klein.. tenzij je als een 15 jarige puber ermee omgaat
Dus gefeliciteerd.. je hebt iets aangeschaft wat volkomen kut is

[ Bericht 5% gewijzigd door Spacemonkeh op 30-08-2007 23:23:29 ]
pi_52826754
quote:
Tja, het is min of meer een gebruiksvoorwerp dus waarom daar druk om maken? Ik maakte me daar vroeger ook heel druk om, maar tegenwoordig boeit me het geen ene fuck. Krasjes hou je toch, hoe goed je het scherm ook beschermt.
pi_52827146
Koop alle accesoires en tis nog steeds goedkoper dan een Ipod.
Kutklacht
pi_52827479
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:17 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Tja, het is min of meer een gebruiksvoorwerp dus waarom daar druk om maken? Ik maakte me daar vroeger ook heel druk om, maar tegenwoordig boeit me het geen ene fuck. Krasjes hou je toch, hoe goed je het scherm ook beschermt.
Ja, zie ik wel wat in. Ik ga in ieder geval geen 11,99 euro betalen voor een laagje plastic voor 't scherm.
pi_52927014
Koop dan ook een Accessory Pack voor 60 euries.
Xbox Live: koenpijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')