Ik kreeg een screen protector er gratis bijquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:06 schreef Marurk het volgende:
Bah.
Had dus zo'n Silicone Skin besteld voor m'n Creative Zen Vision:M (via internet), dit om mijn Vision:M player goed te beschermen. Het was alleen al een kriem om dat kutding uit de verpakking te krijgen, en wat blijkt: de Silicone Skin past mooi om de player maar er zit gewoon een fucking gat op de plaats waar het scherm zit.M.a.w.: alles van de player wordt beschermd m.u.v. het scherm.
Wil je je scherm beschermen, dan moet je een speciale screen protector kopen die 11,99 euro kost.
Klachten:
1. Creative Zen Vision:M Silicone Skin
2. Teringhoge prijs van 11,99 euro voor een laagje plastic voor op 't scherm.
3. Krasjes op het scherm van je 30 GB mp3-speler.
En ga nou niet lopen zeggen: "Koop een iPod, n00b."
Tja, het is min of meer een gebruiksvoorwerp dus waarom daar druk om maken? Ik maakte me daar vroeger ook heel druk om, maar tegenwoordig boeit me het geen ene fuck. Krasjes hou je toch, hoe goed je het scherm ook beschermt.quote:3. Krasjes op het scherm van je 30 GB mp3-speler.
Ja, zie ik wel wat in. Ik ga in ieder geval geen 11,99 euro betalen voor een laagje plastic voor 't scherm.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, het is min of meer een gebruiksvoorwerp dus waarom daar druk om maken? Ik maakte me daar vroeger ook heel druk om, maar tegenwoordig boeit me het geen ene fuck. Krasjes hou je toch, hoe goed je het scherm ook beschermt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |