Spreken we nog iets af voor de wedstrijden?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat is waar.. je hebt gelopen... PH zat alleen maar bier te drinken
volgende week kaartjes kopen
hopelijk dat ik nog op oost kan
Dat buikje moet er toch af.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En rubbereend mag ook wel eens gaan lopen voor z'n bier.. of PH..
Ja, veel spin eraan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb je een beetje een goede opslag?
Dat gaat er echt niet van af. Hij is misschien de vorige keer wel afgevallen. Maar dat kwam meer omdat hij ons op Utrecht CS zag lopen en even voor O'Connels zich bij ons voegde.quote:
Handigquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik laat mn kaartjes kopen, heb maandag al mn kaart af moeten geven
Ik ga ze morgen al halenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Handig
Ik ben bang dat ik tot vrijdag moet wachten...
bij ons adresje geven we onze kaarten altijd ruim van te voren af zodat we donderdagochtend als eerste aan de beurt zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Handig
Ik ben bang dat ik tot vrijdag moet wachten...
ja, de tijd dat jullie het paard zochten gaf me tijd om in te lopenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat gaat er echt niet van af. Hij is misschien de vorige keer wel afgevallen. Maar dat kwam meer omdat hij ons op Utrecht CS zag lopen en even voor O'Connels zich bij ons voegde.
wat dan ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Trouwens mensen, ik zit sinds de introductiedagen met een dilemma.
Is brood met kaas en sandwichspread een rare combinatie?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Niet als je er nog hagelslag bij doet!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
moet wel in de magnetronquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet als je er nog hagelslag bij doet!![]()
Ja, samen met de kabeljauw met ananas/caramel saus.quote:
Ja maar dat zat allemaal niet in het lunchkrat tijdens de introquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, samen met de kabeljauw met ananas/caramel saus.
Vergeet dan niet de Rode bietjes met slagroom en uitjes!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, de tijd dat jullie het paard zochten gaf me tijd om in te lopen
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, samen met de kabeljauw met ananas/caramel saus.
Vergeet dan niet de Rode bietjes met slagroom en uitjes!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja maar dat zat allemaal niet in het lunchkrat tijdens de intro
Dat zat er dus oooook niet in.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]in een krat hoort bier te zitten
, ook prima voor de lunch
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:52 schreef appelsientje het volgende:
Kom jij nu ook nog eens een keer langs ?
Dat jij dat nog weet allemaal trouwensquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:43 schreef Bos81 het volgende:
Nee hoor. Bossie moest plassen en Bluezz is naast BJoro op Bossies plaats gaan zitten. Dus zat ik naast jou tijdens het eten. Of VoreG moet nog een plaats zijn opgeschoven dat hij naast jou zat.
Ik weet hetquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat jij dat nog weet allemaal trouwens
rub, wij hebben nog wel meer gedaan dan alleen maar naast elkaar zitten![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat jij dat nog weet allemaal trouwens
rub, wij hebben nog wel meer gedaan dan alleen maar naast elkaar zitten![]()
ik ben je hondje nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En rubbereend mag ook wel eens gaan lopen voor z'n bier.. of PH..
Ja, graag je hebt mijn MSN al. Maar PM-en mag ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:35 schreef Bluezz het volgende:
Voor de mensen die de foto's allemaal willen, geef ff een msn of een pm dan stuur ik de rar
Nee dat klopt, maar ik heb niet vaak iemand zo lui gezienquote:
Moet jij is naar deze TT kijken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar ik heb niet vaak iemand zo lui gezien
zegt de man die al 10 keer op rij dezelfde tvp gebruikt in het PSV topicquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heb een normale clubcard en appeldinnetje ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:10 schreef rubbereend het volgende:
ben je trouwens lid van de supportersvereniging of h eb je een normale PSV club card Sientje?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Moet jij is naar deze TT kijken.
Ik was niet lui, had het gewoon drukquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zegt de man die al 10 keer op rij dezelfde tvp gebruikt in het PSV topic
als we kaartjes hebbenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Spreken we nog iets af voor de wedstrijden?
Ik ga gewoon op mijn eigen plaats zitten. Scheelt veel te veel geld dan een andere plaats...
ow dan mag jij vrijdag pas, dan zal oost wel uitverkocht zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heb een normale clubcard en appeldinnetje ook
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
Moet jij is eensnaar deze TT kijken.
Ik zie nu foto's tijdens het eten. VoreG zat tussen ons in.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ojamaar die dronken VoreG zat iig op de hoek!
Ja daar ben ik ook bang voor..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow dan mag jij vrijdag pas, dan zal oost wel uitverkocht zijn
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie nu foto's tijdens het eten. VoreG zat tussen ons in.
Ik ook. HOe kwam anders dat mes op de grond.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik geef het op
ik had er ook wel een paar op dus![]()
zegt er ook eentje watquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ga te veel met borisz omquote:
basistechniekquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook. HOe kwam anders dat mes op de grond.
op school accepteren ze dat excuus ook?quote:
Geen idee, daar kom ik nooit meer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op school accepteren ze dat excuus ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |