Shit Sand, we zijn erbijquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja, ik heb de laatste tijd nogal wat stukken van hools gemist. Maar het is dus eindelijk aan tussen Clauw en Sand
quote:
Van welke miet ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:15 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb net nog hoolsmietfoto's zitten bekijken
Als je er zelf bij was, is het 2 jaar geleden. Anders is het van 2006.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een keer in oktober... 2 jaar geleden of vorig jaar??? Ben het echt kwijt
Toen Bos nogquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:27 schreef Bluezz het volgende:
Ja, idd 2005
Best zin in weer een meet
Dat moet toch vbl-wedstrijd gerelateerd zijn? Daar moet je dus echt bij mij voor zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:28 schreef Bos81 het volgende:
Toen Bos nogwas dus.
Open een topic zou ik zeggen. Oktober is al over iets meer dan 4 weken. Mooi om alvast te beginnen met plannen.
Dan niet. Dan wachten we wel tot iemand anders die moeite wil doen. Ik heb nu ook geen zin om te kijken welke Engelse wedstrijden interessant zijn om te zien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet toch vbl-wedstrijd gerelateerd zijn, moet je dus echt bij mij zijnnot
Ja, toen had je nog zo'n pratende k*t.quote:
Ok. Die snap ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja. En wie heeft de grootste scheur met EngCatjuh.
Meetquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een keer in oktober... 2 jaar geleden of vorig jaar??? Ben het echt kwijt
of zaterdag drie november, Arsenal - Man Uquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan niet. Dan wachten we wel tot iemand anders die moeite wil doen. Ik heb nu ook geen zin om te kijken welke Engelse wedstrijden interessant zijn om te zien.
OMG. Ik heb er echt geen spijt van dat ik hem niet meer heb.quote:
En we hebben het over de bewuste meet, waar jij ook bij was.quote:
jajajaj. SCH zat naast die arm volgens mij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En we hebben het over de bewuste meet, waar jij ook bij was.
mn eerste meetquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mn eerste meetde hel tijd naast Boezelaar gezeten
Nee hoor. Bossie moest plassen en Bluezz is naast BJoro op Bossies plaats gaan zitten. Dus zat ik naast jou tijdens het eten. Of VoreG moet nog een plaats zijn opgeschoven dat hij naast jou zat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:41 schreef rubbereend het volgende:
en nog beter, tijdens het eten naast Bluezzz
HW kijk je hier op de rug, volgens mij met MissBlissquote:
ojaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor. Bossie moest plassen en Bluezz is naast BJoro op Bossies plaats gaan zitten. Dus zat ik naast jou tijdens het eten. Of VoreG moet nog een plaats zijn opgeschoven dat hij naast jou zat.
Klopt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
HW kijk je hier op de rug, volgens mij met MissBliss
Ook mijn eerste meet, nadat ik een maand ofzo op het forum zat...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mn eerste meetde hele tijd naast Boezelaar gezeten
aha, bewust dat andere deel van de tafel eraf geknipt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:42 schreef Bos81 het volgende:
Een deel van de foto even gebruikt als nieuwe hoofdfoto in mijn FoBo
Diek met haarquote:
Nee. Past anders niet als hoofdfotoquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha, bewust dat andere deel van de tafel eraf geknipt?
O kom je dit keer wel ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:27 schreef Bluezz het volgende:
Ja, idd 2005
Best zin in weer een meet
Kom jij nu ook nog eens een keer langs ?quote:
Heb je een beetje een goede opslag?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet Sientje ook nog eens een biertje serveren.
Ik ben er al een keer geweest! 2x volgens mij zelf, maar dat weet ik niet zekerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kom jij nu ook nog eens een keer langs ?
die gaat direct in het netquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb je een beetje een goede opslag?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet Sientje ook nog eens een biertje serveren.
Je moet ook eens een keer komen als ik komquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben er al een keer geweest! 2x volgens mij zelf, maar dat weet ik niet zeker.
Je bent er minimaal 2 keer geweest. Mijn eerste twee meets, was jij er ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben er al een keer geweest! 2x volgens mij zelf, maar dat weet ik niet zeker.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je moet ook eens een keer komen als ik kom
En dan laten we Rubbereend het bier halen
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En rubbereend mag ook wel eens gaan lopen voor z'n bier.. of PH..
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je moet ook eens een keer komen als ik kom
En dan laten we Rubbereend het bier halen
Ja dat is waar.. je hebt gelopen... PH zat alleen maar bier te drinkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]het zit wel diep he, maar ik heb afgelopen keer braaf gelopen hoor!
ik laat mn kaartjes kopen, heb maandag al mn kaart af moeten gevenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat is waar.. je hebt gelopen... PH zat alleen maar bier te drinken
volgende week kaartjes kopen
hopelijk dat ik nog op oost kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |