quote:Vaag kind.
Op zaterdag 23 februari 2002 23:32 schreef cheetagirly het volgende:
-overbodig-
[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Crouton op 24-02-2002 02:50]
Extra hint, en dat doet 't 'm: op de site www.wieisdemol.nl worden de deelnemers voorgesteld. Als je over Johns icoontje gaat geeft hij een knipoog!!!!! Het moet 'm zijn....
quote:Hey, u hep gelijk..........
Op zondag 24 februari 2002 11:59 schreef Ollie het volgende:
Extra hint, en dat doet 't 'm: op de site www.wieisdemol.nl worden de deelnemers voorgesteld. Als je over Johns icoontje gaat geeft hij een knipoog!!!!! Het moet 'm zijn....
quote:dat ie de odracht niet wist wat de schuld van jantien...je hoort haar ook zeggen; ohw! we moeten george nog bellen! die weet nog niet eens wat de opdracht is joh!' en toen george de bus zag is ie dr achter eengeaan zonder te weten dat dat moest, ook is t m gelukt het geld op te halen! als ie de mol was had hij hier makkelijk kunne toelsana en dat is niet gebeurt!
Op vrijdag 22 februari 2002 23:18 schreef CarOnline het volgende:
Ik vond George ook tamelijk sloom eigenlijk, eerst al met dat geld ophalen, wat moet ik doen dan?? Iedereen wist het, maar hij wist het niet...
En dan met dat fietsen, echt snel was hij niet, ik weet het niet.. moeilijk moeilijk,
het team van prince was heel enthousiast over george en zijn fietskunsten, het scheen dat ie heel erg zn best deed, hij is nou eenmaal niet zo sportief!
tot zover het verdedigen van MIJN George
quote:[offtopic]
Op zaterdag 23 februari 2002 02:08 schreef Sanshine het volgende:maar gelukkig ER wel kunnen kijken
quote:nou...ik wete het niet hoor... die linker is erg donker bij het linkeroog, je kan niet zien of het daar al dicht zit...
Op zondag 24 februari 2002 12:36 schreef Grumpy het volgende:[..]
Hey, u hep gelijk..........
Bij de executie (de nietdoorgaande dan) dit keer geen ontspannen mensen vooraf (want het ging mij voornamelijk om vooraf of tussendoor al ontspannen glimlachen), dus geen extra aanwijzingen. Ik vond John slecht fietsen en George kan ook erg zijn best gedaan hebben om het er slecht uit te laten zien, wankelen en zo en toch doorgaan. Dat kost misschien wel meer tijd dan wisselen en een fit en doorwerkend iemand laten doorfietsen.
Verder erger ik me behoorlijk aan het gedrag van Karen. Dat geschreeuw en dominante gedoe. Echt zo iemand die altijd overal doorheen en overheen schreeuwt. Brrr. Maar goed, zo zijn sommigen nu eenmaal.
Die hints op de website vind ik trouwens bar weinig. Allemaal dingen uit de aflevering die iedereen al heeft gezien
quote:ik heb even lopen zoeken op internet:
Op zondag 24 februari 2002 16:45 schreef NewBeatle het volgende:
Ik kon niet goed lezen wat er stond ik geloof dat er RIBEIRO NUNO FORCA geschreven stond.
Ribeiro is een portugese wielrenner
Nuno forca wordt (door een vertaalsite) vertaald als : de galgen van Nuno.
Denk niet dat het er iets mee te maken heeft.
quote:Oh, bedankt voor het nakijken.
Op zondag 24 februari 2002 19:10 schreef cptmarco het volgende:[..]
ik heb even lopen zoeken op internet:
Ribeiro is een portugese wielrenner
Nuno forca wordt (door een vertaalsite) vertaald als : de galgen van Nuno.Denk niet dat het er iets mee te maken heeft.
In het eerste topic vertelt iemand duidelijk dat de Mol van dit jaar de vorige afleveringen/seizoenen niet heeft gezien, toch?
Wat lezen we in het dagboek van de Mol:
quote:(dit n.a.v. de leeftijd van Dick)
Hoewel Cor het vorig jaar best goed afging
Heeft iemand dit vertelt of is het dagboek achteraf geschreven Vaag..
quote:Sorry hoor, maar op dit soort spoilers zit ik echt niet te wachten. Zou je voortaan DUIDELIJK aan willen geven dat het om een spoiler gaat, zodat diegenen die het niet willen lezen, gewaarschuwd zijn?
Op zaterdag 23 februari 2002 20:56 schreef vinkje het volgende:
Iets over George
quote:Helemaal mee eens. Ban graag voor spelverstoring
Op zondag 24 februari 2002 21:10 schreef Barb het volgende:
Sorry hoor, maar op dit soort spoilers zit ik echt niet te wachten. Zou je voortaan DUIDELIJK aan willen geven dat het om een spoiler gaat, zodat diegenen die het niet willen lezen, gewaarschuwd zijn?
quote:Ook mee eens, maar een ban? nee joh.
Op zondag 24 februari 2002 21:15 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Helemaal mee eens. Ban graag voor spelverstoring
quote:naja vinkje zei alleen [edit]spoiler verwijderd[/edit]
Op zondag 24 februari 2002 21:10 schreef Barb het volgende:[..]
Sorry hoor, maar op dit soort spoilers zit ik echt niet te wachten. Zou je voortaan DUIDELIJK aan willen geven dat het om een spoiler gaat, zodat diegenen die het niet willen lezen, gewaarschuwd zijn?
lb [edit]lb genoeg om te verwijderen iig[/edit]
ik denk dat Ellen de mol is (die vrouw van Mamacash oid)
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 01-03-2002 13:04]
quote:Was dat niet Harry? Ik dacht het wel, want ze hadden volgens mij Jantien daar nog voor gebeld. En dat leverde de Y van Taylor's op. Ben nu niet thuis, anders had ik het even op video nagekeken.
Op maandag 25 februari 2002 12:29 schreef muisje26 het volgende:
Ff een veaagje, wie wilde er ook alweer op Texel wonen. Ben ik ff vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |