abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 februari 2002 @ 22:30:15 #126
6399 DaBarMan
> FOK-Reisleider/Politieage
pi_3268427
Aflevering 3:

Dick is exit.

JaBa[b]DaBa[/b]Dooooooooooooooooooooooooooooooooooooo[b]BamBam[/b]
pi_3268449
Godver, hij was mijn mol. Verdomme
Alle gekheid op een stokje, want daar hoort gekheid thuis, nietwaar. Het zou toch gek zijn als we het in een doosje zouden stoppen, danwel theelepelsgewijs op zouden hangen aan een rekje... - G. de Vader
  vrijdag 22 februari 2002 @ 22:32:10 #128
6399 DaBarMan
> FOK-Reisleider/Politieage
pi_3268460
Heeft iemand het geludisfragment van Schiffers.fm gehoord (van afgelopen maandag dus) ?
JaBa[b]DaBa[/b]Dooooooooooooooooooooooooooooooooooooo[b]BamBam[/b]
pi_3268501
Dat staat toch gewoon op de site?

(volgens mij is het dat geluidsfragment bij Hints)

Alle gekheid op een stokje, want daar hoort gekheid thuis, nietwaar. Het zou toch gek zijn als we het in een doosje zouden stoppen, danwel theelepelsgewijs op zouden hangen aan een rekje... - G. de Vader
pi_3268568
Opdracht 1:
Kaartlezen/computer: Dick + Jantien
Anderen met gsm rennen.
Opvallend:
Kerstin liep op een kerkhof
Ellen vroeg: "Haasten of lopen". Lijkt mij duidelijk wat je moet doen
Jantien gaf toe niet te kunnen kaartlezen en ging toch.

Envelop openen:
Kerstin, Ellen, Harry en Jantien gebeld

Opdracht 2:
Kerstin riep meteen: Met de fiets naar beneden

Team John: John, ellen, Dick, jantien, harry
Team Prince: Prince, Karen, George Kersten

Opvallend:
George was heel sloom
Ellens ketting viel eraf
Er stond op de weg: Hup Mol en later stond er Ellen
Kerstin fietste weinig en sloom voor een fanatieke fietser.

stemronde:
dick: een vrouw
John: Karen
Kerstin: Karen
Harry: karen
Karen: Jantien
George: Karen/Jantien
Jantien: Ellen
Prince: Ellen
Ellen: John

Aangezien het altijd op volgorde staat van stemmen, alle karens enzo bij elkaar neem ik aan dat Dick op Karen heeft gestemd.

Opdracht 3:
De opgeladen accu's met fietsen activeren een electrische balk en daar hing een bal aan met €5000 en een vrijstelling voor de eXit
De mol weet altijd alles van tevoren dus ook hoelaat die bal zou vallen. Met die groepen kan de mol dus expres op die tijd zijn gaan zittten om de eXit door te laten gaan. En dat was dus Karen. Ze liet m bijna vallen

Harry wilde vooral geen vrijstelling. Waarom?

eXit:
Dick weg.
Theorie klopt.

volgende week:
-john met een schop en een oranje vlag
- ravijn ofzo oversteken
- andere kan ik niet meer lezen

Na vandaag zijn Ellen en Kerstin mijn mollen. Vooral dat op de weg, in dezelfde kleur en Kerstin's meerdere domme fouten vandaag

pi_3268824
Nog van de site: wat is dat muziekfragment in hemelsnaam?

Dagboek van de mol:

quote:
Trouwens, dat fietsen, dat zou jij ook een keer moeten doen. Dan krijg je vanzelf respect voor fietsers die dat doen voor hun geld. Nu ik erover nadenk, ik doe het ook voor het geld natuurlijk, want de opdracht is mislukt. Heb je me gezien?
daar heeft de mol dus toegeslagen. Ellens ketting eraf? Johns korte beginstukje? Kerstin's langzame gedoe?
pi_3269087
Ik vond George ook tamelijk sloom eigenlijk, eerst al met dat geld ophalen, wat moet ik doen dan?? Iedereen wist het, maar hij wist het niet...
En dan met dat fietsen, echt snel was hij niet, ik weet het niet.. moeilijk moeilijk, Kerstin verdenk ik ook nog wel..beetje lanterfanten op een kerkhof en bijna niet fietsen, en ze heeft de bal gevangen... dus zij mocht blijven, maar dat mag ze zowiezo omdat ze de mol is dan, dus gaat er gewoon iemand naar huis, hebben ze geen regels aan hoeven passen, terwijl het lijkt alsof ze ze tegemoed komen.. zeg maar
Screw them.
We're going home.
pi_3269232
Ik wist in ieder geval dat Prince of Dick er uit moest gaan, want de anderen hadden voorfilmpjes uit afleveringen die nog niet waren uitgezonden (zie mijn uiteenzetting van een paar bladzijden terug).

Maar ik ging er eigenlijk van uit dat Prince er uit zou vliegen, omdat zijn voorstukje een filmpje van vorige week was. Pamela vloog er vorige week uit en zij had een stukje van de aflevering daarvoor.

En mijn theorie rondom Jantien kan nog steeds kloppen...

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_3270379
Ik heb het idee dat Prince de mol is.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_3270805
aflevering gemist
maar gelukkig ER wel kunnen kijken
  zaterdag 23 februari 2002 @ 02:41:35 #136
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_3271002
Naar schaatsen gekeken, dus net even De Mol op video bekeken. Was een beetje te moe om veel dingen op te merken, maar ik vond John erg verdacht overkomen deze keer.
- Deed erg klungelig met die geldloper. Liep als een kip zonder kop rond, terwijl hij de man alleen maar hoefde te volgen en op het moment dat hij zag welke winkel het was, de goede man aan de kant te duwen en het geld te incasseren.
- Vage reactie toen de executie uitgesteld werd. Hij had zich er wel op verheugd, want dan werd de groep weer wat kleiner. Hmmmm.... weet hij al dat híj niet weg gaat dan?
- Vond hem ook niet erg sterk op de fiets. Jonge, schijnbaar fitte, gozer. Kan die niet wat harder?

Verder viel me op dat van de mensen die het nummer van de Mol gebeld hadden, alleen Harry's gesprek gefilmd was. Voelde kennelijk niet de behoefte om dat in het geheim te doen? En hij was aan een telefoon gekomen, maar wist niet van wie die was.

Bij het beantwoorden van de vragen ging één vraag over wat de Mol bij opdracht 1 gedaan had. Er waren 3 opties, als ik het goed zag. Eén was kaartlezen, de tweede weet ik niet meer maar sloeg volgens mij ook op Jantien/Dick en de derde was iets over kwijtmaken van geld. Dit zou er op kunnen duiden dat de Mol wel geld opgehaald heeft, maar daarvan maar een klein bedrag ingeleverd heeft. Morgen zal ik nog eens kijken wat de bedragen waren, maar als er 10.000 gulden konden worden gewonnen, dan is er wel heel weinig binnengebracht. Hoeveel winkels hadden ze gemist? Drie of zo? Ellen kwam in ieder geval maar met 50 Euro uit het benzinestation, maar ja, daar stond John dan wel weer bijna met z'n neus bovenop...

Nog even het stemgedrag op een rijtje (met dank aan Tom_Tom, want ik had het zelf niet opgeschreven):

code:
Naam     Afl. 1      Afl. 2       Afl.3

John     Karen       Karen        Karen
Kerstin  Karen       Karen        Karen
Harry    Karen       Karen        Karen
Prince   Karen       George       Ellen
Karen    Erik        Jantien      Jantien
Jantien  Ellen       Ellen        Ellen
Ellen    John        John         John
George   John        Karen/Ellen  Karen/Jantien
Dick     Ellen       George/Karen vrouw (exit)
Paméla   John/Prince ?(exit)
Erik     Ellen (exit)

Ben misschien niet meer zo scherp op dit uur van de nacht, maar echte conclusies kan ik hier op dit moment niet uit trekken, behalve dat Ellen de enige is die een man als mol heeft en dat Prince elke aflevering een andere mol heeft gekozen.

Nou, ik ga er een nachtje over slapen. Welterusten!

[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 23-02-2002 02:55]

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 23 februari 2002 @ 03:05:27 #137
1986 Jane
pi_3271129
Oh, en het geluidsfragment van Schiffers bij aflevering 2 is trouwens 'Bicycle Race' van Queen. Lekkere aanwijzing!

Het enige is misschien de tekst...maar misschien draaf ik nu teveel door.....?

Queen
Jazz (1978)
Bicycle Race

Bicycle bicycle bicycle
I want to ride my bicycle bicycle bicycle
I want to ride my bicycle
I want to ride my bike
I want to ride it where I like

You say black I say white
You say bark I say bite
You say shark I say hey man
Jaws was never my scene
And I don't like Star Wars
You say Rolls I say Royce
You say God give me a choice
You say Lord I say Christ
I don't believe in Peter Pan
Frankenstein or Superman
All I wanna do is

Bicycle bicycle bicycle
I want to ride my bike
I want to ride my
Bicycle races are coming your way
So forget all your duties oh yeah!
Fat bottomed girls they'll be riding today
So look out for those beauties oh yeah
On your marks get set go
Bicycle race bicycle race bicycle race
Bicycle bicycle bicyI want to ride my bicycle
Bicycle bicycle bicycle
Bicycle race

!!!GELUIDSFRAGMENT SCHIFFERS!!!

You say coke I say caine
You say John I say Wayne
Hot dog I say cool it man
I don't wanna be the President of America
You say smile I say cheese
Cartier I say please
Income tax I say Jesus
I don't wanna be a candidate
For Vietnam or Watergate
Cos all I want to do is

Bicycle bicycle bicycle
I want to ride my bike

De naam 'John' wordt dus vlak na het fragment in het nummer genoemd... Tja, ik weet het ook niet hoor!
Is er soms ook een link tussen de naam 'John' en Mission Impossible? Daarvan ben ik niet zo goed op de hoogte.

[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 23-02-2002 03:24]

zaterdag 23 februari 2002 @ 03:36:17 #138
1986 Jane
pi_3271294
Ik kon het toch niet laten om even op Wie is de Mol te kijken. En dit valt me op:
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 22:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Envelop openen:
Kerstin, Ellen, Harry en Jantien gebeld
Maar in het dagboek van Karen staat:
quote:
Opeens ontdek ik het kantoor van de eigenaar, met de deur op een kier. Er is niemand te zien. Mijn hart bonst als een razende. Ik zou geen goede inbreker zijn, ik voel me meteen een erg slecht mens. Ik moet mezelf stevig toespreken: de eigenaar speelt immers mee met het spel. Ik berokken niemand kwaad. Ik glip naar binnen, tril zo, dat ik moeite heb om het nummer te draaien. De telefoon gaat over, het duurt lang. Ik krijg een bandje te horen: Naam inspreken, dan zal de mol later contact opnemen. Hijgend noem ik mijn naam. Dan voel ik me fantastisch! Snel naar buiten. Dit is een van de moeilijkste opdrachten die ik me kan voorstellen, maar het is gelukt; ik heb de mol gebeld. Helemaal blij en tevreden met mezelf, ik moet dit gevoel delen. Dan zie ik John lopen en wijs hem het kantoor.
Dus John heeft ook gebeld? Of wilde hij niet bellen? Of heeft hij tegen Karen gezegd dat hij zou bellen, maar heeft hij het niet gedaan omdat hij zelf de Mol is?

Vragen, vragen, vragen...

pi_3272478
quote:
Op zaterdag 23 februari 2002 03:05 schreef Jane het volgende:
Oh, en het geluidsfragment van Schiffers bij aflevering 2 is trouwens 'Bicycle Race' van Queen. Lekkere aanwijzing!

[i]You say coke I say caine
You say John I say Wayne
Cartier I say please
Income tax I say Jesus
For Vietnam or Watergate
Cos all I want to do is

De naam 'John' wordt dus vlak na het fragment in het nummer genoemd... Tja, ik weet het ook niet hoor!
Is er soms ook een link tussen de naam 'John' en Mission Impossible? Daarvan ben ik niet zo goed op de hoogte.

Nou een link tussen Queen en Mission Impossible zie ik zo niet. Maar wie was er gister zo sloom met het fietsen en wie staat er in de tekst? Juist John. Hij zou de mol toch niet zijn?????
  zaterdag 23 februari 2002 @ 12:02:32 #140
2643 EyE
probeert iets nieuws
pi_3272498
Hmm, een beetje een matte uitzending. qua nieuwe ideeën over de mol dan.
Mijn mol-poule bevatte Ellen, Prince en George.
De aanleidingen voor George zijn nog steeds aanwezig: beetje klungelig, en soms wat afwezig/niet betrokken. Ik krijg echter steeds meer het idee dat hij gewoon zo is.

Ellen zou een goede mol zijn. Ze is het echter niet: de twee belangrijkste aanwijgingen werden uitgebreid getoond in de uitzending (de * rode* letters op de weg, en de opmerking van andere deelnemer dat Ellen soms ineens even weg is). Te openlijk in beeld gebracht, als je het mij vraagt.

Prince zou het nog steeds goed kunnen zijn. Hij fietste weliswaar erg goed, maar een simpele rekensom leerde hem dat er toch al te veel gewisseld was.

Kerstin is qua persoonlijkheid een goede mol: beetje teruggetrokken, maar ook met een sterke eigen mening: als ze iets zou moeten doen wat ten nadele is van anderen, zou ze dat wel kunnen doen. Terwijl anderen misschien teveel emotioneel betrokken zouden raken met de rest.
(waarom blijven die domme teamleden van haar, haar Kirsten noemen?? [geen moltip, gewoon ergernis ])

Voorlopis stem ik echter nog op Prince.

zaterdag 23 februari 2002 @ 14:11:15 #141
1986 Jane
pi_3273320
Trouwens, die hele opvallende aanwijzing van Dick's naam die oplichte in aflevering 2, bleek dus te slaan op wie er deze week moest vertrekken.

Is iemand al iets dergelijks in aflevering 3 opgevallen? Ellen's naam op de weg lijkt me niet daarop te slaan, want zelfs de programmamakers kunnen niet weten wie er de stemronde na de volgende gaat vertrekken. Toch?
Overigens lijkt me dat ook een te opvallende aanwijzing om op de mol te slaan. Zeker nu het door Prince ook nog eens duidelijk in de uitzending gezegd is. M.a.w, ik zie het meer als aanwijzing dat Ellen de mol níet is.

Prince blijft nog steeds het meest opvallen door zijn inzet, waardoor je onbewust denkt dat hij het niet kan zijn. Maar ja, wel heel veel opdrachten waar hij aan meedoet mislukken. Hij haalt geen geld op uit de winkel, hij fietst zich een ongeluk, maar ze halen het toch niet, zijn groepje brengt het portvat niet op tijd binnen....

Kerstin is heel onopvallend aanwezig. Bijna helemaal niet gezien bij de geldauto-opdracht (is zij überhaupt door Jantien gebeld?), weinig gefietst, maar vangt wel de bal...
Zou de mol, als hij/zij op dat moment de wacht had bij de bal, de bal niet 'per ongeluk' laten vallen? De vrijstelling heeft de mol niet nodig en het scheelt toch weer wat geld in de pot. Misschien een kleine aanwijzing dat Kerstin de Mol niet is?

Karen wordt nog steeds door teveel mensen verdacht. Bovendien heeft ze, voor zover ik op tv kon zien, geen geld verduisterd bij het geldautospel.

Jantien was weer niet zo duidelijk met het doorgeven van informatie bij het eerste spel. Ze zei ook steeds tegen Dick 'Laat die auto maar rijden', maar dat kan ook irritatie zijn geweest, natuurlijk. Ik blijf haar in de gaten houden.

George blijft een beetje een sukkel, maar ik kan er maar niet achter komen of het gespeeld is. En van Harry krijg ik ook geen hoogte...

zaterdag 23 februari 2002 @ 14:52:17 #142
593 sjak
Juffie Bloem
pi_3273605
Zo, even zin om wat meer te schrijven dan vorige week

De uitzending 22-2:
Intro:
Dick - even gemist (was het abseilen?)
John - tussen de schapen
Prince - in een kano
Harry - in een busje over een wiland
Ellen - op een vliegtuig
Kerstin - in een grot
George - een boom aan het omhakken
Karen - met een walkie talkie
Jantien - met een groep muzikanten

Naar aanleiding van de filmpjes dacht ik al dat Prince of Dick eruit moest. Dat waren de enige twee met filmpjes van activiteiten die al geweest waren. Kerstin was in een grot, of was het een soort van uitkijkplek?
Waren de filmpjes gelijk aan die van vorige weken?

Ik heb net ook nog even gekeken naar de letters die in beeld komen, het lijkt of bij iedereen die letters gelijk waren, ik kwam alleen het woord zand tegen en de naam robert. Volgens mij zou er wel eens een aanwijzing in kunnen zitten, maar ja, dat is dan net zon aanwijzing als vorig jaar met Nico, die vind je alleen met erg veel geduld

De eerste opdracht
Er worden 2 mensen gevraagd die kaart kunnen lezen, omgaan met een computer en communiceren via een GSM. Dick biedt zich spontaan aan, Jantien wordt aangewezen door de groep. Het is echt een gezellig team, Jantien kon Dick wel aanvliegen. Ik vond dat hij zich erg verdacht maakte, gelukkig ging ie er uit
Karen lukt het als eerste, Prince komt net te laat, hij zij dat hij te laat in beweging werd gebracht door Jantien.
Harry zag bij toeval de geldauto hoe wist hij wat hij moest doen als hij nog geen aanwijzingen had gehad? George haalt wel het geld binnen maar het blijkt nogal moeilijk om hem binnen te loodsen

Wie zijn verdacht geweest deze opdracht? Waar zou jij bij gaan als je de Mol bent?
Jantien had natuurlijk de perfecte taak om als mol te kunnen zieken, aan de andere kant ook wel een opvallende taak. Ik laat Dick maar buiten beschouwing, omdat hij er nu uit is. Kerstin stond een beetje op een kerkhof te hangen, verder is ze helemaal niet in actie te zien geweest tijdens deze opdracht, dat mag op zn minst vreemd genoemd worden. John die alle winkels langsrende maar net mis greep en toen die man van de geldwagen over probeerde te halen, leuke actie, maakt hem verdacht vind ik, net doen alsof je je best hebt gedaan. Aan de andere kant rende hij daarna wel keihard met Ellen mee achter de wagen aan, was dat omdat hij haar wilde afremmen?

De tweede opdracht
Zo zeg, dat was een zware opdracht. De mol kan hier ook veel doen, was het Ellen die ervoor zorgde dat de ketting eraf viel, John die ontzettend veel wissels veroorzaakte, Karen die de fiets in een zwaardere versnelling heeft gezet zo erg dat ze hem er niet meer uit kreeg? De Mol heeft volgens mij tijdens deze opdracht dit soort dingen gedaan, kan niet anders! Ook het hele langzame fietsen van George (waardoor hij alle credits van de groep kreeg) maakt hem wel verdacht.

Dan de test.
Grappig dat John over Karen zegt dat ze paniekerig en afschuivend is, dat lijken me niet kwalificaties voor iemand die het beroep cardioloog wil gaan uitvoeren. Jantien vindt het verdacht dat Ellen af en toe verdwijnt bijvoorbeeld in het hotel om water te halen (zou dat het moment zijn dat Ellen heeft gebeld).

De bal vangen
Alleen de mol kan weten wanneer de bal gaat vallen en wie de bal zou moeten vangen. Jammer dat je in de aflevering niet kon zien wie het schema gemaakt heeft. Zou de Mol zorgen dat hij/zij de bal vangt of zou hij/zij zich niet zo druk maken omdat hij weet dat degene die de bal vangt toch niet naar huis moet en lekker gaan slapen?
Dat Kerstin de bal ving was meer geluk dan wijsheid, hij viel tussen haar armen door op haar benen en toen kon ze hem net vastpakken. Opvallend trouwens dat dit de tweede keer is dat Kerstin kans maakt op een vrijstelling

Nou ja, ik kan er geen wijs uit worden hoor. Ik blijf voorlopig nog maar even aan John plakken, omdat dit mijn eerste ingeving was.

Lekker douchen!
  zaterdag 23 februari 2002 @ 15:04:20 #143
593 sjak
Juffie Bloem
pi_3273685
Oja, nog even over het bellen naar de Mol. Wat zou daar de bedoeling van zijn? Zou degene die als laatste belt (of niet belt) een vrijstelling krijgen? Zou er informatie gegeven gaan worden? Het lijkt mij dat er een straf uitgedeeld gaat worden maar ja misschien ook niet. Wie hebben er allemaal gebeld?
Volgens de uitzending: Kerstin, Ellen, Jantien en Harry. Harry met een telefoontje dat ergens lag...vreemd inderdaad zoals iemand al eerder opmerkte want de deelnemers mochten geen telefoon hebben toch? Dus zou het een telefoon van de crew zijn? Dit maakt Harry toch ook wel verdacht...
En dan in het dagboek van Karen, volgens dat verhaal belt ze op de wijnboerderij. Dat moet dan aan het einde van de dag zijn geweest, omdat ze John tegen komt... Maar zowel van John als Karen wordt in de uitzending niet laten zien dat ze gebeld hebben.
Lekker douchen!
pi_3274649
Het blijft echt moeilijk! Ik heb het twee keer tot het einde toe helemaal fout gehad en dat zal nu wel weer niet anders zijn.

Maar wat ik mij afvroeg over de selectieprocedure: lopen alle deelnemers het risico om De Mol te worden bij aanvang van het programma? Een soort loting of is dat van tevoren bepaald. Ik denk bijv. dat George het niet kan zijn omdat hij daar niet slim genoeg voor is. (misschien ook juist wel maar dat even terzijde). Datzelfde heb ik bij Karen. Ik kan me voorstellen dat als er een mol gekozen wordt dat ze daar iemand voor kiezen die het ook echt kan! En dan denk ik meer aan Harry of Ellen. Maar goed, dat vroeg ik me af, ik kan het nergens terugvinden.

Het blijft wel retespannend. Ik zat vanochtend vroeg de herhaling te kijken en zit te letten op elke aanwijzing maar het is echt moeilijk.

Het is ook zo dat degenen die een leidende/aparte rol hebben door de anderen sneller verdacht worden. Bijvoorbeeld Jantien met het kaartlezen en Karen met de wijnopdracht. Ik denk dat de Mol niet zo obvious is!

zaterdag 23 februari 2002 @ 17:17:08 #145
593 sjak
Juffie Bloem
pi_3274744
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 22:52 schreef CJ het volgende:

[..]

Hmm.. klopt ik had het fout:

Dick - Fiets (volgende week)
Pamela - Afdaling stuwdam (vorige week)
John - Schapehoeder (?)
Prince - Kano tegen de stroom in (deze week)
Harry - Autobusje op de hei (?)
Ellen - Bovenop een vliegtuig (?)
Kerstin - Gevangen in een donkere cel (?)
George - Houthakken (?)
Karen - via walkie talkie op de hei? (?)
Jantien - voor een live band (?)

Dus er klopte niets van mijn theorie.

Maar... je kan hier wel uit afleiden wie er volgende week afvallen. Als John volgende week geen schapehoeder speelt, dan blijft hij er dus nog een weekje in zitten.

Inderdaad, deze week was het dus hetzelfde. De enige die nu nog een filmpje heeft van een aflevering die al geweest is, is Prince. Maar ja, hoe langer het gaat duren, hoe meer het er worden
Lekker douchen!
  zaterdag 23 februari 2002 @ 18:36:29 #146
3024 mandarijn
wie lust mij?
pi_3275376
Okee, ik weet niet of het al opgemerkt is door iemand. Heb geen tijd om ALLES door te lezen.

Wat mij opviel bij het intro-filmpje:

iedereen heeft eerst een stukje gefilmd van veraf en dan een knip met een stukje close-up. Iedereen behalve..... Karin! Die heeft alleen close-up, 1 stukje film zonder knip.
Heeft iemand het nog op video en als je zin heb, kijk dan ff. Het is toch raar?

Groetjes,
Mandarijntje

[Dit bericht is gewijzigd door mandarijn op 23-02-2002 20:09]

pi_3276076
quote:
Op zaterdag 23 februari 2002 03:05 schreef Jane het volgende:

Het enige is misschien de tekst...maar misschien draaf ik nu teveel door.....?

You say coke I say caine
You say John I say Wayne
Cartier I say please
Income tax I say Jesus
For Vietnam or Watergate
Cos all I want to do is

Bicycle bicycle bicycle
I want to ride my bike

I don't wanna be the President of America.

De president is GEORGE Bush, kunnen we daaruit opmaken dat George het niet is?

For Vietnam or Watergate.
Vietnam was president L.B. Johnson, Watergate was Richard Nixon. Kan iemand hier iets van maken?
Wat wel opvallend is, is dat Harry iedere keer opmerkingen maakt waaruit zou kunnen blijken dat hij de mol is. In de laatste aflevering zei hij dat ie de vrijstelling niet nodig had. Probeert hij ons op een dwaalspoor te brengen of is het bluffen van de mol? Ik weet het niet meer.

A mind with a heart of it's own
pi_3276146
Gisteren de herhaling gezien. Dacht echt dat Prince eruit zou gaan (zie theorie Tom tom) Maar Dick dus. Volgens mij is het nog steeds Jantien. Ze deed nu wel erg alles fout. Maar ja dan zou het er wel dik bovenop gelegen hebben. En als Dick op haar gestemd zou hebben zou hij toch wel veel vragen goed gehad hebben omdat hij een opdracht met haar gedaan herft. En toch ligt hij er uit zou het dan toch niet Jantien zijn???
Ik wou dat het alweer volgende week was
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_3276194
quote:
Op zaterdag 23 februari 2002 02:41 schreef Jane het volgende:

Bij het beantwoorden van de vragen ging één vraag over wat de Mol bij opdracht 1 gedaan had. Er waren 3 opties, als ik het goed zag. Eén was kaartlezen, de tweede weet ik niet meer maar sloeg volgens mij ook op Jantien/Dick en de derde was iets over kwijtmaken van geld. Dit zou er op kunnen duiden dat de Mol wel geld opgehaald heeft, maar daarvan maar een klein bedrag ingeleverd heeft. Morgen zal ik nog eens kijken wat de bedragen waren, maar als er 10.000 gulden konden worden gewonnen, dan is er wel heel weinig binnengebracht. Hoeveel winkels hadden ze gemist? Drie of zo? Ellen kwam in ieder geval maar met 50 Euro uit het benzinestation, maar ja, daar stond John dan wel weer bijna met z'n neus bovenop...

Het klopt dat ze drie winkels gemist hebben met een totaal bedrag van 7700 euro gemist
Op een ander forum las ik dat George geld weg moffelde Ik kon het niet nalaten omdat even op mijn video terug te kijken in slowmotion. Tot mijn verbazing zie ik George 2 briefjes pakken die hij gelijk met zijn pasje in zijn broekzak propt. Even krijgen we Jantien en Dick in beeld en dan zien we George weer die 2 briefjes van de toonbank pakt, daarmee naar buiten loopt en later zeker geen 4 briefjes inleverd. Voor de mensen die het opgenomen hebben willen jullie het even nakijken?
Terwijl George aan het zeggen is dat hij naar bed gaat, vangt Kerstin de bal. Hij kon geweten hebben hoelaat de bal ging vallen en op deze manier Kerstin afleide wat dus niet gelukt was.
pi_3276939
[edit]spoiler verwijderd[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 01-03-2002 13:01]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')