quote:Huh? Waarom dan?
Op maandag 18 februari 2002 23:15 schreef willem-alex het volgende:
Ik wil niet vervelend doen... maar volgens mij kan deze discussie beter hier gevoerd worden: http://www.wieisdemol.com
quote:Je doet vervelend.
Ik wil niet vervelend doen...
quote:Ik kijk wel uit, ik ben een Fok!ker is hart en nieren.
Ik wil niet vervelend doen... maar volgens mij kan deze discussie beter hier gevoerd worden: http://www.wieisdemol.com
quote:Ha ha oops
Op maandag 18 februari 2002 01:02 schreef Jan_Mulder het volgende:[..]
Ehm... ik weet niet in wat voor optimist je gezeild hebt maar daar heb je echt wel een schoot. Wat ik eigelijk wel raar vond was dat ze 't zeil zo raar getuigd had. Helemaal als ze wel 's in een optimist gezeild zou hebben zou ze toch weten hoe je dat zeil moet heisen?
quote:Het wordt herhaald op zaterdag. Helaas pindakaas.
Op dinsdag 19 februari 2002 10:58 schreef Chielus het volgende:
Weet iemand of de Mol ergens in de week nog een x herhaald wordt... Heb het voor het eerste in 3 jaar gemist![]()
En was vergeten het op te laten nemen. En dat is zeker wel jammer.
quote:Hm, das wel klote. dat wordt dan maar wat forums enzo afspeuren naar gemiste info.
Op dinsdag 19 februari 2002 10:58 schreef Marble het volgende:Het wordt herhaald op zaterdag. Helaas pindakaas.
quote:waarom echt?
quote:Agreed, en ik neig naar George. Tenzij hij gewoon van zichzelf een teruggetrokken persoon blijkt te zijn.
Op woensdag 20 februari 2002 11:36 schreef Elbutre het volgende:
Ik heb op dit moment twee mensen die in mijn ogen de Mol kunnen zijn: Ellen en George!
de kans is echter ook groot dat de programmamakers een spelletje spelen, en de Mol nog erg 'onzichtbaar' is gebleven.
quote:Dat denk ik dus ook.
Op woensdag 20 februari 2002 12:52 schreef EyE het volgende:
de kans is echter ook groot dat de programmamakers een spelletje spelen, en de Mol nog erg 'onzichtbaar' is gebleven.
quote:idd! zij kunnen de boel zo in elkaar zetten dat nou net de ongelukkige dingetjes naar voren komen, zodat ej andereen gaat verdenken. en de mol kunnen zij op de achtergrond houden...
Op woensdag 20 februari 2002 15:05 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Dat denk ik dus ook.
alsif eht nog niet moeilijk genoeg was
quote:misschien vertrekt er 1 door de test en 1 voor een andere rede..
Op vrijdag 22 februari 2002 15:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben heel benieuwd. Als de theorieen hier kloppen zouden er als ik het goed heb 2 uitgaan: Dick en Kerstin. Maar dat kan dus niet. Die hebben allebei in het beginfilmpje hun stukje uit de aflevering van vandaag.
(zoals overleden familie-lid, overtreding regels, enz.)
quote:kheb geen zin om dit topic nog eens door te lezen. Wat was er over jan10?
Op vrijdag 22 februari 2002 16:21 schreef Jane het volgende:
Ik ga vanavond extra op Jantien letten. CJ heeft me toch aan het denken gezet...
quote:Even 1 bladzijde terug en dan iets over de helft...
Op vrijdag 22 februari 2002 16:25 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
kheb geen zin om dit topic nog eens door te lezen. Wat was er over jan10?
Ik denk nu trouwens dat Dick de Mol is...
Hij lijkt namelijk verdacht veel op Momfer de Mol uit de Fabeltjeskrant:
Momfer de Mol:
Dick de Mol:
Zie de gelijkenis?
Just kidding. Ik houd het voorlopig even op Jantien...
Verder zag ik bij de aftiteling nog een opname waarbij Kerstin in een of andere donkere kamer zit en naar buiten kijkt. Typisch Mol?
quote:Misschien waren ze wel heer nerveus voor de exit en waren ze blij dat ze mochten blijven.
Op vrijdag 22 februari 2002 18:36 schreef Nimue het volgende:
Heerlijk dat het er weer is! Ik heb zelf in de herhaling nog even goed opgelet bij de executie en ik vond daarbij Harry en John allebei tamelijk relaxed overkomen. Veel lachen, ontspannen uitstraling al voor en vlak na het vertrek van Paméla.
quote:Ja dat is een lang verhaal, maar het kan wel. Maar er zijn in 2 afleveringen 2 opdrachten geweest waarbij karen en Kerstin bij elkaar zaten.
Op vrijdag 22 februari 2002 18:06 schreef CJ het volgende:
Even 1 bladzijde terug en dan iets over de helft...
quote:Nee, ik ga pas kijken ná de aflevering
Op vrijdag 22 februari 2002 19:56 schreef RB-tje het volgende:
http://www.wieisdemol.nl/hints/afl3/video.asp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |