abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3372310
Ik vond het ook een hele leuke uitzending, vooral dat met die rugzakken
Wel jammer dat je er weinig uit op kon maken omdat iedereen bijna mollenstreken leverde.
Nou ja volgende week maar weer goed kijken.
Ik ga voor John
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 3 maart 2002 @ 23:32:36 #227
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_3376645
is george de enige die niet gebeld heeft naar het geheime telefoonnummer? John toch ook niet.

Ik vermoed dat Kersten de vrijstelling nodig had. Ik begrijp ook niet dat ze met zo'n lage hartslag begon. Denk dat ze daar de vrijstelling mee verdiend heeft.

Dat betekent mijn inziens ook dat Karen de Mol niet is.

Verder vond ik opvallend dat ze na de niet doorgegane executie iets zei van 'ik had de meeste vragen goed/was de beste in het beantwoorden van de vragen over degene die de Mol is volgens mij'. Hoe weet ze dat?

Wie is wel de Mol? Toch Ellen. Waarom weet ik niet maar dat vermoeden leeft. En ik denk dat George wel eens kan winnen. Volgens mij speelt hij zo'n rol dat niemand hem verdenkt, maar hij weet precies wie en wat het is en hoe het loopt.

wat moet ik hier nu neerzetten?
  maandag 4 maart 2002 @ 01:19:56 #228
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_3377489
Uit iets dat John zei bleek dat hij wel degelijk een vrijstelling aangeboden had gekregen en dus wel gebeld moet hebben.

Ja, die opmerking van Kerstin vond ik ook heel wonderlijk. Hoe kan ze zo zeker weten dat ze zoveel vragen goed had beantwoord?
Wel grappig dat men nu kennelijk aan het twijfelen is over hun molkeuze. Niemand weet immers wíe precies van de vrijstelling gebruik heeft gemaakt.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 4 maart 2002 @ 10:57:07 #229
593 sjak
Juffie Bloem
pi_3378892
Ik vond het helemaal geen leuke aflevering nu iedereen mollenstreken mocht uithalen. Telkens als ik iets dacht te zien wist ik dat het geen aanwijzing naar de mol hoefde te zijn. Erg irritant dus

Ik hoop dat volgende aflevering leuker is.

Lekker douchen!
pi_3381774
[quote]Op zondag 03 maart 2002 23:32 schreef evert het volgende:

Ik vermoed dat Kersten de vrijstelling nodig had. Ik begrijp ook niet dat ze met zo'n lage hartslag begon. Denk dat ze daar de vrijstelling mee verdiend heeft.

/quote]
Om een vrijstelling te krijgen moesten ze een opdracht laten mislukken, deze opdracht is niet mislukt door haar toedoen en dus heeft ze er geen vrijstelling mee verdiend.

A mind with a heart of it's own
pi_3382091
quote:
Op zondag 03 maart 2002 23:32 schreef evert het volgende:
Verder vond ik opvallend dat ze na de niet doorgegane executie iets zei van 'ik had de meeste vragen goed/was de beste in het beantwoorden van de vragen over degene die de Mol is volgens mij'. Hoe weet ze dat?
Dat lijkt me dan niet zo moeilijk. De Mol weet toch alles van zichzelf? En aangezien ik denk dat ze de Mol is heeft ze alles over zichzelf ingevuld. Dus daarom had ze alle vragen goed.
pi_3382202
quote:
Op zondag 03 maart 2002 13:43 schreef Grumpy het volgende:

[..]

leg uit................

dat liedje zag je 2 keer in het voorstukje van volgende week...
pi_3382223
quote:
Op zondag 03 maart 2002 14:49 schreef Jane het volgende:

[..]

Dat horen we Jantien zingen in het voorstukje van volgende week. Ze moet het muziekgezelschap waarschijnlijk leren het nummer te spelen en dan moet een ander groepje het raden o.i.d..

hah dat is dezelfde al vorig jaar! (met de doedelzakken vader jacob spelen!) zou t nu weer zo zijn?
pi_3384046
De volgende mededeling vond ik op het forum van Wie is de Mol....(ik zeg je toch dat John de mol is!)

--------------------------------------------
Zoals iedereen ondertussen wel gezien zal hebben, staat er TIP in de vingerafdruk van het logo. Reden genoeg voor mij om dat eens beeldje voor beeldje te gaan bekijken... En wat bleek, er staat (ik geef toe, met veel fantasie) MOL en JOHN in een van deze beeldjes. Ik kan me niet voorstellen dat hij de mol is, maar het staat toch serieus verwerkt in de groeven van de vingerafdruk als de letters De Mol en de lichtflits verdwenen zijn. Als je het logo gewoon bekijkt, zie je recht boven de E nog de letter M verwerkt staan, daar moet je het zoeken als je beeldje voor beeldje kijkt.
groetjes, Daphne en Evelyn
------------------------------------------------

Afijn, mij is het duidelijk

dinsdag 5 maart 2002 @ 09:01:44 #235
1986 Jane
pi_3389766
Het vierde muzikale fragment bij Schiffers is een stukje uit 'Aan de Amsterdamse grachten' van Wim Sonneveld.

Alleen de bomen, dromen, hoog boven 't verkeer,
En over het water, gaat er, een bootje net als weleer...

Een van de theorieen is dat de fragmenten in combinatie met de intro-filmpjes kunnen slaan op de volgende afvaller:

1) Mission Impossible achterstevoren > Pamela zien we omgekeerd abseilen > Pamela exit
2) Bicycle Race > We zien Dick fietsen > Dick exit
3) Wederom Bicycle Race > Er valt niemand af
4) Amsterdamse Grachten (water, bootje) > We zien Prince in een kano > Prince exit???

Een andere uitleg van fragment 4 kan zijn dat 1 van de Amsterdamse grachten de PRINSENgracht is, wat opnieuw naar Prince verwijst, maar dan zou het niets met de introfilmpjes te maken hebben.

We wachten af...

dinsdag 5 maart 2002 @ 14:45:01 #236
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_3393370
in de nieuwe opzij (ja, je leest wel eens wat) staat een stukje over Ellen. Zij is de directeur van Mama Cash en draagt ook wel eens petjes met de naam van het bedrijf (nog niet opgevallen).
En verder worden we niets wijzer.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_3393392
Oh vandaar dat petje! Ik dacht dat daar op stond My Cat's Cash! Naja, das dus ook geen mol-hint. Of het kan zijn dat een moeder het geld wint bij WIDM, maar dat kunnen ze ten tijde van de opnamen niet weten natuurlijk
pi_3414353
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 09:01 schreef Jane het volgende:
Het vierde muzikale fragment bij Schiffers is een stukje uit 'Aan de Amsterdamse grachten' van Wim Sonneveld.

Alleen de bomen, dromen, hoog boven 't verkeer,
En over het water, gaat er, een bootje net als weleer...

Een van de theorieen is dat de fragmenten in combinatie met de intro-filmpjes kunnen slaan op de volgende afvaller:

1) Mission Impossible achterstevoren > Pamela zien we omgekeerd abseilen > Pamela exit
2) Bicycle Race > We zien Dick fietsen > Dick exit
3) Wederom Bicycle Race > Er valt niemand af
4) Amsterdamse Grachten (water, bootje) > We zien Prince in een kano > Prince exit???

Een andere uitleg van fragment 4 kan zijn dat 1 van de Amsterdamse grachten de PRINSENgracht is, wat opnieuw naar Prince verwijst, maar dan zou het niets met de introfilmpjes te maken hebben.

We wachten af...

Dit is een hele goeie hint. Ik vind deze uitleg wel wat hebben. Wel geestig zoals iedereen zit te puzzelen. Ik mag dat wel!
  donderdag 7 maart 2002 @ 13:33:43 #239
1986 Jane
pi_3415032
Morgen zullen we het weten.

Gezien de opdrachten waar men (vermoedelijk) mee bezig is in de introfilmpjes EN het promofilmpje dat door de AVRO is uitgezonden, zou de afvaller morgen Prince of Karen moeten zijn.

Helaas heb ik dat voorfilmpje niet opgenomen, maar ik heb het wel gezien en inmiddels berichten over gelezen.
Harry zou te zien zijn op een vliegtuig (zelfde opdracht als Ellen?) en Kerstin en vermoedelijk Jantien bij stierenvechten.
In de introfilmpjes zit Ellen dus op een vliegtuig, John telt schapen en is George aan het houthakken.
Al deze opdrachten lijken morgen nog niet aan bod te komen, dus blijven P. en K. over om af te vallen.

pi_3415553
Je zag Jantien toch ook zingen in het voorstukje?
  donderdag 7 maart 2002 @ 16:18:12 #241
1986 Jane
pi_3416868
quote:
Op donderdag 07 maart 2002 14:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je zag Jantien toch ook zingen in het voorstukje?
Ja, in het voorstukje voor de aflevering van morgen.

Met voorfilmpje of promofilmpje, bedoel ik een filmpje dat is uitgezonden voordat de serie begon. Daarin kon je een aantal kandidaten zien die met opdrachten bezig zijn die naar alle waarschijnlijkheid morgen nog niet aan bod komen. Bijvoorbeeld stierenvechten, waarbij dus Kerstin en waarschijnlijk Jantien in beeld waren. Daaruit kun je concluderen dat ze morgen niet afvallen.

De enige 2 waarvan dat niet zeker is, zijn Karen en Prince, omdat van hun geen beelden te zien zijn geweest van toekomstige (na morgen dus) opdrachten.
Maar ja, helemaal zeker van de opdrachten van morgen kun je natuurlijk niet zijn. In ieder geval komen de zangopdracht van Jantien en een paintball-game.

pi_3417976
ow zo!
  vrijdag 8 maart 2002 @ 13:57:17 #243
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_3426475
quote:
Op donderdag 07 maart 2002 13:33 schreef Jane het volgende:

Gezien de opdrachten waar men (vermoedelijk) mee bezig is in de introfilmpjes EN het promofilmpje dat door de AVRO is uitgezonden, zou de afvaller morgen Prince of Karen moeten zijn.

hee, dat zou wel jammer zijn als Prince dr uit moest..Hij en John zijn juist leuk samen in de groep..
Die strontvervelende Karen mag wel weg van mij
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
  vrijdag 8 maart 2002 @ 14:11:24 #244
16976 Fling
Fan o' man
pi_3426633
quote:
Op vrijdag 08 maart 2002 13:57 schreef NiNi het volgende:

hee, dat zou wel jammer zijn als Prince dr uit moest..Hij en John zijn juist leuk samen in de groep..
Die strontvervelende Karen mag wel weg van mij

Ik moet zeggen dat ik geen enkele van de vrouwen erg sympathiek vind. Pamela leek me nog wel aardig maar de rest vind ik erg weinig aan.

Het zal wel komen doordat ik me met geen enkele WIDM-dame kan vereenzelvigen...

Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
  vrijdag 8 maart 2002 @ 14:43:38 #245
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_3427023
* Jojogirl denkt dat Ellen eruit gaat
pi_3428079
quote:
Op vrijdag 08 maart 2002 14:43 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl denkt dat Ellen eruit gaat
Als Ellen vanavond niet op het dak van een vliegtuig heeft gestaan dan blijft ze nog een weekje.
Sex is like Nokia: Connecting People
pi_3429020
Ik denk dat Prince of John die vrijstelling nodig heeft gehad.
pi_3429394
Joepie vanavond weer de Mol kijken.
Als dus prince of karen weg gaan klopt het dus met de gedachte van de filpmjes, alleen zegt dit jammer genoeg nog niks over de mol.
Want als er 3 over blijven weten we natuurlijk nog niet wie het is, snappen jullie wat ik bedoel of ben ik nu erg vaag
Nou ik ga er vanavond weer lekker voor zitten.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_3431361
Ik heb net het eerste kwartier gemist. Viel erin toen John tegen Ellen moest schieten. Can somebody fill me in?
A mind with a heart of it's own
pi_3431750
exit Kerstin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')