Volgens mij riep Ekdom dat vanochtend, Domien, michiel of Ekdom kunnen jullie even wat bevestigen ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgende week toch pas, volgens wikipedia?
[..]
Mag ik ook?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgens mij riep Ekdom dat vanochtend, Domien, michiel of Ekdom kunnen jullie even wat bevestigen ?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:05 schreef Sirolf het volgende:
[afbeelding]Nieuwe Freak11![afbeelding]
2. Justin Timberlake - Love Stoned (Justice Remix)
11. Hard-Fi - Suburban Knights
Hij is er op dit moment nog wel hè? Dus hij heeft wel meegeholpen met het samenstellen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:08 schreef Marc63 het volgende:
Bruce Springsteen op 1 in de Freak11 en Gerard is er niet eens![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:05 schreef Sirolf het volgende:
[afbeelding]Nieuwe Freak11![afbeelding]
1. Bruce Springsteen - Radio Nowhere
2. Justin Timberlake - Love Stoned (Justice Remix)
8. Funkerman - Speed Up
11. Hard-Fi - Suburban Knights
okquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mag ik ook?
Op 1 september 2006 was er al een 'test'-uitzending. Aflevering 0 van Ekstra Weekend dus.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:10 schreef Marc63 het volgende:
Zien we daar nu Caroline weer in de studio? Verstopt achter die mic.
Goed bezigquote:
Och, ik weet toevallig een post van Breuls die toezegt een actie op touw te zetten voor Veenstra.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Goed bezig
looking good, if you don`t mind my saying![]()
we "moeten" er wel voor zorgen dat Gerard en Michiel dit jaar in het Glazen Huis komen![]()
En please, geen Lantinga dit jaar![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, ik weet toevallig een post van Breuls die toezegt een actie op touw te zetten voor Veenstra.
Haha, maar natuurlijk!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:15 schreef borisz het volgende:
Domien wil jij het huis in ?
Jammer. Dus ook geen Annemieke. Of telt het mee dat ze overdag Uruburu FM doet? En anders gewoon op Eric Corton stemmen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Haha, maar natuurlijk!
Maar ik ben er nog niet klaar voor. De stemming gaat tussen alle dag/weekend-dj's...
Ook Annemieke dingt niet mee...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jammer. Dus ook geen Annemieke. Of telt het mee dat ze overdag Uruburu FM doet? En anders gewoon op Eric Corton stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |