Dan hoeft de tv ook niet aanquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ook Annemieke dingt niet mee...
Dat was ik ook al aan het denkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:19 schreef Marc63 het volgende:
En anders gewoon op Eric Corton stemmen.
wat marc zegtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:22 schreef Marc63 het volgende:
Dan lijkt het me duidelijk: Ekdom, Veenstra en Corton
Ruilen? Ik wil op vrijdagavond best af en toe bijklussen als producer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik wil naar huis.
Ik wil je baantje wel hoor, zélfs met die gekken die naast en tegen over je zitten. (EKDOM EN VEENSTRA!)quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik wil naar huis.
Laat je Caroline dan wel in de studio? Is een stuk leuker om naar te kijken dan Ekdom en Veenstraquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik wil naar huis.
Ik denk dat Caroline.. euh.. ja, gok zelf maar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Laat je Caroline dan wel in de studio? Is een stuk leuker om naar te kijken dan Ekdom en Veenstra
mag die eens drinken onder werktijd wilt hij nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik wil naar huis.
Domien heeft liever spa blauw dan bier.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:39 schreef borisz het volgende:
[..]
mag die eens drinken onder werktijd wilt hij niet![]()
Vriendje-vriendinnetjequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:44 schreef Feivel1 het volgende:
Caroline is steeds bij Domien, hmm?
Of ijsthee...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Domien heeft liever spa blauw dan bier.
Kun je eerst nog even de flessenopeners postenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik wil naar huis.
in de lipton editie met bubbelsquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of ijsthee...![]()
Tijd voor een invasie op de vrijdagavond, VerGaarde Weekend.
Oud nieuws...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:46 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Zég, waar heb je Debby gelaten? Toch niet onder de D van 'dumpen' ?
quote:
Sfeerbeheer...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:51 schreef purplerose het volgende:
The levellers ga ik voor
Gelukkig heb ik op dat moment ff vrij van me sfeerbeheer dienst
Wat moet ik me voorstellen bij ' sfeerbeheer'?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:51 schreef purplerose het volgende:
The levellers ga ik voor
Gelukkig heb ik op dat moment ff vrij van me sfeerbeheer dienst
Ja ik heb het ook niet verzonnen hoor!quote:
securityquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij ' sfeerbeheer'?
Jaloers?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:53 schreef purplerose het volgende:
Heeft Caroline nix anders te doen dan om je heen te hangen en te kwijlen Domien, tis nogal overdreven
Neequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:53 schreef purplerose het volgende:
Heeft Caroline nix anders te doen dan om je heen te hangen en te kwijlen Domien, tis nogal overdreven
Purplerose, dankjewel voor het bijvullen van mn woordenschat, ik zal het er volgende week direct met mijn docent Nederlands over hebben, of we die woorden niet vaker mogen geven als antwoord.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook niet verzonnen hoor!
sekoerietieeee
Neuh, als ik aandachtsgeil ben post ik wel wat tiet op fokquote:
Wheheehehe, tis vooral een beschaafd woord hequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:55 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Purplerose, dankjewel voor het bijvullen van mn woordenschat, ik zal het er volgende week direct met mijn docent Nederlands over hebben, of we die woorden niet vaker mogen geven als antwoord.
Das bijna standaard toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:55 schreef Marc63 het volgende:
Gerard weer zn wachtwoord vergeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |