Die foto wil ze bewarenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:12 schreef Greys het volgende:
Dus wij doen samen met dezelfde man, begrijp ik?![]()
Toch leuk, om daar via internet achter te komen! (Maar hoezo heb je hem op schijf staan dan?)![]()
Kijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:40 schreef Greys het volgende:
Meneer Greys wil nu in elk geval helemáál rijden 22 september voor het asiel, die doet nu alles wat we vragen denk ik
Is Mr. Jim de kat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Kijk![]()
Daar zijn we vrouwen voor
Hier ligt Mister Jim te spelen met de nieuwe krabpaal met van die speelballetjes eraan![]()
Daar ga ik van uit. Ik neem aan dat een evt. Meneer Purple niet aan de krabpaal hangt en met balletjes speelt.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar ga ik van uit. Ik neem aan dat een evt. Meneer Purple niet aan de krabpaal hangt en met balletjes speelt.![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar ga ik van uit. Ik neem aan dat een evt. Meneer Purple niet aan de krabpaal hangt en met balletjes speelt.![]()
Ik heb alleen rijbewijs voor personenwagen, een een verlopen rijbewijs voor heftrucks.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb misschien een idee
Ik weet niet of FOK!user Alexxxxx misschien ook kan rijden? Hij houdt van rijden![]()
Volgens mij heeft hij zelfs een vrachtwagen rijbewijs ook nog, als hij daar nou ook even aan kan komen!
Edit;
Heb hem even gePM-ed of hij even hier wil kijken ed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |