joh... jouw stukjes zijn echt wel leuk, hoor!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:11 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Volgens mij schrijf ik ook regelmatig leuke stukjes, maar quoten. Ho maar! Snap er niets van!!
kijk babbelaartje, hier reageer ik normaal niet op. Ben het er wel roerend mee eens!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:16 schreef tutjehola het volgende:
Dat lachje van Brian bezorgt mij werkelijk kippenvel
dit is allemaal zo raar (die boosheid)dat ik denk dat verrasing wordtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:17 schreef mspoez het volgende:
"Ik denk dat het iemand wordt die we alemaal intens haten" zegt Jaap
Hij gaat dus niet tegen Dennis kiezen.
Arme toch, dit kan nog wel even duren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:15 schreef blomst het volgende:
Nou opschieten graag, moet zo naar mijn werk.
zeker te veel gevraagd dat Jaap zich met ons identificeert, he?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:17 schreef mspoez het volgende:
"Ik denk dat het iemand wordt die we alemaal intens haten" zegt Jaap
Hij gaat dus niet tegen Dennis kiezen.
Ik sta ondersteboven van de spanningquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
die paarse is leukik ga altijd even off-topic als de spanning me teveel wordt
hij heeft ze nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:19 schreef Vandaag... het volgende:
Jaap kan zijn ballen niet vinden![]()
Nee...ze wil nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:15 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Zeg, weet je al met wie je naar de premiere gaat?
Hij drinkt niet, komt goedquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:19 schreef Desii het volgende:
Huub hou je hoofd koel
Klopt.. Dikke enorme loser!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:19 schreef SIRA het volgende:
Jaap doet dus idd mee met de rest
looooser
Beste tvp everquote:
Als Nadia zwanger is...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:22 schreef riri het volgende:
binnenkort mischien met z'n achten zegt Huub....wat bedoelt hij daarmee?
Nada is misschien zwangerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:22 schreef riri het volgende:
beebje van nix en nadia als ze zwanger isquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:22 schreef riri het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |