Wat vind jij leuk dan ? EO jongerendag?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:21 schreef hamkaastosti het volgende:
voetbal is voor simpele zielen
Tosti's eten ook. Das voor mensen die geen knackers betalen kunnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:21 schreef hamkaastosti het volgende:
PSV heeft de Champions League tenminste gehaaldquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:24 schreef ganzenherder het volgende:
Koevermans en een kutloting op een dag, das teveel van het goeie![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:21 schreef hamkaastosti het volgende:
En de Johan Cruijfschaal nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:25 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
PSV heeft de Champions League tenminste gehaald
Belangrijkste prijs van het jaar misgelopenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:15 schreef Apokalypse het volgende:
[..]
En de Johan Cruijfschaal niet![]()
![]()
Idd, bij psv..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:44 schreef Zuenn het volgende:
Uberhaupt een wedstrijd van psv![]()
Kom op man.
Ga dan naar fc eindhoven ofzo.
Wordt misschien een beetje aanvallend gevoetbald.
Vallen nog es wat goals die echt uitgespeeld zijn![]()
Kut he dat je het jaar op jaar tegen zo'n cluppie af moet leggenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:02 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Idd, bij psv..
altijd vrije trappen of corners ofzo als ze scoren
echt zielig gewoon
zielig clubje
lelijk shirt
weinig historie
alles gaat om het geld daar
spelen trouwens bijna geen nederlanders meer.. allemaal van die kutmocro's als afellay en assaiti e.v.a.
kutlampie's
Eindelijk eens iemand die iets van voetbal weet. Iemand die historie (ook van andere clubs onthoud).quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:18 schreef Tommeke het volgende:
SK Brann Bergen, daar heeft PSV leuke herrinneringen aan
Ik denk niet dat het een verkeerde poule is hoor!
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:02 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Volgens mij draait de gehele voetbalwereld om geld of ben ik gek ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:54 schreef Grimm het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat doet ajax dan met het verkopen van sneijder en babel etc? geld innen
Beursgenoteerd bedrijfquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Volgens mij draait de gehele voetbalwereld om geld of ben ik gek ?
En Ajax verkoopt de beste spelers vanwege..... juist ja: Geld. En dan ook nog eens met het risico dat het weer een rampjaar wordt. Hollandse achterlijkheid zullen we het maar noemen.
Whaha ik kan me bijna geen ajax-psv confrontatie's herinneren die Ajax niet heeft gewonnen, op die schwalbe-wedstrijd van farfan na. Toch alweer een stuk of 4x achterelkaar gewonnenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Kut he dat je het jaar op jaar tegen zo'n cluppie af moet leggen![]()
![]()
Betekend alleen maar dat jullie onder bovenstaand niveau duiken. Met jullie betonnen grafbak.
Simons' kopbalquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:04 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Whaha ik kan me bijna geen ajax-psv confrontatie's herinneren die Ajax niet heeft gewonnen, op die schwalbe-wedstrijd van farfan na. Toch alweer een stuk of 4x achterelkaar gewonnen![]()
Ohja, 1 wedstrijd springt natuurlijk erbovenuit
1-5![]()
![]()
Door onze eigen kluivert ook nogquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:12 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Simons' kopbal![]()
En die 1-5 is een van de goals die PSV kampioen maakte![]()
De spanning+ontlading op de slotdag maakte alles weer goedquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:15 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Door onze eigen kluivert ook nog![]()
Tsja het doet pijn.
maar het is maar hoe je kampioen wilt worden, als ajax op 1 doelpunt kampioen was geweest was ik niet trots geweest. Je moet met stijl winnen.
Rot toch op man, zelf ik als Ajacied moet toe geven dat het geen flikker boeit hoe je kampioen wordt zolang je het maar wordt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:15 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
maar het is maar hoe je kampioen wilt worden, als ajax op 1 doelpunt kampioen was geweest was ik niet trots geweest. Je moet met stijl winnen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:02 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Idd, bij psv..
echt zielig gewoon
zielig clubje
lelijk shirt
weinig historie
spelen trouwens bijna geen nederlanders meer.. allemaal van die kutmocro's als afellay en assaiti e.v.a.
kutlampie's
idiootquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:02 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Idd, bij psv..
echt zielig gewoon
zielig clubje
lelijk shirt
weinig historie
kutlampie's
dat deden we in 2005 en 2006 alquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:15 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Tsja het doet pijn.
jaaaaaaa van dat liedje dat zo gaat: tututututu tutututututu tutututututu ti dudutututuquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:53 schreef leolinedance het volgende:
Is hij trouwens niet die DJ??
Ja als je weinig mooie prijzen wint dan ben je al blij met de Johan Fruitschaal.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:15 schreef Apokalypse het volgende:
[..]
En de Johan Cruijfschaal niet![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
Met jullie betonnen grafbak.
Dan kunnen jullie wachten tot je een ons weegt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:15 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Tsja het doet pijn.
Ik ben hier hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:58 schreef PitcheR het volgende:
Ajax "supporters" zijn de meest trieste mensen op deze aardbol... Altijd vooraan in de polonaise als het goed gaat, maar als het slecht gaat zijn ze nergens te bekennen.Het is ook altijd de schuld van de trainer en het bestuur BAH!
NEC![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:58 schreef PitcheR het volgende:
Ajax "supporters" zijn de meest trieste mensen op deze aardbol... Altijd vooraan in de polonaise als het goed gaat, maar als het slecht gaat zijn ze nergens te bekennen.Het is ook altijd de schuld van de trainer en het bestuur BAH!
wees blij met die clubs, wij loten weer 1 of andere kutclub in the middle of nowhere waar de wedstrijd overdag gespeeld moet worden omdat het stadion geen lampen heeft omdat dat 3e wereld kutland nog geen stroom heeftquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
Leuke poule om door te komen naar ronde 2, maar dat is ook het enige.
Nee dat zijn leuke affiches: CSKA Moskou en Fenerbahce![]()
Krijg je die kut stomdronken boutrussen in de binnenstad en van die vervelende turken. En om er naartoe te gaan vind ik ook al geen reet aan.
En Inter vind ik maar een kutteam.
Maarja alles beter als Ajax. Die zullen wel naar Dnjepr Djneprpetrovsk, s.k. Brann Bergen of Torpedofielen Moskou heen moeten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mohohhahhaa Turken FTW!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
Leuke poule om door te komen naar ronde 2, maar dat is ook het enige.
Nee dat zijn leuke affiches: CSKA Moskou en Fenerbahce![]()
Krijg je die kut stomdronken boutrussen in de binnenstad en van die vervelende turken. En om er naartoe te gaan vind ik ook al geen reet aan.
En Inter vind ik maar een kutteam.
Maarja alles beter als Ajax. Die zullen wel naar Dnjepr Djneprpetrovsk, s.k. Brann Bergen of Torpedofielen Moskou heen moeten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Insgelijksquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:18 schreef ganzenherder het volgende:
Irriteer me nou alweer aan die turken![]()
Dat bedoel ik!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Eindelijk eens iemand die iets van voetbal weet. Iemand die historie (ook van andere clubs onthoud).
![]()
mwa, die psvers op fok lachen ons hier het hardst uit over de uitschakeling in de cl.. ik zou psv niet zo snel aanmoedigen maar ben ook niet super anti-psv ofzo als ze europees spelen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:10 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!Ik ben totaal geen fan van PSV, maar ik moedig ze wel aan als ze Europees spelen, hetzelfde geld voor AZ, Feyenoord en de rest
jou avatarquote:Op zaterdag 1 september 2007 10:03 schreef Danny_Ramone het volgende:
Jammer dat er geen " lach hier ajax uit omdat ze WEER geen CL spelen " topic is.
Open er eenquote:Op zaterdag 1 september 2007 10:03 schreef Danny_Ramone het volgende:
Jammer dat er geen " lach hier ajax uit omdat ze WEER geen CL spelen " topic is.
KK boerenquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Z'n geboortedatum: Geboortedatum: 29-08-1983
Materazzi doet niet mee de 1e wedstrijdquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:01 schreef Jelle_81 het volgende:
Deze poule is zeker te overleven. Hopelijk in de volgende ronde een Engelse ploeg erbij. Inter is duidelijk de favoriet in deze poule. Lazovic kan kennismaken met de bikkelharde verdediger Materazzi![]()
ow, dat wist ik nog niet, geschorst zeker?quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Materazzi doet niet mee de 1e wedstrijd
quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:04 schreef Jelle_81 het volgende:
[..]
ow, dat wist ik nog niet, geschorst zeker?![]()
maar dan hebben ze Cordoba nog wel
Geblesseerd meen ikquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:04 schreef Jelle_81 het volgende:
[..]
ow, dat wist ik nog niet, geschorst zeker?![]()
idd, je hebt gelijk, heb het ff opgezocht:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |