FOK!forum / Klaagbaak / UPC bereiken....
mcintoshdonderdag 30 augustus 2007 @ 17:56
Ik probeer nu al 3 dagen UPC te bereiken...

Op alle mogelijke tijdstippen, het maakt niet uit, elke bedraagt de wachttijd meer dan 8 minuten

Dat is toch gewoon een hoax zeg, hoe kan het nu telkens zó druk zijn!!!
TheStigsDutchCousindonderdag 30 augustus 2007 @ 17:58
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 17:56 schreef mcintosh het volgende:
Ik probeer nu al 3 dagen UPC te bereiken...

Op alle mogelijke tijdstippen, het maakt niet uit, elke bedraagt de wachttijd meer dan 8 minuten

Dat is toch gewoon een hoax zeg, hoe kan het nu telkens zó druk zijn!!!
Komop, die mensen hebben ook recht op pauze!
Ascendancydonderdag 30 augustus 2007 @ 18:03
Duur grapje wordt het dan

Kan je niet gewoon langsgaan? Dan kan je ze persoonlijk intimideren, das altijd leuk
Nemesish3ddonderdag 30 augustus 2007 @ 18:03
topic 930482 over UPC...
mcintoshdonderdag 30 augustus 2007 @ 18:05
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 18:03 schreef Nemesish3d het volgende:
topic 930482 over UPC...
kan me niet schelen...

ik wil opzeggen, maar dat kan niet online, prutsers
GemMagicdonderdag 30 augustus 2007 @ 18:06
we wachten nog steeds op het moment dat service nr;s de wachttijd gratis moeten laten zijn. dan zou het probleem opgelost zijn. Maar ook niet leuk om bij UPC te werken dan,.. heb je continu een wachtrij geirriteerde klanten staan.
mcintoshdonderdag 30 augustus 2007 @ 18:09
Nou dat was 13 minuten wachten en 2 minuten opzeggen... geweldig..
Slappydonderdag 30 augustus 2007 @ 18:11
IK heb geen ervaring met Upc maar zijn die lui echt zo slecht?
mcintoshdonderdag 30 augustus 2007 @ 18:14
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 18:11 schreef Slappy het volgende:
IK heb geen ervaring met Upc maar zijn die lui echt zo slecht?
De diensten misschien niet, maar de dienstverlening...
Legend152donderdag 30 augustus 2007 @ 18:15
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 18:09 schreef mcintosh het volgende:
Nou dat was 13 minuten wachten en 2 minuten opzeggen... geweldig..
happy?

BTW nooit problemen gehad om die gasten te bereiken....

ojah, slotje.
silentnldonderdag 30 augustus 2007 @ 18:16
nou de diensten ook.
moest iedere dag de helpdesk bellen want inet lag eruit.
mcintoshdonderdag 30 augustus 2007 @ 18:19
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 18:15 schreef Legend152 het volgende:

[..]

happy?
Nee, ik ben ongeveer 5 euro verder ondertussen
quote:
BTW nooit problemen gehad om die gasten te bereiken....
Lekker belangrijk
quote:
ojah, slotje.
Bek houden
Jarethdonderdag 30 augustus 2007 @ 18:27
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 17:56 schreef mcintosh het volgende:
Ik probeer nu al 3 dagen UPC te bereiken...

Op alle mogelijke tijdstippen, het maakt niet uit, elke bedraagt de wachttijd meer dan 8 minuten

Dat is toch gewoon een hoax zeg, hoe kan het nu telkens zó druk zijn!!!
Zegt wel iets over de dienstverlening en de kwaliteit van de produkten die ze aanbieden.
MdMa98donderdag 30 augustus 2007 @ 23:00
vreemd. ik heb nooit een probleem gehad met UPC bereiken, werd direct opgenomen, en een gesprek duurde zo`n 8 minuten ,,,

Maar even serieus, hier is het meegevallen
PDOAvrijdag 31 augustus 2007 @ 12:28
8 minuten is toch niet lang? Zet je telefoon op de speaker en ga lekker aan je pik trekken ofzo, dan zijn die 8 minuten zo om.
Biefstukvrijdag 31 augustus 2007 @ 12:31
Ik herinner mijn UPC dagen nog. Dit deed ik, ging veel sneller.

Bel upc
Kies de optie voor problemen als nieuwe klant (weet niet hoe die optie werkelijk heet)
Wachttijd uber kort

Sirolfvrijdag 31 augustus 2007 @ 12:45
De UPC helldesk, wat ben ik blij dat ik daar vanaf ben zeg (verhuisd naar niet-UPC gebied)...

Heb er regelmatig een half uur in de wacht gehangen, en dan krijg je alsnog iemand aan de lijn die geen idee heeft waar ze over praat...

Opzeggen heb ik dus gewoon gedaan in een UPC Winkel, wel zo snel.
trabantvrijdag 31 augustus 2007 @ 12:55
Communiceren met UPC doe je via een advocaat. Dat TS dat nog niet weet....
#ANONIEMvrijdag 31 augustus 2007 @ 13:02
Heb zelf afgelopen woensdag persoonlijk m'n opzegging op zo'n servicecenter geregeld - was binnen 5 minuten helemaal rond, inclusief schriftelijke bevestiging
Sirolfvrijdag 31 augustus 2007 @ 14:44
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:02 schreef iamredleader het volgende:
Heb zelf afgelopen woensdag persoonlijk m'n opzegging op zo'n servicecenter geregeld - was binnen 5 minuten helemaal rond, inclusief schriftelijke bevestiging
Dat is inderdaad de beste manier om een opzegging door te geven, simpelweg in levende lijve naar een UPC winkel toe gaan en opzeggen maar.
mcintoshvrijdag 31 augustus 2007 @ 15:34
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:44 schreef Sirolf het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de beste manier om een opzegging door te geven, simpelweg in levende lijve naar een UPC winkel toe gaan en opzeggen maar.
Zit hier niet echt in de buurt