Komop, die mensen hebben ook recht op pauze!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:56 schreef mcintosh het volgende:
Ik probeer nu al 3 dagen UPC te bereiken...
Op alle mogelijke tijdstippen, het maakt niet uit, elke bedraagt de wachttijd meer dan 8 minuten
Dat is toch gewoon een hoax zeg, hoe kan het nu telkens zó druk zijn!!!
kan me niet schelen...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:03 schreef Nemesish3d het volgende:
topic 930482 over UPC...
De diensten misschien niet, maar de dienstverlening...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:11 schreef Slappy het volgende:
IK heb geen ervaring met Upc maar zijn die lui echt zo slecht?
happy?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:09 schreef mcintosh het volgende:
Nou dat was 13 minuten wachten en 2 minuten opzeggen... geweldig..
Nee, ik ben ongeveer 5 euro verder ondertussenquote:
Lekker belangrijkquote:BTW nooit problemen gehad om die gasten te bereiken....![]()
Bek houdenquote:ojah, slotje.
Zegt wel iets over de dienstverlening en de kwaliteit van de produkten die ze aanbieden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:56 schreef mcintosh het volgende:
Ik probeer nu al 3 dagen UPC te bereiken...
Op alle mogelijke tijdstippen, het maakt niet uit, elke bedraagt de wachttijd meer dan 8 minuten
Dat is toch gewoon een hoax zeg, hoe kan het nu telkens zó druk zijn!!!
Dat is inderdaad de beste manier om een opzegging door te geven, simpelweg in levende lijve naar een UPC winkel toe gaan en opzeggen maar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:02 schreef iamredleader het volgende:
Heb zelf afgelopen woensdag persoonlijk m'n opzegging op zo'n servicecenter geregeld - was binnen 5 minuten helemaal rond, inclusief schriftelijke bevestiging
Zit hier niet echt in de buurtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de beste manier om een opzegging door te geven, simpelweg in levende lijve naar een UPC winkel toe gaan en opzeggen maar.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |