Ja, dit hoef je midden in de stad niet te proberen tenzij je er heel veel geld tegenaan gooit. Dus ja, dat blijft maar de oefenruimte voor ons.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:21 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Relaxt
iig beter dan met je tassen en je koffertje op de fiets naar je repetitieruimte moet![]()
Wat betalen jullie daar dan ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:17 schreef Witchfynder het volgende:
Het werkt zeker. Wij hebben de oefenruimte met de beste prijs/kwaliteitverhouding in de regio, vinden wij. Wanneer wij onze backline volledig hebben, kunnen wij die daar ook stallen en over spelen wanneer we die 4 uur komen oefenen. No problemo, dus.
We zouden een eigen ruimte willen wat we helemaal in kunnen richten en altijd half als studio kunnen laten staan. Wij nemen namelijk elke oefensessie op. Nu doen we dat op een laptop met mic. De kwaliteit is echt verbluffend beter dan je zou verwachten haha.
Normaliter iets van 22,50 per 4 uur en dat wordt nog iets goedkoper als je een contract hebt, zoals wij.quote:
Dat is inderdaad goed te doenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Normaliter iets van 22,50 per 4 uur en dat wordt nog iets goedkoper als je een contract hebt, zoals wij.
Ze hebben een aantal ruimtes met verschillende karakters. Vroeger speelden we in 'Dood'. Tegenwoordig zit een of andere kansloze grindcore-iets band daar in en wij zitten nu in 'Wereldleed'. We hebben de ruimte van Annatar overgenomen..
Er is één speciale hoek en als we hem daar in hangen is het aan te horen. Het is zelfs zo goed aan te horen dat mijn vriendin er voor haar plezier op haar mp3-speler er naar luistert. We nemen tegenwoordig niet de hele set meer op. We weten wel dat we het kunnen. We nemen nu alleen nieuwe ideeën op, tunes enzovoort zodat we er thuis mee verder kunnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:19 schreef Deansensitized het volgende:
Ja? Vertel. Wij zijn ook wat aan het sparen voor mic boel, mengpaneeltje, the whole shabang
Opname PC zelf staat in principe al klaar, nu de randapparatuur nog, kunnen we zelf wat opnemen/aankloten.
Maar hoe doe je dat met die ene mic dan? Als ik het doe is het dikke bagger [afbeelding]
4 uur leek me ook dodelijk, maar het is zo voorbij. We houden ook een half uur pauze halverwege. We zijn blij dat het iig een flinke ruimte is. We zijn immers met 6 man. We hebben ooit één keer in Musicon geoefend en dat paste gewoon niieeet. Onze ruimte nu is groot genoeg om stagemoves te oefenen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad goed te doen
wij betalen 15 euro voor 3 uur dan3 uur is dan ook wel lang zat als je dan effectief oefend ben je ook behoorlijk verrot
Die kleine oefenruimtes lijkt me ook echt kut ja. We hebben ook lekkere grote ruimte die tevens ook studio is dan 50m2 ongeveer voor een oefenruimte associaal groto staat ook nog een vleugel inquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
4 uur leek me ook dodelijk, maar het is zo voorbij. We houden ook een half uur pauze halverwege. We zijn blij dat het iig een flinke ruimte is. We zijn immers met 6 man. We hebben ooit één keer in Musicon geoefend en dat paste gewoon niieeet. Onze ruimte nu is groot genoeg om stagemoves te oefenen..
Ik zal het op een regenachtige dag eens proberen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:27 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Die slagplaat kan er ook af met de nek er nog op he. Snaren lekker los draaien en dan de slagplaat losschroeven. Je tilt hem er zo onder vandaan, wel uitkijken dat de snaren niet achter de elementen blijven haken - je wil namelijk ook niet dat ze perongeluk uit je tuners schieten (en al helemaal niet als je van die vintage tuners hebt waar de snaar verticaal ingaat). Ik heb dit zo al 3 keer op verschillende gitaren gedaan, en als je klaar bent kan je gewoon weer spelen.
Het zal wel niet goed zijn voor de levensduur van de snaren maar hey... het is maar een strat
Om te kijken wat voor routing je hebt hoef je hem natuurlijk maar een klein stukje op te tillen. Dus als je een keertje niks te doen hebt. Ik vind het zelf altijd leuk om de binnenkant van een gitaar te zien, effe kijken hoe het is afgewerkt enzo.
Een vleugel? Daar zou mijn toetsenist jaloers op zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die kleine oefenruimtes lijkt me ook echt kut ja. We hebben ook lekkere grote ruimte die tevens ook studio is dan 50m2 ongeveer voor een oefenruimte associaal groto staat ook nog een vleugel in
Cultureel centrum van de TU mooi voor studententarief en bier voor een euroquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Een vleugel? Daar zou mijn toetsenist jaloers op zijn..
Waar oefenen jullie?
Kom maar eens kijken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee om daar maar eens op in te gaan
wat zijn jullie stage moves eigenlijk![]()
Zag dat jullie op skatejam spelen kom dan denk ik wel ff langsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kom maar eens kijken..
We hebben één heeeel foute..
Er is een filmpje van, ff opzoeken..
Hey vet, jullie komen ook naar Veenendaalquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:42 schreef Witchfynder het volgende:
De bassist..
Edit: ik wou net zeggen. Heel fok weet inmiddels dat ik bassist ben van Conorach (marketing).
Dat filmpje van ons van The Oaken Shield is wel speciaal. Dat is van ons allereerste optreden. Toch wel een gek idee dat ik vanaf overal ter wereld nu naar Youtube kan om te kijken hoe mijn allereerste optreden met deze band ging..
Hoezo "ook"?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:45 schreef SNArky het volgende:
[..]
Hey vet, jullie komen ook naar Veenendaal.
Nou, ik zag dat jullie uit Delft komen, daar woon ik. Mijn ouders wonen in Veenendaal. Toeval dusquote:
Dat is toeval ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:47 schreef SNArky het volgende:
[..]
Nou, ik zag dat jullie uit Delft komen, daar woon ik. Mijn ouders wonen in Veenendaal. Toeval dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |