abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 augustus 2007 @ 23:08:29 #101
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52826420
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:21 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

Relaxt
iig beter dan met je tassen en je koffertje op de fiets naar je repetitieruimte moet
Ja, dit hoef je midden in de stad niet te proberen tenzij je er heel veel geld tegenaan gooit. Dus ja, dat blijft maar de oefenruimte voor ons. .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_52826605
Ach, dat werkt ook toch?
Kan je aan het eind van de avond de deur dichttrekken en ben je er vanaf. Wij moeten eens in de zoveel tijd de rommel weer uitmesten en doorluchten

En de dichtsbijzijnde oefenruimte voor ons zou dan 25-30 km verderop zijn, in de stad, maar daar zijn ook al ladingen bandjes, dus erg veel ruimte zal er vast niet zijn.
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 23:17:34 #103
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52826741
Het werkt zeker. Wij hebben de oefenruimte met de beste prijs/kwaliteitverhouding in de regio, vinden wij. Wanneer wij onze backline volledig hebben, kunnen wij die daar ook stallen en over spelen wanneer we die 4 uur komen oefenen. No problemo, dus.
We zouden een eigen ruimte willen wat we helemaal in kunnen richten en altijd half als studio kunnen laten staan. Wij nemen namelijk elke oefensessie op. Nu doen we dat op een laptop met mic. De kwaliteit is echt verbluffend beter dan je zou verwachten haha.
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 23:18:17 #104
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_52826767
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:17 schreef Witchfynder het volgende:
Het werkt zeker. Wij hebben de oefenruimte met de beste prijs/kwaliteitverhouding in de regio, vinden wij. Wanneer wij onze backline volledig hebben, kunnen wij die daar ook stallen en over spelen wanneer we die 4 uur komen oefenen. No problemo, dus.
We zouden een eigen ruimte willen wat we helemaal in kunnen richten en altijd half als studio kunnen laten staan. Wij nemen namelijk elke oefensessie op. Nu doen we dat op een laptop met mic. De kwaliteit is echt verbluffend beter dan je zou verwachten haha.
Wat betalen jullie daar dan ?
pi_52826806
Ja? Vertel. Wij zijn ook wat aan het sparen voor mic boel, mengpaneeltje, the whole shabang
Opname PC zelf staat in principe al klaar, nu de randapparatuur nog, kunnen we zelf wat opnemen/aankloten.

Maar hoe doe je dat met die ene mic dan? Als ik het doe is het dikke bagger
  donderdag 30 augustus 2007 @ 23:22:01 #106
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52826898
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:18 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Wat betalen jullie daar dan ?
Normaliter iets van 22,50 per 4 uur en dat wordt nog iets goedkoper als je een contract hebt, zoals wij.
Ze hebben een aantal ruimtes met verschillende karakters. Vroeger speelden we in 'Dood'. Tegenwoordig zit een of andere kansloze grindcore-iets band daar in en wij zitten nu in 'Wereldleed'. We hebben de ruimte van Annatar overgenomen. .
  donderdag 30 augustus 2007 @ 23:24:28 #107
125915 Dribbel_
pi_52826985
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:22 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Normaliter iets van 22,50 per 4 uur en dat wordt nog iets goedkoper als je een contract hebt, zoals wij.
Ze hebben een aantal ruimtes met verschillende karakters. Vroeger speelden we in 'Dood'. Tegenwoordig zit een of andere kansloze grindcore-iets band daar in en wij zitten nu in 'Wereldleed'. We hebben de ruimte van Annatar overgenomen. .
Dat is inderdaad goed te doen
wij betalen 15 euro voor 3 uur dan 3 uur is dan ook wel lang zat als je dan effectief oefend ben je ook behoorlijk verrot
  donderdag 30 augustus 2007 @ 23:26:23 #108
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52827043
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:19 schreef Deansensitized het volgende:
Ja? Vertel. Wij zijn ook wat aan het sparen voor mic boel, mengpaneeltje, the whole shabang
Opname PC zelf staat in principe al klaar, nu de randapparatuur nog, kunnen we zelf wat opnemen/aankloten.

Maar hoe doe je dat met die ene mic dan? Als ik het doe is het dikke bagger [afbeelding]
Er is één speciale hoek en als we hem daar in hangen is het aan te horen. Het is zelfs zo goed aan te horen dat mijn vriendin er voor haar plezier op haar mp3-speler er naar luistert. We nemen tegenwoordig niet de hele set meer op. We weten wel dat we het kunnen. We nemen nu alleen nieuwe ideeën op, tunes enzovoort zodat we er thuis mee verder kunnen.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 23:27:01 #109
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_52827061
Die slagplaat kan er ook af met de nek er nog op he . Snaren lekker los draaien en dan de slagplaat losschroeven. Je tilt hem er zo onder vandaan, wel uitkijken dat de snaren niet achter de elementen blijven haken - je wil namelijk ook niet dat ze perongeluk uit je tuners schieten (en al helemaal niet als je van die vintage tuners hebt waar de snaar verticaal ingaat). Ik heb dit zo al 3 keer op verschillende gitaren gedaan, en als je klaar bent kan je gewoon weer spelen.

Het zal wel niet goed zijn voor de levensduur van de snaren maar hey... het is maar een strat

Om te kijken wat voor routing je hebt hoef je hem natuurlijk maar een klein stukje op te tillen. Dus als je een keertje niks te doen hebt . Ik vind het zelf altijd leuk om de binnenkant van een gitaar te zien, effe kijken hoe het is afgewerkt enzo.
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
  donderdag 30 augustus 2007 @ 23:28:32 #110
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52827100
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:24 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Dat is inderdaad goed te doen
wij betalen 15 euro voor 3 uur dan 3 uur is dan ook wel lang zat als je dan effectief oefend ben je ook behoorlijk verrot
4 uur leek me ook dodelijk, maar het is zo voorbij. We houden ook een half uur pauze halverwege. We zijn blij dat het iig een flinke ruimte is. We zijn immers met 6 man. We hebben ooit één keer in Musicon geoefend en dat paste gewoon niieeet. Onze ruimte nu is groot genoeg om stagemoves te oefenen. .
  donderdag 30 augustus 2007 @ 23:30:02 #111
125915 Dribbel_
pi_52827134
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:28 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

4 uur leek me ook dodelijk, maar het is zo voorbij. We houden ook een half uur pauze halverwege. We zijn blij dat het iig een flinke ruimte is. We zijn immers met 6 man. We hebben ooit één keer in Musicon geoefend en dat paste gewoon niieeet. Onze ruimte nu is groot genoeg om stagemoves te oefenen. .
Die kleine oefenruimtes lijkt me ook echt kut ja. We hebben ook lekkere grote ruimte die tevens ook studio is dan 50m2 ongeveer voor een oefenruimte associaal groto staat ook nog een vleugel in
  donderdag 30 augustus 2007 @ 23:30:11 #112
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52827138
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:27 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Die slagplaat kan er ook af met de nek er nog op he . Snaren lekker los draaien en dan de slagplaat losschroeven. Je tilt hem er zo onder vandaan, wel uitkijken dat de snaren niet achter de elementen blijven haken - je wil namelijk ook niet dat ze perongeluk uit je tuners schieten (en al helemaal niet als je van die vintage tuners hebt waar de snaar verticaal ingaat). Ik heb dit zo al 3 keer op verschillende gitaren gedaan, en als je klaar bent kan je gewoon weer spelen.

Het zal wel niet goed zijn voor de levensduur van de snaren maar hey... het is maar een strat

Om te kijken wat voor routing je hebt hoef je hem natuurlijk maar een klein stukje op te tillen. Dus als je een keertje niks te doen hebt . Ik vind het zelf altijd leuk om de binnenkant van een gitaar te zien, effe kijken hoe het is afgewerkt enzo.
Ik zal het op een regenachtige dag eens proberen. .
En hey, het is maar een crappy Stratkopie, maar het zijn wel GHS Boomers die er op zitten! Daar ben ik wel zuinig mee. .
  donderdag 30 augustus 2007 @ 23:30:32 #113
125915 Dribbel_
pi_52827152
Okee om daar maar eens op in te gaan
wat zijn jullie stage moves eigenlijk
  donderdag 30 augustus 2007 @ 23:31:08 #114
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52827169
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:30 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Die kleine oefenruimtes lijkt me ook echt kut ja. We hebben ook lekkere grote ruimte die tevens ook studio is dan 50m2 ongeveer voor een oefenruimte associaal groto staat ook nog een vleugel in
Een vleugel? Daar zou mijn toetsenist jaloers op zijn. .
Waar oefenen jullie?
  donderdag 30 augustus 2007 @ 23:31:55 #115
125915 Dribbel_
pi_52827190
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:31 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Een vleugel? Daar zou mijn toetsenist jaloers op zijn. .
Waar oefenen jullie?
Cultureel centrum van de TU mooi voor studententarief en bier voor een euro
  donderdag 30 augustus 2007 @ 23:31:56 #116
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52827193
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee om daar maar eens op in te gaan
wat zijn jullie stage moves eigenlijk
Kom maar eens kijken. .
We hebben één heeeel foute. .

Er is een filmpje van, ff opzoeken. .
  donderdag 30 augustus 2007 @ 23:32:50 #117
125915 Dribbel_
pi_52827209
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:31 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Kom maar eens kijken. .
We hebben één heeeel foute. .

Er is een filmpje van, ff opzoeken. .
Zag dat jullie op skatejam spelen kom dan denk ik wel ff langs
  donderdag 30 augustus 2007 @ 23:36:05 #118
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52827301
Dit is hem: http://www.youtube.com/watch?v=ngdNnWVQyck Die vanaf 1:11 ongeveer .

Al doen we hem hier wel erg slordig. En ik moet vrolijker kijken. . .

Lijkt me cool, Dribbel_!

god, wat hebben wij een hoop op youtube staan
  donderdag 30 augustus 2007 @ 23:41:39 #119
125915 Dribbel_
pi_52827451
Whehe ja ik ga ff kijken of ik dan kan
Wie ben jij eigenlijk van hun

-edit- in fotoboek kijken is ook wel makkelijk natuurlijk
  donderdag 30 augustus 2007 @ 23:42:14 #120
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52827468
De bassist. .

Edit: ik wou net zeggen. Heel fok weet inmiddels dat ik bassist ben van Conorach (marketing ).

Dat filmpje van ons van The Oaken Shield is wel speciaal. Dat is van ons allereerste optreden. Toch wel een gek idee dat ik vanaf overal ter wereld nu naar Youtube kan om te kijken hoe mijn allereerste optreden met deze band ging. .
pi_52827543
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:42 schreef Witchfynder het volgende:
De bassist. .

Edit: ik wou net zeggen. Heel fok weet inmiddels dat ik bassist ben van Conorach (marketing ).

Dat filmpje van ons van The Oaken Shield is wel speciaal. Dat is van ons allereerste optreden. Toch wel een gek idee dat ik vanaf overal ter wereld nu naar Youtube kan om te kijken hoe mijn allereerste optreden met deze band ging. .
Hey vet, jullie komen ook naar Veenendaal .
  donderdag 30 augustus 2007 @ 23:46:14 #122
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52827553
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:45 schreef SNArky het volgende:

[..]

Hey vet, jullie komen ook naar Veenendaal .
Hoezo "ook"? .
pi_52827591
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:46 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Hoezo "ook"? .
Nou, ik zag dat jullie uit Delft komen, daar woon ik. Mijn ouders wonen in Veenendaal. Toeval dus .
  donderdag 30 augustus 2007 @ 23:56:53 #124
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52827818
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:47 schreef SNArky het volgende:

[..]

Nou, ik zag dat jullie uit Delft komen, daar woon ik. Mijn ouders wonen in Veenendaal. Toeval dus .
Dat is toeval ja. .
pi_52828049
Lachen doet zeer hé

Wel gave deuntjes moet ik zeggen. Luister nu die live dingetjes via übergare laptop speakers [want iedereen ligt te maffen hiero], maar het gaat om het idee. Morgens eens full power wat zooi beluisteren.

Klinkt erg gaaf al zover!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')